دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ تیر ۲, جمعه

در شناخت هویت ملی و تاریکی ها و روشنائی های آن قسمت صد و بیست و یکم121اسماعیل وفا یغمائی جبهه ملی. محمد رضا شاه.دکتر محمد مصدق فتوای ارتداد جبهه ملی توسط خمینی شناخت بزرگان چبهه از خمینی تحریر الوسیله لایحه قصاص ملیون ما تا چه اندازه با هویت ملی اشنا بودند

 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ضد ایرانی جناب یغمایی عزیز
خود دکتر مصدق هم مذهبی بود. در واقع ما جبهه ملی - مذهبی داشتیم نه ملی. گرفتاری ما این قماش هستن که امروز به شکل دیگه در لباس دیگه با اسم اصلاح طلب و ملی مذهبی ها ظاهر شده اند.
نسل شما به شیخ مهدی بازرگان مثبت نگاه کرده و می کند ولی نسل ما به چشم فردی ابله و ناآگاه، ضدملی ، نالایق ، خائن و همدست خمینی و مرتجعین نگاه می کند که ایران را به کمک آمریکا و خمینی به خاک سیاه نشاندند، نگاه می کنیم. بازرگان و یزدی و بقیه در جریان ضدو بند خمینی با آمریکا بودند و در سقوط سلطنت سهیم بودند. یادش فراموش، روحش ناآرام

در مورد شیخ علی شریعتی هم که باید گفت او یک دیوانه عقب مانده بود که با دغل و دروغ خودش را آنچه نبود جا زد و فریب خورده ای فریبکار و تمامن ضد ملی وضد ایرانی بود که خیانت بزرگی کرد که اگر آخرتی وجود داشته باشد تا ابد در آتش نفرین و آه و لعنت مردم خواهد سوخت.
رها

ناشناس گفت...

سپاس و نهایت سپاس از ویدئو هایی که تهییه و در اختیار ما می گذارید. آگاهی دهنده و سازنده است. درود بر شما ایرانی آگاه و دلسوز.
رها