دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ مرداد ۱۸, چهارشنبه

روز جهانی گربه ۱۴۰۲ مصادف با سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱ محرم ۱۴۴۵ و ۸ آگوست ۲۰۲۳ خجسته باد.

 
روز جهانی گربه ۱۴۰۲ مصادف با سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱ محرم ۱۴۴۵ و ۸ آگوست ۲۰۲۳ خجسته باد.

۱ نظر:

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

💚 زن
🤍 زندگی
❤️ آزادی

۲۰ امرداد ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۳ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس

میاووووووووووووووووووو..

در فرهنگ چینی دو چیز خوش یمن بحساب میاد : عدد هشت و گربه.
یک تا ده به چینی از چپ براست :

一 二 三 四 五 六 七 八 九 十

همانطورکه در تصویر دیده میشه 八 عدد هشت است. این چنان تو فرهنگ چینی ریشه داره که برای المپیک پکن خودشان را به آب و آتش زدند تا المپیک ۲۰۰۸ را بگیرند و موفق هم شدند. شروع بازیها هم روز ۸ اوت ۲۰۰۸ در ساعت ۸ و ۸ دقیقه و ۸ ثانیه به وقت پکن بود که روز جهانی گربه هم میشد !

تو این روز کسانی که لوتو بازی می کنند روی ۸ شرط می بندند و همه چیز برای آدمهای خرافی دور این ۸ میگرده که با اینکه خرافاته اما خطری نداره. تو این روز این جور آدمها با گربه ها بیشتر مهربانند، چه بهتر !

دامنه ی این خرافات خیلی بیشتر از چین میره. برای نمونه ریگان که آدم خرافاتی ای بود، بنظرش میرسید که اگر جنگ ایران و عراق را روز ۸ اوت ۸۸ پایان بگیره، براش شانس میاره و دوره ی دوم ریاست جمهوری اش موفق میشه. این تاریخ به رژیم تحمیل شد. اسناد رسمی اش دو هفته بعد امضا شد اما ترک مخاصمه ۸ اوت بود. یادم هست که چندسال بعد روزنامه ی لیبراسیون به مناسبت پایان جنگ ایران و عراق مقاله ای نوشت با این تیتر مختصر : 8.8.88

دستش درد نکنه ریگان. توده ای ها سایه اش رو با تیر میزدند، اما ریگان آدم آزاده ای بود. با همه ی این که دست راستی بود، موقعی که تو هالیوود هنرپیشه بود، نماینده ی کارکنان و هنرپیشه ها بود برای ایستادن جلوی مک کارتی. بسیاری از کمونیست ها و چپ ها با کمک ریگان از زیر تیغ مک کارتی قصر در رفتند. در انتخابات خیلی از چپ ها هم به ریگان رای دادند.
یادش گرامی.
ریگان پوزه ی شوروی رو به خاک مالید ؟ یک بار دیگه هم دمش گرم !

باید به این فکر باشیم که پس از خلاص شدن از دست این رژیم نجاست، روزی هم بنام روز ... آخوند ... اعلام کنیم و در این روز بپردازیم به نظافت و پیش از همه پاک کردن فاضلابها، لایروبی رودخانه ها و خالی کردن چاههای مستراح !

برای اون اقلیتی هم که هنوز مسلمون باقی میمونند، آخوند باید جزو نجاسات بحساب بیاد پیش از گوشت خوک و پیشتر از مدفوع ! اگه آخوندی بیفته تو چاه خلاء، این مدفوعات چاهه که نجس میشه.