دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ دی ۸, جمعه

مستند. پرویز ثابتی.بخشهای اول تا پنجم

 


۳ نظر:

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

💚 زن
🤍 زندگی
❤️ آزادی

۹ آذر ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس

سالهای سال ساواک زیر ضرب تحقیروتوهین مردمی بود که اینها جانشان را برایشان میدادند. کسانی که با حقوق بسیار نازل خطرناکترین کارها را میکردند و دست آخر هم با ناجوانمردی قتل عام شدند. اگر ما اینها را ندیدیم برای این بود که ... در مدار جاذبه بودیم ... و ... چهارده قرن در لجن اسلام خیس خورده بودیم... اگر بیشتر اینها در ایران ماندند و قتل عام شدند برای این بود که اکثرا حتا هزار دلار (که اون موقع پولی نبود) تو جیبشون نبود تا یک بلیت هواپیما بگیرند. کسانی که در مدار فرماندهی ارتش، ژاندارمری، ساواک، دربار و دستگاههای اداری بودند حقوق های ناچیزی می گرفتند. فساد اداری یک هزارم امروز هم نبود و آخرین طرح شاه ... انقلاب اداری ... بود برای جمع کردن تتمه ی رشوه خواری.
ناجوانمردی است که امروز به کسی چون ثابتی با توهین برخورد بشه. حیف شد که شاه قدر چنین کسی رو ندانست. ما باید این را جبران کنیم.
این جمله معروفی است که ... کسانی که پیش از وقت حق داشته باشند و واقعیت را بفهمند، به سختی چوبش را خواهند خورد...
چه خوب شد که پرویز ثابتی زنده ماند.

آقای پرویز ثابتی، تو وطن پرست بودی و کسی قدر ترا ندانست. پوزش ما را بپذیر. نام تو نیز بر پرچم ایران نقش خواهد بست.

نه پدر من، نه مادرم، نه خانواده ی ما، هیچوقت دنبال پول ندویدیم. اگر من در زمان نکبت ۵۷ نیم درصد آگاهی نسبی امروزم را داشتم، به عنوان وظیفه ای میهنی با ساواک همکاری میکردم.
به عنوان حاشیه، دختر آقای ثابتی جزو صد نابغه ی زنده در دنیا شناخته شده. این کم افتخاری برای ما نیست. این سرتیپ های درپیتی ارتش و سپاه و آخوندها یک مشت لجاره پس انداخته ن مثل خودشان.
نگذاریم امروز دنبالچه های لشوش پنجاه و هفتی آقای پرویز ثابتی را لجن مال کنند.
...........
آآآآآآآآآآآآآه، ببخشید منظورم انقلاب شکوهمند زرت امپریالیستی بود که ما را صاف انداخت تو بغل کشورهای دوست و برادر روسیه، چین، کره ی شمالی، لیبی، سوریه و حوثی های یمن (و البته حماس، جهاد اسلامی و حزب الله لبنان) !
البته جمهوری اسلامی اشکالاتی هم داره، از جمله این که توحیدش به اندازه ی کافی ناب نیست و ولایت فقیه اش هم ولایت فقیه ... واقعی ... نیست، ولایت وقیحه. ما باید بریم ملیونی کشته بشیم تا ولی فقیه عوض کنیم و ... جمبوری دموکراسیک اسلامی ... درست کنیم که توحیدش ناب ناب ناب ناب باشه. بقیه اش هم به ما مربوط نمیشه چون ما صلاحیت نداریم، اونی صلاحیت داره که مسئولش خدا و خلقه. خدا که کشکه، خلق هم که از کار تو خبر نداره، پس ترجمه ی ... مسئول من خدا و خلقه ... به فارسی سره میشه ... هر غلطی میخوام میکنم، به هیچکس هم جواب پس نمیدم، هر کی هم صد در صد تبعیت بی چون و چرا نکنه نفوذیه و مامور وزارت اطلاعات ...
...........

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

💚 زن
🤍 زندگی
❤️ آزادی

۱۲ آذر ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۳ دسامبر ۲۰۲۳ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس / ۱

یک... ... بیلیارد ... بازی سیاسی

جای این انقلابیون توحیدی و غیر توحیدی خالی که اول شلیک می کنند، بعد اخطار میدن. خط اول رو نخونده، فحش رو بکش به طرف و لجن مالش کن. چرا ؟ چون تو دارودسته ی خودت نیست.
... آره، بیلیارد تنها بازی نیست. اون جایی است که هرکسی با ظرافت باید ببینه اگر از این سمت به توپ بیلیارد ضربه بزنه، کجا میره، کجا کمونه میکنه، بعد به کدوم میخوره و ... چیزی کم و بیش مثه شطرنج، کمی تفریحی تر. این بازی ای است که در وجه علمی تر بهش میگن (étude d'impacte/impact study) یعنی بررسی پی آمدهای یک جریان پیش از دست به عمل زدن. نه اینکه شخمی و بقول مردمی ... سیکیم خیاری ... یه کاری بکنی. بقول خانم آفت نازنین که به طنز می گفت ... پسر جونم، یه کاری بکن، شد شد، نشد نشد ولش کن ... نه جونم، امتحانش مجانی نیست !
درست مثه این کاری که آخوندا و حماس کردند و گورشون رو کندند : حالا یه حمله ای بکن، یه ضربه ای بزن، بی خیال بعدش. بزن و در رو.
بقول امام خامنه ای : ... دوره ی بزن و در رو تموم شد ... این یکی اش رو راست میگه، حالا صبرکن، داره میاد. نوش جونت !
ما باید یاد بگیریم یه کم شطرنج و بیلیارد بازی کنیم. مقوله ی ... بازی ... خیلی مهمه. تو طبیعت، تمام جانوران با ... بازی ... است که شکار و زندگی رو یاد میگیرند. گریه ام گرفت که دیدم یه دختر بچه ی پنج ساله می گفت ... آرزوم اینه که یه عروسک داشته باشم ...
این پولی که از این نازنین دریغ شد، فشنگ شد برای لشوش حماس. دست آخر هم امت حزب الله عرعرزشی گنده گوز که نیم قرنه با این جریان فلسطین مخ مارو خوردند، طومار ثبت نام دویست هزارتایی امضا کردند، اما یکی پا پیش نذاشت. گوزیدند و در رفتن !

دو .... ربطش به جریان آقای ثابتی اینجاست : ... به محض اینکه آقای ثابتی مصاحنه اش رو کرد، هنوز فکر نکرده پریدن وسط گود و حمله. یک دونه گاف از طرف بگیر، بزن تو سرش. تو این یکی دارودسته ی پست فطرت رجوی استادند. برو بگرد تو این کتاب پنج جلدی آقای ایرج مصداقی یه جمله گیر بیار، از فضای متن خارجش کن، کاه رو بکن کوه، جوسازی کن. همین و بس.
تو تمام این گفته های آقای ثابتی، یک ... گاف ... گرفته ن : اعدام شدگان تپه های اوین !

مسئله ای نیست. اگر این کار جنایت بوده، باید بررسی بشه. اما بقول آخوندا ... نصف ... لا اله الا الله ... کفره. گفتن بخشی از حقیقت، بهترین شیوه ی دروغگویی و شیادی است. برای همین هم هست که در دادگاه ها از شهود میخواهند که :
۱ حقیقت رو بگه
۲ تمام حقیقت روبگه
۳ و جز حقیقت چیزی نگه

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

۱۲ آذر ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۳ دسامبر ۲۰۲۳ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس / ۲

قصد لاپوشانی ندارم. اگر آقای ثابتی در این رابطه کار نادرستی کرده باید بیاد روی میز. اما ...
برطبق قانون زمان شاه، افرادی که تپه های اوین کشته شدند، زیر اعدام بودند، اکثراً با یک درجه تخفیف ابد گرفته بودند و در این صورت کوچکترین سندی حاکی از جرم امنیتی (عامل یا آمر قتل بودن) بطور اتوماتیک این تخفیف رو ملغی میکرد و حکم اعدام درجا قابل اجرا میشد، نیازی به بازپرسی و تشکیل پرونده مجدد هم نبود. این ها (از جمله جزنی) اطلاعاتی به بیرون زندان منتقل کرده بودند که منجر به ترور شده بود (مشخصا ترور شهریاری). به درست یا نادرست بودن اش اصلا کاری ندارم. اما کسی که خربزه میخوره، پای لرزش هم می شینه. بنابر نوارهای موجود روی نت و یوتوب، ساواک مدارک کافی داشته و خود جزنی هم میدونسته که ساواک بو برده و منتظر بوده که دوباره یقه اش رو بچسبند.
پرویز ثابتی رو محکوم می کنید، قبول. پس این رو هم بگین که حکم اعدام اینها دوباره به جریان افتاده بوده و برطبق قانون زمان شاه می تونستند اینها رو درجا اعدام کنند. این که از پشت زدند یا از روبرو چندان تفاوتی نمیکنه. حمید اشرف گفته بوده که .. اگه ما میدونستیم ساواک چنین عکس العملی نشون میده، این ترور ها رو نمی کردیم ...
با این کار (قانونی یا جنایت کارانه) تروها تعطیل شد.
مگه فرسیو رو چطوری ترور کردن ؟ از پشت به رگبار بستند ش. کارفرمای شرافتمند چای جهان رو چطوری کشتند ؟ همین جوری ! آمدند از خودشون انتقاد کنند ؟ نه ! اینقدر که برای مجید شریف واقفی حسین حسین می کنند، آیا میگن که خود این بابا سر چند نفر رو زیر آب کرده بوده ؟ نه ! رجوی سر چند تا از زنهایی رو که نمی خواستند زیرش بخوابند رو کشت ؟
آقا مودب باش، اینجوری نگو !
گفتن اش بدتره یا کردنش ؟
آدمهای مسخره کشتن یه سرباز وظیفه و یه ژاندارم بیچاره شد حماسه ۱۹ بهمن ؟ آدمهای پوشالی اون اشرف دهقانی با عوض کردن چادر فلنگ رو بست شد این شد حماسه ؟ حماسه ۳۰ آوریل ۱۸۶۳ تو دشت کامرون مکزیک بود. حماسه مقاومت موسی خیابانی بود نه اونایی که فشنگ و پولشون از کا گ ب میومد.

همه اش رو بذار روی میز ببینیم این چلیک هایی که ته شون باد میداد و باد میده نمره ردی میگیرن یا ثابتی ؟ ثابتی دست کم انقدر شرف داشت که از حمید اشرف بخاطر جاسوسی نکردن برای روس ها تجلیل کنه. شما هم این کار رو می تونین بکنین مترسک های دوزاری ؟