دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ مهر ۵, پنجشنبه

مغزشویی در مراکز آموزشی ایران را چگونه باید خنثی کرد. اسد سیف، وفا یغمایی، بهرام رحمانی و مانی

۱۱ نظر:

سعید گفت...

با درود، کدام یک از شما دانش آموخته امور تربیتی هستید 🤔

ناشناس گفت...

تو مملکت ما مغز شویی بطور مستقیم از خانواده و مدرسه شروع میشه یعنی مغز من در مدرسه شسته میشه بعد من یه روزی بابا میشم و تو خونه مغز فرزندم را میشویم و در مدرسه هم مغز فرزندم شسته میشه و ضمنا در ایام محرم و سایر مناسبتهای اخوندی این مغز شویی ها به مرحله عملی درمیاد و میره تو روح و روان ادم و از صبح تا شب هم با مردمی تماس داری که این پروسه را طی کرده اند و همگی مغزشان هم از تو خانواده و هم از تو جامعه و هم از تو مدرسه شسته شده و این شامل روشنفکران جامعه هم میشود !!! و لاتش میشه علم کش دسته شلیش میشه سینه زن و شاعر ش میشه مداح و روشنفکرش میشه نویسنده کتب درباره زندگی امام حسین و ائمه اطهار و بگیر برو جلو ! 

ما به آموزش تاریخ واقعی کشورمون نیاز داریم به شنا برخلاف جریان ایده الوژی اسلام نیاز داریم به تابو شکنی نیاز داریم به افشای مزخرفات اخوندی نیاز داریم اووووو

ما به یک مبارزه بی امان خونبار سخت نیاز داریم تا بتوانیم در مرحله اول زنگارهارا نشون بدیم و در مرحله دوم ان را برداریم و این در مملکتی که سابقه بیش از ۳۰۰۰ ساله جهل داره  خیلی دشواراست ... جهل یعنی از مغ های ضد انسانیت تا اخوند ضد بشریت .

ما راه دشواری درپیش داریم.

خاکزاد

ناشناس گفت...

در کشور اسلامی مانند ایران افت زده ! بعلت مغزشویی های استعماری که با ماموریت اخوند صورت میگیره در ایام محرم نمود کاملا مشخصه :

کارگر و عمله بناش میشن علم کش ، خورده بورژوازی سنتیش میشه سینه زن و زنجیرزنی ، شاعر ش میشه مداح اهل بیت ( البته اگر صدا داشته باشه ) و روشنفکرشم میشه نویسنده کتاب درباره زندگی و راه حسین و پادشاه میره امام رضا و شکنجه گر ساواکشم صلوات ختم میکنه و ماه رمضان غرق نمیخوره و نزول خورشم با ربا میره حج عمره و بیمارشم خودشو با بند سبز میبنده به پنجره فولاد برای شفاء .

خیلی سخته ساختارهای ۱۴۰۰ ساله این بنیان زنگارگرفته را از تو چاه جهل قرون وسطایی بکشید بیرون ... خیلی سخته ...

خاکزاد

سعید گفت...

آی هوار از سیه روزی ملت ایران که نه اسپینوزا دارند و نه دکارت ، آی هوار مردم ایران برای گذار تاریخی و برای رهایی از مذهب تکیه بر میراث فکری کدام « نخبه فکری» بکنند ، مگر تجربه خمینی نشون نداد که بدون اصل تخصص گرایی فاجعه در انتظار است . جناب رحمانی نه دانش تاریخی و نه دانش آموخته رشته امور تربیتی هستند بنابراین با کدام پشتوانه علمی در چنین مورد پیچیده ای اظهار نظر می کنند. اگر قرار بود «جامعه کمونیستی» برپا کنیم خب « قابل فهم» است چون هیچ پشتوانه ای جز خواندن چند کتاب و بعد سیاه کردن چند صفحه کاغذ (به دلیل جو گرفتگی و احساس تئوریسین پیدا کردن) و شعار تند دادن و آدم کشی و دزدی از بانک (تعریف جامعه‌شناسی انحرافات و « عمل انقلابی» از نظر « مبارزین آزادی») و عقب ماندگی مردم سرمایه دیگری نمی خواهد.

سعید گفت...

با درود، جناب یغمایی ظاهراً به این گفته خودت هم پایبند نیستید « طبعا میتوانید بدون تهمت و توهین و تحقیر و در ارتباط با موضوع با زبانی روشن و رادیکال و بی تعارف به نقد و بررسی بپردازید» 🤔
من دو نظر فرستادم و یکی از آنها را درج نکردید 🤔

ناشناس گفت...

مغز با شستن نه پاک میشه و نه نجس ! مغز در محیط پیرامونی و انگیزه هایی که حادث میشه یکسری برداشتهایی انجام میده و اتودینامیک میریزه تو خودش و کونه میکنه و مزمن میشه و برای خودش شاخ و برگ درمیاره ... حالا یا گیاه مفیده یا علف هرز ! اونو دیگه نمیتونم قضاوت کنم ... طبیعت هم همینطوریه ...
دنیای عجیبی است و ذهن ساده من درمانده .
ولی اینو میدونم که گیاه سلامتی و زندگی داریم و گیاه سمی و نابودکننده .
ظاهرا وقتی میگیم ارتجاع حاکم یعنی گیاهان سمی و کشنده بر گیاهان مفید حکومت میکنند ...
همینو بگیر بروجلو تا به چیزهای جالبتر برسی و راه حل پیدا کنی .
خاکزاد

ناشناس گفت...

داتش اموخته تربیتی ؟
بستگی داره که از دانشگاه فلان و فلان اموخته باشی یا از اجتماع ... اگر از دانشگاه در کدام دانشگاه و با کدام استاد ؟ و اگر از اجتماع ... در کدام منطقه و در رابطه با چه تیپ ادمهایی ؟
شاعر میگه ادب از که اموختی از بی ادبان ! ولی فک کنم ادم از ادمهای بی ادب حتما بی ادبی یاد میگیره و از مودب ها ادب ... و شاعر اینجا اشتباه کرده ... ویا خواسته یک چیز نغز بگه ولی خراب کرده .
هیچکس گندم نکاشته و جو درو کنه .
خاکزاد

ناشناس گفت...

فقط کله پز ها هستند که اول مغزو میشورن و بعد میپزن و بعد میزارن تو بشقاب جلو مشتری و بعد پولشو میگیرن .
مدل دیگری از مغز شویی بنده جایی ندیدم و نه شنیدم !
اما بعضی کله پزی ها بنام احزاب و سازمانها عمل میکنند و در راس انها نیز چهارتا مهدی سگ پز هم به عنوان رهبری کله پزی عمل میکنند ...
این نوع کله پزی های مدرن ! مشتری های خاص دارن و همه را تو خودشون راه نمیدن . ولی درب کله پزی محله ما در قدیم به روی همه باز بود . یادش بخیر ... چه کله ای چه پاچه ای چه مغزی !!!
خاکزاد

ناشناس گفت...

از کله پزی یک چیزی یاد گرفتیم و ان این است که وقتی مغز را درمیارن و میشورن پس حتما میخوان بپزنش بزارن جلو مشتری !
خاکزاد

ناشناس گفت...

شاه اگه ماهی سالی یکبار یه فیلم مستند چند دقیقه ای از داخل حوزه علمیه قم نشون مردم میداد ( مربوط به نوع زندگی ، مباحثشون ، دغدغه هاشون و طرز تفکرشون ) مردم هرگز بدنبال خمینی نه تنها نمیرفتند بلکه اورا قطعا نهی و نفی میکردند . مردم ماهییت اخوند را نمیشناخت چیه .
خاکزاد

ناشناس گفت...

من در نوجوانی با معلم تعلیمات دینی درباره تبعیض  بحث میکردم اما او میگفت تبعیض باید باشه وگرنه همه ادعای پیغمبری میکردن ! ( استدلالشو باش ) میگفت اگه تبعیض نباشه خمس و ذکات بی اعتبارمیشه ! میگفت اگه تبعیض نباشه پس تو بازار چه کسی باید حمالی کنه و بار بقیه رو ببره ! همه که نباید تاجرباشن ! میگفت حرفهای کفرآلود نزن بچه !

تازه این خوبش بود و کتاب و ادعا نداشت !



خاکزاد