دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ آبان ۲۸, سه‌شنبه

به دستور خامنه ای کشتار مردم با شلیک به سر تظاهر کنندگان شروع شده است

بچه ها اینو ......... (دوست نزديكم) از ایران برام فرستاده، از طریق ایمیل ...... كه به اونجا سر زدهمتاسفانه اوضاع خرابه و بايد سعى كنيم هر جور شده اطلاع رسانی کنیدسلام. الان که دارم این ایمیل رو برای تو با چشمان پر از اشک و کلی بدبختی می زنم فقط کمک لازم دارم برای اطلاع رسانی نه من بلکه همه ایرانی هایی که در کف خیابون ها جان دادند.فقط در بیمارستان ... شب گذشته 5 6 نفر کشته آورند و چندین مجروح ، پدر و مادرها و برداران و خواهران ضجه می زنند صدای آه و ناله و درد بی امان است. نمی نویسم تا اندوهگین بشی می نویسم تا اطلاع رسانی کنمشب گدشته در تهران غوغا به پا بود. بعد از حمایت ولی خون ریز فقیه ، آتش به اختیاران با اسلحه کمری در خیابان ها به جان مردم افتادند و از پشت به سر شلیک می کنند، به گفته رانندگان و بهیاران آمبولانس ها هیچ اصابت گلوله ای به پا یا شکم نیست بلکه فقط به سر می زنند و اگر مردم شانس بیاورند گلوله به صورت اصابت کند.به گفته مردم مقیم شهریار ، فقط شهریار روز قبل بیش از 70 کشته داده است.
کرج قرچک شهریار اندیشه اسلامشهر ناآرام و درگیری استدر محله های پایین شهر تهران مانند خاک سفید هم اوضاع به همین منوال است. همه بانک ها آتش زده شده و مردم در حال تلاش برای تسخیر کلانتری هستند.بازار تهران حالت نیمه اعتصاب ، بازار اراک کاملا در حالت اعتصامن سعی می کنم از .......فیلم و عکس هم تهیه کنم بفرستم
به امید آزادی ایران

هیچ نظری موجود نیست: