دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ اسفند ۷, یکشنبه

آنچه در این برنامه‌ می شنوید پادکست صوتی گفتگوی شاهزاده رضا پهلوی با برنامه صبح یکشنبه فاکس نیوز است که امروز یکشنبه هفتم اسفند‌ماه انجام شد

 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

استاد اسماعیل عزیز، نون خودت رو میخوری و حلیم پهلوی ها رو هم میزنی؟
پهلوی هم تو شکم رجوی، فرق رضا پهلوی و رجوی اینه که رجوی یه دیاله رو با هزاران نفر به بدبختی کشوند، اما رضا پهلوی به قدرت نرسیده و امتحان پس نداده که ببینم عاقبت گرگ زاده گرگ میشه یا نه!
اولین اصل در دموکراسی صداقته، آقا رضا اگه خیلی دموکرات منش هست، لطفا پولهایی که بابا و بابابزرگش دزدین رو پس بده، وگرنه آروغ دموکراسی رو که خمینی و رجوی هم میزدن

مسعودعالمزاده پاريس گفت...

💚 زن
🤍 زندگی
❤️ آزادی

۱۰ اسفند ۲۵۸۱ شاهنشاهی ۱ مارس ۲۰۲۳ مسعود عالمزاده پاريس

برادر یا خواهر ناشناس، میشه واسه ی اینکه ماهم سوات مون زیات شه و از وجود شما بهره ببریم یکی دوتا سوال قوچولو موچولو بکنیم ؟ شما اینرو کجا دیدی که اولین اصل دموکراسی صداقته ؟ ما که نشنیده بودیم. من فکرمیکردم که دموکراسی خودش در چهارچوب جمهوریت معنا پیدا میکنه و اولین اصل این یکی هم برابری شهروندی است.
به پپسی هم میگن پپسی کولا. یا شاهزاده رضا پهلوی یا آقای رضا پهلوی. چرا رضا پهلوی ؟
این اصل فسلفی که خیلی خیلی خیلی هم فسلفی است را شما از کجا آوردی که عاقبت گرگ زاده گرگ شود ؟ شما بر مبنای تفکر کدام فیسلوف، کدام روش نه فکر، کدام روان نشناس یا جامعه نشناس این را تعمیم دادی به سمت گیری افراد در طی زندگی ؟ اگه اینجوربود، پس من هم که عالمزاده ام باید ادعای عالم بودن کنم ولو دهشاهی سوات موات نداشته باشم. بزرگوار زدی رو دست نیچه و برتراندراسل. شما دلیلی بر این داری که پدروپدربزرگ شاهزاده رضا پهلوی چیزی دزدیدند ؟ اگه داری چرا مدارکت رو رد نمیکنی انترپول تا بگیرند بندازندش زندان ؟ بجنب تا دیرنشده چون عنقریبه که بتونه مصونیت سیاسی و دیپلماتیک داشته باشه. از این فرررررررررررررررررررررصت استفاده بطلب.
از قرار معلوم کفگیر دارودسته ی پست فطرت رجوی پست فطرت خورده ته دیگ میخوان شاهزاده رضا پهلوی رو تلکه کنن.
فقط یه قلم تو دوران احمدی نژاد چندین برابر تمام دوران رضا شاه کبیر و محمدرضاشاه پهلوی پول نفت ریخت تو ایران. اون دوتا ایران روباهاش ساختند، رژیم باهاش ایران رو داغون کرد. برای خاتمه جنگ ایران وعراق که مسبب اش خمینی بود، کشورهای عربی هزاروچند صد میلیارد دلار پیشنهاد غرامت داده بودند که رژیم قبول نکرد. تو که پشه رو می بینی چرا فیل رو نمی بینی ؟ هر وقت رجوی پولهایی رو که از صدام حسین و بقیه گرفته بود پس داد ماهم میریم یقه ی شاهزاده رضا پهلوی رو میگیریم که این پولهارو بریزه به حساب رجوی و سازمان موسادهدین خلق.
آقای یغمایی خود داند، اما من یکی با تمام قوا دارم فوت می کنم پشت بادبان ... شاهزاده ... رضا پهلوی. امیدوارم که از گرگ هم باقدرت تر، مثل شیر این رژیم رو از هم بدره. آخرین باری که خالی بندترین نفری که ادعای آلترناتیو بودن داشت ملاقاتی در یک پارلمان اروپایی داشت چه زمانی بود ؟ اونهم ردیفی ؟ اگه خودت یکی تونستی با معاون شهردای منطقه تون یک ملاقات پنج دقیقه ای سیاسی برای دفاع از مردم بگیری خبرکن تا من بیام تا کمر جلوت خم بشم. میدونی ملاقات با سناتورهای فرانسه یعنی چی ؟ بلژیک مرکز تصمیم گیری اروپاست. بعد از مصاحبه در پارلمان بلژیک، این هفته سخنرانی شاهزاده رضا پهلوی است در پارلمان اروپا. نلسون ماندلا رو پیش از به قدرت رسیدن این جوری تحویل نگرفتند. اگه خوکم بینی داری، سعی نکن بقیه رو به لجن بکشی، نمی تونی.
هروقت هم خیلی جوش آوردی، کارتن مقوایی وردار پاره کن، آروم میشی.

ناشناس گفت...

کاشکی خدا شفات نده، بیشتر بهت بخندیم
عین رهبر عقیدتی قاطی داری! خودت نوشتی خودت جواب خودت رو دادی بعد به من میگی کارتون پاره کنم آروم بشم 😂 از قرار معلوم با زنجیر به یه گوشه بستنت که پاچه بقیه رو گاز نگیری