دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ دی ۲۹, دوشنبه

دیباچه و در باره بلیندا مکنزی

بلیندا مکنزی زن زندگی کنونی من است. الان سال پانزدهم است که با هم هستیم . البته نه همیشه. سفر ما را به هم میرساند و دوباره هریک به سوئی میرویم که من شاعرم و او فعال پرنفس کمک به درماندگان.او را بسیاری میشناسند. در میان ایرانیان بخصوص انگلستان به دلیل یاریهای فراوانش به ایرانیانی  که حول مجاهدین وشورا بودند از سال 1997 شناخته شده است و در میان انگلیسیها به دلیل اینکه سالیانست بخاطر نجات کودکان و مستمندان مبارزه میکند چهره ای اشناست. او از خانواده بسیار ثروتمندی بوده ولی تمام ثروتش را در راه نجات دیگران نثار کرده است.گاهی که با خواهران و برادرش در کنار هم میبینم در مقایسه با آنها که همه از بزرگان جامعه انگلستانند او را بمثابه.....ادامه

۲۷۶ نظر:

‏«قدیمی ترین   ‏‹قدیمی تر   ‏201 – 276 از 276
ناشناس گفت...

سلام
از مسئولین سایت پژواک ایران خواهش میکنم از بین این دویست نظر، بیست تا سی نظر را به انتخاب خودشان، در آن سایت درج کنند.
پرسان

ناشناس گفت...

هنوز شیر همیشه بیدار و مهرتابان در مورد کلاهبرداری خط برخورد ندادند ناظم کلاس نمی دونه چی بگه. برای همین اعلام کرده فعلا خفه خون می گیره تا خط بیاد.

در موضع گیری قبلی با پررویی آخوند گونه گفته بود مصداقی و .... همت کنند و بدهی خانم مکنزی رو پرداخت کنن.

آدمهای شیر همیشه بیدار می گن مهر تابان که پول ها رو خرج لباس و آرایش و عمل جراحی کرده تا سرنگونی و دست یافتن به پول نفت و ... امکان باز پس دادن بدهی رو نداره به جاش کسانی که نان شرافتمندانه می خورن از نان سفره شان بزنند و بدهی 360 هزار پوندی مهر تابان رو بدن.

اشرف نشان سابق


ناشناس گفت...

شما چرا حرفت را پوست کنده نمیزنی؟ میدانی چرا؟ چون به آنچه که میگویی خودت هم اعتقاد نداری! میدانی داری دروغ میسازی و میخواهی برای خودت از این داستان یک نمدی بسازی تا باهاش یک کلاه درست کنی بر سر خودت و زنت بگذاری. میخواهی از همسرت یک مادر ترازا بسازی، و یک سازمان را به لجن بکشی، مسائل شخصی را هم حتی به مجاهدین میخواهی ربط بدهی. اگر آنقدر همسرت خوب هست ، که دست میرساند و کمک میکند، یا چشمداشت دارد یا ندارد. گیریم از سر خیرخواهی ده تا خانواده را هم کمک کرده است و به نان و آب رسانده است. پس مجاهدین چه بگویند هزار هزار امثال خودت از قبلشان به نان و اسم و رسم رسیده اند، رفتن که رفتند، نمکشان را خورده اند اما نمکدانشان را نه فقط شکستند، بر سرشانن هم کوبیدند. شما هیچ چیز نمیدانی، مجاهدین هنوز در کشورهای مختلف نفرات را جمع میکنند برایش سرپناه جور میکنند و کیس پناهندگی میسازند، اقامت میگیرند، بعد از دو روز دوباره میروند سیه خودشان و اصلا انگار نه انگار همین مجاهدین بودند که دست آنها را گرفتند، حداقل در شهر خودمان دههایش را خودم شاهدم. هیچکس از مجاهدین هیچ طلبی ندارد. مجاهدین از خون و کاشانه و دار و ندارشان گذشته اند. تا یک عده به نان و آب و راحتی برسند. اما هیچ وقت تا کسی از پشت به آنها خنجر نزده است، چیزی در باره آنها نمیگویند.
موشکاف

ناشناس گفت...

فعلا کسی که باید صبر کند شمائید، این شما هستی که ظاهرا کاسه صبرتان لبریز میشود. ما هواداران مخلص صبرمان صبر ایوب است، در باد و باران و بوران و برف برای حقوق مردم و لیبرتی و آزادی هفت گروگان ( یکی اش به رحمت ایزدی پیوسته است ) آکسیون برگزار میکنیم. امیدوارم که فردا در عذاب وجدانتان نسوزید. میدانی چیه؟ تعجبم از این است که شما و دوستان شما، از مصداقی و همنیش بهار و عاطفه اقبال، تا قبل از دوهزار و سه به این نتیجه نرسیده بودید که مجاهدین بر حق نبودند؟ آیا قبلا ناآگاه بودید؟ اما اکنون آگاهید؟ در یکی از کامنت هایت گفته بودید اگر عقل اکنونت را داشتید، از همان زندان در ساالهای قبل از انقلاب توبه میکردید!! حقیقتا برای این همه ندامت و ترس برایت نگرانم.

موشکاف

احمد رضا.ص گفت...

موشکاف تو خیلی دروغگو وپفیوزی درس مث پفیوزی و دروغگوئی کسائی که از اونا پیروی میکنی همین کامنتای دروغ تو نشونه پفیوزی و بیشرفی توئه

ناشناس گفت...

جناب فرزاد عصبى و لوچ
دوست گرايى تو تواب خان به بنده چندين نام إطلاق كرده اند كه همه غلط است در نتيجه من هم تصميم گرفتم فعلا تو را بهروز بنامم چون به من هم وحى نازل شده. حالا كدام وحى درست است، وحى به خود شيفته تواب يا وحى به من، بماند.
هر چيزى حكايت از واقعيت خارج از ذهن ما مى كند. مثلا من مى گويم بليندا خير نه بدليل حرفهاى اسماعيل و تو و بقيه جار زدگان پيراهن عثمان بلكه بدليل رابطه او با مجاهدين و ارزشهاى او در انتقال ماديات از خود به آنها و ديگر انسانها، اگر پايه اين داستان را يعنى انتقال پول را واقعى بگيريم. اينكه ميكانيزم آن چه بوده و يا قرار چه بوده , بين او مى باشد و مجاهدين. اما عملكرد خير خواهانه او در آن مقطع از زمان واقعيتى مى تواند باشد خارج از ذهن من و بقيه. تو هم خارج از اين قاعده نيستى و عملكردهاى تو بازتاب دارد در دنياى مادى خارج از ذهن و روشن مى كند ماهيت فرد را. براى همين يكى را مى گويند خير و يكى را مى گويند مزدور و ديگرى را مزدور كلاهبردار. هنوز گيجى جناب؟ درك مى كنى كه دكان سياسى تو تخته شد با كشاندن تو به صحنه. هنوز فهم نمى كنى پس شير فهم شو.
قرار بود مدارك خود را رو كنى نه اينكه با هوچيگرى جيق بنفش بكشى. پس قبول كردى جفنگيات بهم مى بافى در رابطه با ارتباط مالى مجاهدين با كامبيز- ز، نظر من اين است كه اسم كامل كامبيز را إعلام كنى تا او اگر خواست بتواند رسما از خود دفاع كند. با اين اتهامات حق پاسخگويى را با نام بردن كامل او به او بده. با هوچيگرى نمىتوانى اذهان را منحرف كنى.لوچ كودن , هر مدركى هم دارى رو كن. سوختى از پس پستو بيرون كشيده شدى و سفيد كارى كردنها و ماله كشى توسط دوست كرسى دار و ميم محور شهر در اروپا براى مجاهدين هم به هدر رفت. ديدى چهره ها نمى توانند پنهان بمانند در اين كارزار سياسى. ديدى صف تو چه عيان شد از پس پرده تزوير و رياكارى. فكر كردى مى توان مرز شكست و با حاشا كردن و مظلوم نمايى سر مجاهدين و هواداران آنها را شيره ماليد. ديدى من هوادار بسيار دور چطورى تو را از سوراخ بيرون كشيدم و تو با زبان نجس خود صف خود را اعلام كردى و علنى به جمع تيغ بدستان پيوستى و مثل همه بريده مزدوران انگشت تهمت را به سمت مجاهدين نشانه رفتى؟ مجاهدين هم نفهميدند پيام آخر مسعود چه آتشى كرد در بعضى أفراد براى تخته كردن دكانهاى دو نبش پنهان از انظار ، هنوز شير فهم نشدى؟
تهمت به مجاهدين براى تهيه پول از طريق فرد ثالث بطريق غير قانونى جز أوج سوزش است از برملا شدن آخرين استتار تو در ميان خانواده مقاومت كه چشم بينا دارند؟ در آنها هم كور وجود دارد مانند دوست كرسى دار تو كه بدليل منافع مشترك مالى قادر به دادن گرا صحيح به مجاهدين در رابطه با تو نبوده است. در مجاهدين هم كور وجود دارد كه گول اعتماد مى خورند ولى جوهر پيامهاى مسعود جوهر بينايى سيستماتيك آنها بدليل وجود آنها در تشكيلات و تلنگر بينايى به من هوادار دور است كه تفكر كنم در پيدا كردن راه حل براى تخته كردن دكان مشترك تو با نگارش در اين دريچه كه مكان سنتى مجاهدين و هواداران آن براى افشاگرى و جنگ سياسى نمى باشد.
اما جواب چرنديات مشخص تو در كامنت بعدى ، اگر حق پاسخ را محفوظ نگاه دارند. به پرده هاى آخر داستان كانال هوا شناسى نزديك مى شويم
كانال هوا شناسى

احمد رضا.ص گفت...

در ضمن ضمن تسلیت به پهلوون فیلابی میگم کاش جای داداش پهلوون یه آدمای دیوثی مث تو و دزدائی که دنبال اونا میری مرده بودین که یه عالمی رو از شر بیشرفائی مث خودتون راحت میکردین واقعا ننگ به شما بیشرفا یه عمر با جون و خون مردم بازی کردین اخرش اینطوری دزد و پفیوز و بیشرف از اب در اومدین خدا رسواتون کنه و ایشالاه در اینده نومنه ننگ و پفیوزی سیاسی و انسانی بشین

ناشناس گفت...

ﺧﻮﺏ ﺗﺎ اﻳﻨﺠﺎﻱ ﻗﻀﻴﻪ ﺁﻗﺎﻱ اﺳﻤﺎﻋﻴﻞ ﻭﻓﺎ ﻳﻚ اﺩﻋﺎﻳﻲ ﺭا ﻛﺮﺩﻧﺪ و ﻣﺎﺟﺮاﻱ ﺭا اﻧﻬﻢ ﻧﻪ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﻛﺎﻣﻞ ﺑﻠﻜﻪ ﺑﺎ اﺑﻬﺎﻡ ﻣﻂﺮﺡ ﻛﺮﺩﻧﺪ ... اﻳﺸﺎﻥ ﺣﺘﻲ ﺑﺮاﻱ اﺛﺒﺎﺕ ﻣﺪﻋﺎﺷﻮﻥ ﻧﻪ ﻣﺪﺭﻛﻲ و ﻧﻪ ﺷﺎﻫﺪﻱ و ﻧﻪ ﻫﻴﭻ ﺳﻨﺪﻱ اﺭاﻳﻪ ﻳﺎ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﻜﺮﺩﻧﺪ.ب اﻳﻦ ﺣﺎﻝ ﺩﺭ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﺎﻥ اﺷﺎﺭﻩ ﺿﻤﻨﻲ و اﻣﻴﺪ ﺑﻪ ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻞ ﺭا داﺷﺘﻨﺪ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺧﻮﺩ ﻣﻴﺘﻮاﻧﺪ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺑﺮﻭﺯ ﻳﻚ اﺧﺘﻼﻑ ﻣﺎﻟﻲ ﺑﺎﺷﺪ ( ﻓﺎﺭﻕ اﺯ اﻳﻨﻜﻪ ﻗﺎﺑﻞ ﺣﻞ ﺗﻮﺳﻄ ﻃﺮﻓﻴﻦ ﺑﺎﺷﺪ ﻳﺎ ﻧﺒﺎﺷﺪ) اﻣﺎ ﺟﺎﻟﺒﺘﺮ ﺭﻓﺘﺎﺭ و ﻋﻜﺲ اﻟﻌﻤﻞ ﻛﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬاﺭاﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺩﺭ اﻳﻨﺠﺎ ﺑﺨﺼﻮﺹ اﻓﺮاﺩ ﺳﺮ ﺷﻨﺎﺱ ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ اﻟﺒﺘﻪ ﻏﺎﻟﺒﺎ ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﮔﺎﻥ ﻧﻆﺮاﺕ اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ اﻓﺮاﺩﻱ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻳﺎ ﺑﻪ اﺻﻂﻼﺡ, ﺧﻮﺩ ﺭا ﻣﻨﺘﻘﺪ ﻣﻴﻨﺎﻣﺪ و ﻳﺎ اﺣﻴﺎﻧﺎ اﺯ اﺿﺪاﺩ و ﻳﺎ اﺯ اﻭﺑﺎﺵ ﺭﮊﻳﻢ ﻛﻪ اﻟﺒﺘﻪ ﻫﻤﮕﻲ ﻏﺎﻟﺒﺎ اﻗﺪاﻡ ﺑﻪ ﺗﻮﻫﻴﻦ و ﻓﺤﺎﺷﻲ ﻛﺮﺩﻩ و ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﺟﺎﻟﺐ اﻳﻨﻜﻪ ﻫﻴﭻ ﻳﻚ اﺯ اﻳﻦ ﺣﻀﺮاﺕ ﻧﻪ اﺯ ﻣﺎﺟﺮاﻱ ﻓﻮﻕ ﺧﺒﺮ ﺩاﺷﺘﻨﺪ و ﻧﻪ ﺻﺤﺖ و ﺳﻮﻕ ﻣﺎﺟﺮا ﺧﺒﺮ ﺩاﺷﺘﻨﺪ و ﻧﻪ ﺣﺘﻲ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ ﻛﻢ و ﻛﻴﻒ ﻣﺎﺟﺮا ﻭاﻗﻔﻨﺪ. اﻣﺎ ﺗﺎ اﻳﻨﺠﺎ ﺑﺮاﺳﺎﺱ ﻳﻚ اﺩﻋﺎ ﻓﻘﻄ , ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﭘﻴﺸﺪاﻭﺭﻱ , ﻗﻀﺎﻭﺕ, ﺗﻮﻫﻴﻦ و ﻓﺤﺎﺷﻲ ﻧﻤﻮﺩﻧﺪاﻧﺪ .....
ﺑﺪﻳﻦ ﺗﺮﺗﻴﺐ ﺑﻪ ﺫﻥ ااﻣﺜﺎﻝ ﻣﻦ ﻣﻴﺘﻮاﻥ ﺩﺭ اﻳﻨﺠﺎ ﻭﺟﻪ ﻣﺸﺘﺮﻙ ﺑﻴﻦ ﺣﻀﺮاﺕ ﺭا ﺩﻳﺪ ﻛﻪ ﺗﺎ ﭼﻪ اﻧﺪاﺯﻩ ﺩﺭ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻭﻗﺎﻳﻊ ﻭاﻗﻊ ﺑﻴﻦ و ﺩﺭ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﮔﻴﺮﻳﻬﺎ ﺗﺎ ﭼﻪ اﻧﺪاﺯﻩ ﺑﺮ اﺳﺎﺱ ﻣﻨﻂﻖ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻛﺮﺩﻩ و ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ. ﺟﻤﺎﻋﺘﻲ ﻛﻪ ﻗﻠﻢ ﺯﻧﺎﻧﺶ ﺑﺮاﻱ ﻳﻚ ﻣﻂﻠﺐ ﻛﺘﺎﺑﭽﻪ 50 ﺑﺮگ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺳﺮﻳﺎﻟﻲ ﭼﺎﭖ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ.
اﻳﻜﺎﺵ ﺟﻨﺎﺏ ﻳﻐﻤﺎ ﺗﺎ ﻧﺸﺮ ﻛﺎﻣﻞ ﺩاﺳﺘﺎﻥ ﺗﻮﺳﻄ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺩﺭﻳﭽﻪ اﺭﺳﺎﻝ ﻧﻆﺮ ﺭا ﻣﻴﺒﺴﺘﻨﺪ ﺗﺎ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺧﻠﻄ ﻣﺒﺤﺚ ﻧﮕﺮﺩﺩ ﺑﻠﻜﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﻘﺎﻳﻖ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﻴﮕﺸﺖ ﺳﭙﺲ اﻗﺪاﻡ ﺑﻪ ﺟﻠﺐ ﻧﻆﺮ ﺧﻮاﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﻴﻜﺮﺩﻧﺪ ﺗﺎ ﺳﻴﻪ ﺭﻭﻱ ﺷﻮﺩ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺩﺭ اﻭ ﻏﺶ ﺑﺎﺷﺪ....
ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ اﻗﺪاﻡ ﻋﺠﻮﻻﻧﻪ و ﺑﻲ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﺑﺪﻭﻥ ﻫﺪﻑ اﻗﺎﻱ ﻭﻓﺎ ﺑﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺩﻳﮕﺮ اﻗﺪاﻣﺎﺕ ﻋﺠﻮﻻﻧﻪ و اﺣﺴﺎﺳﻴﺸﺎن ﻛﻪ اﻟﺒﺘﻪ ﺑﺨﺸﻲ اﺯ ﺷﺎﻛﻠﻪ و ﺫاﺕ ﻭﺟﻮﺩﻳﺸﺎﻥ ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ( ﻟﻂﺎﻓﺖ ﺷﺎﻋﺮﻱ) ﺑﺎﺯ ﻫﻢ اﻳﻨﺒﺎﺭ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻛﻤﻲ ﺑﻪ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻣﺒﺎﺭﺯاﺕ ﻣﺮﺩﻡ ﺩاﺧﻞ اﻳﺮان ﻧﻜﺮﺩ ﺑﻠﻜﻪ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﺎﻋﺚ ﺗﻔﺮﻗﻪ, ﺟﺪاﻱ, اﻧﺒﺎﺷﺖ ﻛﻴﻨﻪ و ﻋﺪاﻭت ﮔﺮﺩﻳﺪﻩ و ﻣﻴﮕﺮﺩﺩ ﻣﻀﺎﻑ اﻳﻨﻜﻪ ﺗﻴﻎ ﺟﻼﺩ ﺭا ﺑﺮﻧﺪه ﺗﺮ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﻭﻟﻮ ﻧﺎ ﺧﻮاﺳﺘﻪ.
ﻣﻀﺎﻓﺎ اﻳﻨﻜﻪ ﻧﺒﺎﻳﺪ اﺻﻞ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺭا ﺑﺎ ﺣﻮاﺷﻲ ﭘﺪﻳﺪﻩ ﺁﻣﺪﻩ اﺯ ﻭﻗﺎﻳﻊ ﺭﻳﺰ و ﺩﺭﺷﺖ ﺭا ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﻛﺮﺩ.

ﻋﺰﺕ ﺷﻤﺎ ﺭا اﺯ ﺻﺎﺣﺐ ﻫﺴﺘﻲ ﺧﻮاﺳﺘﺎﺭم.

ناشناس گفت...

جناب فرزاد يا بهروز و شركا
متن تصحيح شده
در جواب به چرنديات تو چند نكته ضرورى است.
در رابطه با اين نكته
"کانال هواشناسی و شرکای کلاش کلاهبردار، زیادی داری تند میری. من رو یاد برادران و خواهران تشکیلاتی سابقتون می اندازی که در نشست های آن چنانی آنقدر تند رفتند که سر از اطلاعات آخوند فلاحیان، مصلحی، یونسی و علوی در آوردند."
جواب: از زياده روى آنها در نشستها نبود، از عهد شكنى و زير پا گذاشتن مرز بندى سرخ با رژيم بود مانند تو.
در رابطه با " 1/ چماق سیاستمداران، نظامیان و مدیران سابق سازمان های امنیتی آمریکا و جهان را حواله ی کله ی پوکتان کنید. به قول خود ابله و کودن ات ، همه سابقون هستند. پول های «آزاد سازی شده» را قطع کنید تا ببینیم چطوری منکر وجود نامبارک تان می شوند."
جواب؛ خرج كردن و PR براى سرنگونى عيبى ندارد و لازمه كار، حمايت هم لازم پيشرفته كار. پول آزاد شده مجاهدين ندارند جز آنچه تقديم شده به آنها از جيب خلق و هر كمك بدون شرط و شروط از براى سرنگونى.
در رابطه با "2/ تو و امثال تو کلاش که مدعی «هواداری» هستید از کجا می دونی اتهامات ساختگی به مجاهدین زده شده؟ مگر از درون مناسبات و روابط مجاهدین خبر داری؟ از سوختن ات فهمیدم توی خال زدم، یک بار دیگه بهتون نصحیت می کنم برای کمک به خانم بلیندا مکنزی به امثال کامبیز/ ز در واشنگتن و دیگر اراذل و اوباشی که پاسپورت های آخوندها را در جیب دارند و در رفت و آمد به زیر قبای آخوندها هستند رجوع کنید. خودت که بهتر می دونی آخه چرا خودت رو به خریت می زنی. ابله کودن."
جواب: اسم كامبيز را كامل اعلام كن تا خودش پاسخ دهد. مجاهدين رابطه مالى با كامبيز نام تو ندارند. باز كه اشتباهى علامت ميدهى ،فعلا تو از ارازل و اوباش پاسپورت دار در خدمت رژيم در كمپ خود شروع كن ، بعد بيا سراغ بقيه و شهامت داشته باش و اسامى آنها را هم اعلام كن. فقط جفنگيات بهم نباف.
درر رابطه با "4/ فقط جهت یادآوری امثال «کانال هواشناسی» کودن ؛ به فکر سازمان های امنیتی و اطلاعاتی کنونی آمریکا و جهان باش. این ها قوانین کلاهبرداری و کلاشی را مو به مو اجرا می کنند. در صورت دستگیری و به تله افتادنتان ، امنیتی های سابق دردی از شما دوا نمی کنند. میگی نه از ارذال و اوباش حول و حوش ات یک نظر خواهی بکن. چون ممکنه هول بشی و دکان های کلاهبرداری و کلاشی و حقه بازی تان تخته شه"
جواب: هارت و پورت نكن و مداركت را رو كن جفنگو بلوف زن مزدور. منظور اين بود كه آن حمايتها بدليل پاكى مجاهدين است و الا آن أفراد كه مو را از ماست مى كشند حمايت نمى كردند و تو كودن با بلوف و هارت و پورت اين أفراد و أفراد مشابه دست اندر كار را نمى توانى فريب بدهى ولى من قول به تو مى دهم تو چنين پرونده پاكى ندارى، مى خواهى خارج از اين دريچه آن را آزمايش كنى؟
جمع كن بساط تزوير، ريا و تهديد و هو چيگرى را. ورود علنى به جمع مزدوران را بر سر خانه نصب كن.
راستى يك دو درصد از سهميه غرب را كه در مجراى حقوقى گير است تقديم كن در كمك به حل اين داستان، اگر چه مطمئن هستم بليندا هم آنرا رد مى كند حتى اگر تو ناپرهيزى كنى.
كانال هوا شناسى

ناشناس گفت...

حسین خرم دین کلانتری
نوشته ای :
"به امید ایرانی که نه آخوندهای بیشرف و نه شارلاتانهای بیشرف در آن به زباله دان تاریخ بروند"

این جمله خودت را چند بار بخوان و بعد بنویس که آیا مطمئنی که دقیقا همین که نوشته ای منظورت بوده یا بر عکس؟:

مولانک
آفرین بیت خوبی است برای شروع ولی خوب است تکمیلش کنی.



سهراب چارپهری
خوب اینکه که شعر خودت نیست.. ضمنا چون موضوع انشا درباره "دزدی خانه خانم بلیندا" است شعر را با "خانه دزد کجاست" شروع کردن کمی قابل تامل است و برای بعضی ها هم مثل کانال و همینطوری عبور از مرز سرخ است و ممکن است برایت باعث دردسر شود. برای آرام کردن آن بعضی ها هم که باشد شاید بهتر این است که مثلا بپرسیدی آی ای دزد دغل خانه این زن خوش قلب کجاست..و یا چیزی مثل این...
خلاصه منطورم بطور کلی و برای همگی تان این است که وقتی حتی شعر خودتان هم نیست بد نیست کمی ابتکار بخرج بدهید و بر اساس موضوع انشاآنرا تغییر دهید.
به مولانک و حسین خرم دین کلانتری فعلا نمره نمی دهم تا تکمیل و تصحیح کنند.
نمره سسهراب چارپهری 15 قبولی

آقای معلم

ناشناس گفت...

سلام
آیا کسی می تواند معنی - برات - را در کلمه براتعلی - برای من که فارسی را در خارج یاد گرفته ام بنویسد؟
خیلی ممنون

شوکا

ناشناس گفت...

متن تکذیب نامه رئیس دفتر ( صد برگ ) حضرت شیطان
فردی بنام پیشگو پیامی را از جانب فرشته رهایی خورشید تابان و سقف بلند عالم امکان مراد عاشقان در هر زمین و در هر زمان حضرت شیطان منتشر نموده است که بدینوسیله آنرا تکذیب می کنیم.
لازم به تذکر است که حضرت شیطان هیچگاه نه خانه و یا مال کسی را خورده است و نه زن کسی را برده است و مقایسه حضرت شیطان با چنین کسان دور از شرافت انسان و مایه شرم جمیع فرشتگان آسمان است.
از آقای یغمایی خواهش می کنیم که طبق قانون مطبوعات به درج این تکذینامه در نشریه وزین دریچه زرداقدام نمایند.
شیطان جان چانان
می بریمش به قوچان
با احترام
دفتر (صد برگ ) حضرت شیطان


ناشناس گفت...

آقای یغمائی عزیز کسی که در راس کار است و اینکارها را میکند قبل از اینکه خوب باشد یا بد یک انسان کاملا بیمار است به شما قول میدهم او را به دست چند روانشاس اگر بدهید خیلی زود خواهند فهمید که بیمار روانی است بنابر این چه انتظاری دارید
دکتر م. ب. جوادی
جدا شده در سال 1364

ناشناس گفت...

آقای معلم
چون دیروز به دو بیتی های من یک نمره کمتر از غزل جناب "آخر الشعرا" دادید برای امروز تصمیم گرفتم من هم یک غزل بنویسم. امیدوارم نمره خوب بدهدید.
ای رهبرا بهر خدا سیمرغ خود آواز ده
گر او نمی خواهد خودت مالی که بردی باز ده


عشقم که شد از آن تو جانم که شد قربان تو
گر بی کسیم یا با کسان مالی که بردی باز ده

هر چند بر باد از توام بک کوه فریاد از توام
ای داد و بیداد از توام مالی که بردی باز ده

در تیف چون گشتم رها شرمی نکردی از خدا
ای فتنه پس حالا بیا مالی که بردی باز ده

ای شیر خونریزی مکن با منتقد تیزی مکن
چز این دگر چیزی مکن مالی که بردی باز ده

از بندت آزاد آمدم بی مذهبت شاد آمدم
دزدی تو بر داد آمدم مالی که بردی باز ده

ای مهر تابان عمو ای مونس جانت همو
از قول ما با او بگو مالی که بردی باز ده

بعد الآخر الشعرا

ناشناس گفت...

پشگو
دوست عزیز رئیس دفتر شیطان ان متنی که پیشگویان و منجمین منتشر کردند گفتگوئی بود با ارواح خبیثه شیطان اگر هر ایرادی باشد میتوانید دوباره باز نگری کنید
در ضمن پیشگویان تعریف شیطان را از ویکیپدیا منتشر میکنند تا بدانید پیشگویان از خود چیز نمی گویند
تعریف ویکیپدیا از شیطان
======================
کلمه شیْطان (به انگلیسی: Satan) از ماده «شطن» گرفته شده، و «شاطن» به معنای «خبیث و پست» آمده‌است، و شیطان به موجود رانده شده، سرکش و متمرد اطلاق می‌شود و به معنی روح شریر و دور از حق، نیز آمده‌است.
در عربی «شیطان» اسم عام (اسم جنس) است، در حالی که «ابلیس» (کسی که آدم را فریب داده‌است) اسم خاص (عَلَم) می‌باشد. به عبارت دیگر شیطان به هر موجود موذی و منحرف کننده و طاغی و سرکش، خواه انسانی یا غیر انسانی می‌گویند.
شیطان به موجود موذی و مضر گفته می‌شود، موجودی که از راه راست بر کنار بوده و در صدد آزار دیگران است، موجودی که سعی می‌کند ایجاد دودستگی نماید، و اختلاف و فساد به راه اندازد، و اینکه به ابلیس هم شیطان اطلاق شده بخاطر فساد و شرارتی است که در او وجود دارد.
====================================
در ضمن پیشگویان در میان ستارگان و کواکب بدنبال این هستند که بدانند این موجودات شبیه به انسان چه هستند و جنس شان از چیست چرا که ما هم همنظر شیطان بودیم که اینها فراتر از شیطان هستند در اینده نزدیک پیشگویان در صدد کشف جوهره وجودی این دزدان و کلاهبرداران هستند که ببینند جنس انها از چیست و چگونه و از چه کسی متولد شده اند و چگونه دگردیسی کرده اند
با تشکر از رئیس دفتر شیطان جهت تذکر

ناشناس گفت...

اسمال اقاسلام!!می بایست برسردر دریچه زرد این جمله رانوشت...هرکس که به این درکاه پناه می اوردچنانچه دهانش به بوی گند والفاظ رکیک اغشته بودراهش دهید وازخاستگاهش نپرسید.....شیربرنج

ناشناس گفت...

بانوان و آقایان محترم
خواهش می کنم ازتون وقتی برای مسلم اسکندر فیلابی پیام تسسلیت می نویسید این صفت "پهلوان را کنار اسمش نذارید به دو سه دلیل

1- چون ایرج مصداقی چند وقت پیش در مقاله ای ثابت کرد که فیلابی پهلون دست ساز شیر همیشه بیداره و پهلوانی اش جز برای شیر هیچ واقعیت دیگه ای پشتش نیست.

2- امر به خود فیلابی مشتبه میشه و باورش میشه که لابد بجز برای شیر برای بقیه هم پهلوانه

3- چون به دلایل خیلی واضح من خیلی زورم میاد وقتی کسی به این آدم لقب پهلوان میده

پهلوان قندهار ( با پهلوان نطنز اشتباه نشود)

حميد ع گفت...

عجيب نيست که ريس جمهور منتخب مسعود رو به دولت امريکا و سازمان ملل گفته شما اجازه ورود به امريکا بدين
ما خودمان خرج بليت هواپيما و محل استقرار در امريکا را پرداخت ميکنيم که برای چهار هزار نفر سر به ميليونها دلار ميزنه.
البته همه را يک جا ميخواست به امريکا ببره چون ميدونست امريکا قبلاً مخالفت کرده. يعنی فقط تبليغ بود.
حالا اطلاعيه پزشکی ميده که پول دکتر دوا نداره؟ همين چند روز پيش در پاريس مهمانی داشت با سخنرانها ی خارجی که هر کدام از 25 هزار دلار تا 50 هزار دلار فقط پول چند دقيقه حرف زدن کنار مادام پرزيدنت ميگيرن جدا از خرج هتل 5 ستاره و بليت درجه يک. يعنی همين چند روز پيش ميليونها دلار خرج مهمانی شد که هيچ سودی برای افراد در ليبرتی نداشت چون حتی يک بار هم درخواست خروج از عراق داده نشد.
اول پول دزدی و کلاه برداری را پس بده، بعد سازمان ملل که مسئول خرجی اينهاست يک صندوق کمک به مشگلات پزشکی افراد ليبرتی درست کند ما پول را مستقيم به اونها ميديم چون اعتمادی به شما دزدها نيست که پول را خرج مهمانی های مادام پرزيدنت نکنيد و خرج چاق شدن موشهای (رت های) کانال فاضلاب اور.

jahandid گفت...

با درود،
جاى بسى تأسف عميق است كه باز بايد با اين گونه داستان هاى غم انگيز دشمن شاد كن مواجه شويم، به واقع دردآور است. هميشه تا به ياد دارم اصل "هدف وسيله را توجيه ميكند" از مزمن ترين دردهاى جنبش هاى مختلف بوده و. هست! تا حدودى هم ميشه اين رو در صحنهء جنگ و زير آتش و تير فهم كرد! ولى در خصوص زندگى هاى شخصى اين اصل نه تنها صدق نميكند بلكه بيش از حد از انصاف به دور است و در واقع بسيار غير انسانى ميباشد. چه رسد به اينكه در حق كسى اعمال شود كه از هيچگونه انسانيتى هم كوتاهى نكرده باشد! ادمى براى فهم اين خطا حتمآ بايد جايگاهى شايسته و درخورى به طرفين بدهد. منظورم اين است كه با ديدن اين موضوع ديكر نميشود درگير ملاحظات غير اصولى شد و اين را گفت كه مطرح كردن اين زشتى باعث سؤ استفاده دشمن ميشود و... خير اينگونه برخورد ها دقيقآ لگد محكمى به ان درخت خوبيها و ازادى ها است. و اين را هم به تأكيد بايد أضافه كنم كه استفاده از اين اصل براى تحت فشار قرار دادنه اشخاصى كه بارها و بارها با مرگ ملاقات كرده اند، اشتباه ست و بسيار احمقانه. فكر كنم اين را هر كس نداند ولى اين جنبش به خوبى ميداند و بارها و بارها ازموده را ازموده و به شدت هم ضرر انرا ديده!
آقاى حنيف حيدرنژاد موارد مهمى را اشاره كرده اند و دقيقآ هم درست گفتند. بنده هم به انها تأكيد ميكنيم كه دوستمان اسماعيل و همسر خوبش در اين داستان اصلا تنها نيستند و ما نيز با انها همدرد و همراه هستيم. البته چقدر خوب ست كه در اين موارد نياز به اين چنين همدرديها نميبود. افسوس و هزاران افسوس كه درخت ازادى اين چنين لگد كوب ميشود!!!

ناشناس گفت...

مزدور!

یک شغل نان و آب دار هم سراغ داشتیم که این مجاهدین و هوادارن آنها خدا خیرشون بده زدند و این شغل را هم کساد کردند. چون به هر کسی که کوچکترین مخالفتی با آنها نشان داد، بدون دلیل و مدرک و کاملا از موضع انقلابی و توحیدی گفتند مزدور! همین جوری فله ای مزدور زیاد کردند که کردند. در بازار کار هم شما میدانید قاعده عرضه و تقاضاست. وقتی همه مزدور باشند حتما قیمت مزدور میاد پائین. چون دیگه دلیلی نداره که کسی بخواهد مزدوری را استخدام کند. بخصوص که یک آدم بد شانسی هم مثل ما خیلی سرشناس نباشه، دیگه عمرا سراغش نخواهند رفت و حسابی بیکار خواند ماند.
از آن طرف خود رهبری عقیدتی هم انقدر کنس و خسیس و بخیل و دست بسته و گدا است که آدم رغبت نمیکنه بره و حداقل مزدور خودش بشه. با این که الان نزدیک 10 - 15 ساله که معلوم نیست کجا هست مرتبا پیام غیر تصویری میده و ناله میکنه که هل من ناصر ینصرنی. آدم واقعا دلش به حالش میسوزه.
من خودم اگر بخواهم بگم به خاطر همین ناله ها و التماسها رفتیم توی مجاهدین. رفتیم کمک کنیم به عنوان سرباز صفر. بالاخره دلمون نیامد که نسبت به ندای کمک خواهی رهبر عقیدتی بی خیال باشیم.
اما تا رسیدیم گفت زنتو باید بدی، زن رو دادیم. گفت بچه ها رو هم باید بدی بره، بچه ها رو هم دادیم رفت، گفت برید عملیات، رفتیم، دادشمونم کشته شد، بعد گفت حق نداری با اقوامت تماس بگیری. یک کم بعد گفت فامیلهامونم همه الدنگن! تا میشد از ما کار و بیگاری می کشید و بعد یک لقمه نون که میخوریم به مسئولای سازمان می گفت به ما بگن تا یادمون نره که همین چند تا قاشق برنج و یکی دو عدد خرما کرم زده هم که میخوریم صدقه سر رهبری است والا مردم عراق این رو هم ندارند بخورند!
یکی نبود از این رهبر عقیدتی بپرسد که پدرجان رفتن به عراق خط و ربط تو بود ما چرا باید مجازاتش رو بپردازیم. تو همه رو بردی به عراق میخواستی آتیش بپا کنی نشد یا نتونسی بعد میگی صدقه سر شما بوده که ما زنده ایم.
البته این شیوه همیشگی رهبری که دیگران را بده دم تیغ و خودش در بره و بعد مدعی پرداخت هم بشه. زن دیگران را میگیره بعد میگه پرداخت من بود، فرار میکنه میگه تاریخ ساز بود، آدمها رو به کشتن میده میگه شهدا مال خودم بود، همه عمر از بیشترین و بهترین امکانات سازمان استفاده کرده بعد یقه دیگران را میگیره که باید انقلاب ضد بورزوایی بکنین. آدم میمونه!
تمام عمرش دریافت کرده بعد میگه پرداخت کردم. یک خط غلطی را راه انداخت همسرش را و بیشتر مجاهدین رو به کشتن داد بعد گفت پرداخت رهبری بود. زن رفیق کنار دستش رو قاپید بعد به دیگران گفت نسبت به رهبری فکر بد کردید باید بالا بیارید. معلوم نیست این رهبری چرا همسرش را به دیگری نداد. یک بار اقلا یک چیزی میپرداخت. چه فرقی میکرد؟ این که زن رفیقش را گرفت نتیجه چی شد؟ چی تغییر کرد؟ مثلا اگر دست به این کار نمیزد چی میشد؟ چه اتفاقی میافتاد؟ دیدیم که بدتر شد فضاحت شد، صدای غریبه و خودی هم درامد.
بعد هم یک چیزی راه انداخته که همه مزدورن بجز خودش. و این جوری بازار مزدوری رو هم خراب کرده. آخه پدرجان روحانی و قصیم چه نیازی دارن که مزدور بشن. پول ندارن؟ مدرک ندارن؟ خونه خارج کشور ندارن؟ اعتبار و حیثیت ندارن؟ بقیه هم همین طور ایرج مصداقی اگر می خواست مزدور بشه که 10 سال حبس و شکنجه تحمل نمیکرد. عاطفه اقبال مزدوره یا داداش سیبیل کلفتش یعنی همان نرینه خبیثک؟
احتمالا باید منتظر باشیم و مزدوری خانم مکنزی رو هم اعلام کنین. پدرجان این همه توهم رو از کجا آوردی که گمان میکنی همه دنیا به تو بدهکارن یا تو حق داری همه رو سرکیسه کنی و دار و ندارشون بگیری؟ از ان پولهای میلیونی که پلیس فرانسه از خونتون آورد بیرون و بعد بهتون پس داد بردار بدهکاری به خانم مکنزی رو بپرداز و آبروریزی رو کم کن. این یکی رو دیگه نمیتونی قورت بدی. این خانم خارجی و پدر ساب بچه رو درمیاره.
مزدور

ملک جمشید گفت...

فوت مرحوم مغفور ملک عبدالله رابه ملک سلمان و ملک مسعود و عیالشان که روابط حسنه ای با عربستان داشتند و احتمالا دارند از صمیم قلب تسلیت میگویم و از ملک مسعود میخواهم از ملک سلمان یک پولی بگیرد و نگذارد خانم مکنزی خانه اش را حراج کنند خدا انشالله همه تان را بیامرزد

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

پیشگو
پیشگویان ستاره شناسان و منجمین در پی کند و کاو و ارتباط با ارواح خبیثه بودند تا رد و نشانی از شیطان بیابند که اطلاع داده شد شیطان چند روز است قاطی کرده بخاطر ماجرای پیش امده و شخصا به سراغ کلاهبرداران فوق حرفه ای رفته است تا اموزش های لازم را فرا گیرد در نتیجه ارواح خبیثه گفتند شیطان تا اطلاع ثانوی در دسترس نیست
پیشگویان پس از این ماجرا سری به بخش مالی کلاهبرداران زدند و در کمال شگفتی متوجه شدن که در امد مالی این کلاهبرداران فقط از طریق برنامه همیاری یا گل ریزان عددی بالغ بر چند میلیون دلار بوده است با این اطلاعیه از طرف کلاهبرداران توجه کنید
جمع بندی گل ریزان مجاهدین خلق در سال 1390
===========================================
درگلریزان ۶ روزه با 12 نماد گلدسته، که در مجموع ۶۴ ساعت به طول انجامید، هموطنانمان از داخل وخارج کشور در مجموع ۳ میلیارد و ۴۷۰میلیون تومان (معادل۲میلیون و ۱۶۵هزار دلارکمک نقدی و یک میلیون و۱۱۹ هزار دلار کمک غیرنقدی) به سیمای ازادی اهدا کردند.
=================================================
پیشگویان نتیجه میگیرند اگر درامد سالیانه فقط و فقط از طریق برنامه گل ریزان را در نظر بگیریم حساب کنید در سه سال گذشته این کلاهبرداران چیز در حدود 10 میلیون دلار در امد داشته اند
==========================================================
جمع بندی سوال مهم پیشگویان این است این پولها کجا رفته است یا کجا پرواز کرده اند به جیب کدام جیب بری رفته است که پیشگویان دنبال ان هستند البته چون موضوع پیچ دارد باید کمی حوصله کرد
سوال بعدی این است شرکت های پوششی این کلاهبرداران در سالهای گذشته چقدر در امد داشته اند و انها به کجا رفته است
سوال بعدی این است پول خانم بلیندا مکنزی در کدام یک از این شاخه ها قرار میگیرد منهای ان 30 هزار پوند هدیه
و در اخر پیشگویان کمی گیج شده اند انقدر این کلاهبرداران مسیر ها را پیچانده اند که به سرنخ اصلی نرسیم بهرحال پیشگویان در میان افلاک و ستارگان و کهکشانها دنبال ماجرا هستند

ناشناس گفت...

پس از فوت برادرپهلوان فبلابی فوت ملک عبدالله نیز بر غممان افزود فوت ملک عبدالله را به مقاومت ابران بخصوص تسلیت مبگوبم روحش شاد
عبدل

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
esmail گفت...

حضرت شیر برنج
اگر نظر شما رعایت شود واقعا سایت شیربرنج کامل میشود. عزیز در باره موضوع بنویس آری پنهان نمیکنم دشنام دادن بخصوص بی مورد را در باره آقای مصداقی درست نمیدانم حرفی دارید درست مطرح کنید روح ملک عبدالله که گویا مورد علاقه کازبران دریچه است یارتان باشدیارتان باد

ناشناس گفت...

این پاچه ور مالیدهای بیت رهبری و کانال فاضلاب شناسی از بابت پولهای گماشتگی و وفاداری از سید الرئیس و چندرصد از پول نفت مردم فلاکت زده عراق که به شما بخشید  ( فیلم و ویدئوش  در یوتوب هم موجود است پس دستگاه خلیفه گری شیر بیدار مشکل ما لی حال حال ها ندارد) مشکل و گیر کار کجاست که پول این خانم یا بهتر بگویم فرشته انسانها را نمی دهند ؟
قا بل توجه کانال بدنام فاضلاب شناسی و مدیر ان مثل برنامهای سر کاری قبلی خارج کشور همه باید ریل ما لی اجتماعی را می رفتن به محملهای مختلف که بچه ها توی عراق کمبود وسائل نظامی اسلحه یا پشت مایه برای خرید تانک و اسلحه سنگین , لباس وووووو غیره ماندن مردم را سر کیسه  و نیروها را دنبال نخود سیاه می فرستا دین این بار هم بهانه و فرصت خوبی که پیش آمده پاچه گیران و کبوتران بیت رهبری را بسیج کنید و از آنها بخواهید لطف کنند خانه هاشون را در گرو بانک بگذارند وام بگیرند که پول این مدافع حقو ق بشر خانم بلیندا را بر گردانید اگر کسی از این گوهران بی بد یل مدل جدید یا خر مگسهای که از فضولات رهبری انرژی و شارژ می شوند دم به تله ندادن که نمی دهند طبق شناخت از آنها کلاسور و قلک رذالت و کلاشی دستشون بگیرند پول جمع کنند که به نظرم از این یکی پیشنهاد دومی استقبال می کنند چونکه منبع درآمد خوبی برای خودشون هم هست طبق تجربه ! مسئله بیشتر از این رسانه ای و توی دنیا مجازی دست به دست نمیشه !

سیاوش . ک  

ناشناس گفت...

این پاچه ور مالیدهای بیت رهبری و کانال فاضلاب شناسی از بابت پولهای گماشتگی و وفاداری از سید الرئیس و چندرصد از پول نفت مردم فلاکت زده عراق که به شما بخشید  ( فیلم و ویدئوش  در یوتوب هم موجود است پس دستگاه خلیفه گری شیر بیدار مشکل ما لی حال حال ها ندارد) مشکل و گیر کار کجاست که پول این خانم یا بهتر بگویم فرشته انسانها را نمی دهند ؟
قا بل توجه کانال بدنام فاضلاب شناسی و مدیر ان مثل برنامهای سر کاری قبلی خارج کشور همه باید ریل ما لی اجتماعی را می رفتن به محملهای مختلف که بچه ها توی عراق کمبود وسائل نظامی اسلحه یا پشت مایه برای خرید تانک و اسلحه سنگین , لباس وووووو غیره ماندن مردم را سر کیسه  و نیروها را دنبال نخود سیاه می فرستا دین این بار هم بهانه و فرصت خوبی که پیش آمده پاچه گیران و کبوتران بیت رهبری را بسیج کنید و از آنها بخواهید لطف کنند خانه هاشون را در گرو بانک بگذارند وام بگیرند که پول این مدافع حقو ق بشر خانم بلیندا را بر گردانید اگر کسی از این گوهران بی بد یل مدل جدید یا خر مگسهای که از فضولات رهبری انرژی و شارژ می شوند دم به تله ندادن که نمی دهند طبق شناخت از آنها کلاسور و قلک رذالت و کلاشی دستشون بگیرند پول جمع کنند که به نظرم از این یکی پیشنهاد دومی استقبال می کنند چونکه منبع درآمد خوبی برای خودشون هم هست طبق تجربه ! مسئله بیشتر از این رسانه ای و توی دنیا مجازی دست به دست نمیشه !

سیاوش . ک  

ناشناس گفت...

آقا، توكه اين قدر دلت به حال اين خانم سوخته ، چقدر دلت به حال تاراج هاي ميلياردي درايران توسط باند فاسد وتبهكار خامنه اي - رفسنجاني - خاتمي - روحاني و احمدي نژاد و ... سوخته است كه حتي ديروز درخبري خواندم كه بانك هاي تقلبي دركشور درست كرده اند ! كه به رئيس بانك مركزي فعلي ايران هم پاسخگو نيست !! چي را باور كنيم ؟ دل بسيار بسيار نازك و لطيف و ظريف شماانسان رئوف ودلرحم را كه اينقدربه قول خودت ازاين جنايت ! برآشفته وبه دست وپاي يك عده درخارج پيچيده اي كه البته خرجي براي تو ندارد . يك وبلاگ ساده است وچند جمله تايپي ... اگر با قلدرهاي محله آخوندها دربيفتي ، هزينه كلاني بايد بدهي ... البته كه راه اول ساده تر وبي هزينه تر است - سارا

ناشناس گفت...

خيلي جالب شد ، زيرآب كليه تحليل ها ودروغ دغل هاي وزارت بد نام كه هر روز وهر ساعت ميگفت اينها از صدام حسين وعربستان سعودي و.... پول مي گيرند ، زده شد . !!!!!!!!!!!!
بخوانيد وبه ريش آخوند ها بخنديد
صحت حرفها روز به روز دارد روشن مي شود .صحت قرض ها وبدهي ها هم روشن شد ..يك نمونه همين - عاقلان خود انديشه ميكنند وبه ريش دشمنان مي خندند -صباحي

jahandid گفت...

با درود،
دوست گرام آقاى وفا يغمايى، ضمن عرض درود به خود شما و بانو بليندا، مجددآ خواستم اين را ارزو كنم كه هرچه زودتر اين مشكلى كه برايتان پيش أمده حل بشود و اسايش به خانهء شما بازگردد تا ديگر بار وقت تان براى همان كارهايى كه از سر عشق به انسانيت انجام ميدهيد، ازاد شود و ارامش در خانه بر قرار گردد. به حق بايد اين را گفت كه عقل سليم هميشه حكم ميكند كه هيچ وقت انسانيت را نبايد فروخت! البته تأكيد ميكنم كه عقل سليم چنين حكم ميكند. و انكس كه فاقد عقل سليم باشد ديگر هر گونه حرفى و اقدامى برايش بى معنى خواهد بود اگر چنانچه او را تأييد نكند! به عبارت ديگر ان خوى غير انسانى او را تا ناكجاآبادهايى خواهد برد كه در ان عرب نى مياندازد! ولى كافى ست كه سر سوزنى انسانيت در او مانده باشد، هر گز ان سرسوزن نخواهد گذاشت دستى كه او را يارى كرده به لاى دندانهاى تيزش برود. ممكن است مرا به "خوش خيالى" متهم بكنيد و من هم به شما حق خواهم داد كه بله اين نوعى خوش خيالى ست ولى چه كنم كه اگر اين كار را نكنم، مجبورم كه بخش عمده اى از سالهاى عمر را نظاره كنم كه چگونه به مانند خاكسترى كه از يك اتشفشان به همه جا پراكنده ميشود، ان سألها نيز خاكسترى بر باد رفته شوند. اى كاش كه اين حكومت ضد انسانى زودتر نابود ميشد و ما شاهد چنين صحنه هايى نميبوديم. و اميدوارم كه ان "سرسوزن" هنوز باشد و بتواند مانع از اين همه نزول ارزشهاى انسانى بشود. نميدانم كه ايا بغير از انچه كه روال تا به امروز انها بوده، پاسخ ديگرى داده اند؟ اگر از ان "سرسوزن" خبرى شد، مارا نيز خبر كنيد.
با سپاس و ارزوى تندرستى براى شما خوبان

ناشناس گفت...

جناب تواب خود شيفته از هوش خود
بلاهت كه از آن اسم بردى چيز بدى نيست در جهان نسبيت. اقرار به آن در حوزه معرفتى خودش يعنى قدم اول يادگيرى براى خروج از آن. مشگل كار، خود شيفتگانى است كه در جنون شيفتگى از خود و ذهن خود در أوج بلاهت هستند و نمى توانند واقعيت هاى خارج از ذهن متجمد شده خود را درك كنند و يا مشاهده نمايند. مثلا اگر من يك هوادار دور اين مقاومت باشم و نه محسن رضايى و يا آقا ناظم، يعنى كه سه پديده جدا از هم با ويژگى هاى متفاوت خود، آنوقت ما شاهد بلاهت عجيب ذهن تو كه هر سه را يكى فرض مى كند مى باشيم كه بايد به فآل نيك گرفته شود. چرا؟ چون هواداران اين مقاومت بهتر درك مى كنند اشل مجاهدين و هواداران اين مقاومت به صفت جمع با توابين خود شيفته عاجز از درك پديده هاى پيچيده زاده از اين سيستم را. بهتر درك مى كنند كه چرا مجاهدين حتى در زمان لازم خود يك دقيقه براى تو منظور نمى كنند و هواداران دور آنها خود مى توانند روزها و ماهها و سالها تو را مشغول نگه دارند تا زمانى كه به اين بيمارى خود شيفتگى دچار هستى. حالا درك مى كنى چرا آنها جواب ذهن مغشوش خواستار مناظره را نمى دهند؟ حالا چه كسى دچار بلاهت است؟ حبيب؟ آقاى ناظم؟ كانال هواشناسى؟ و يك صدم درصد هم دريچه ذهن را باز كن و شايد تو؟ جواب درست به اين يك صدم در صد تفاوت رسيدن به كهكشان دانش است تا اوج جهالت از عشق بازى با ذهن شيفته فريبكار كه همان بلاهت است.
و اما در رابطه با اين نكته تو "قای محسن رضایی که فعلا در جلد ناظم کلاس و کانال هواشناسی و ... فرو رفته اید و چه زیبا و با مسما کاربران دریچه زرد شما را کانال فاضلاب می نامند. اگر یادتان باشد حضورا به شما گفتم که فکر می کنید پیچیده هستید اما پیچیدگی شما از نوع کلم پیچ است. یک نمونه اش را همین جا می توانید ملاحظه کنید."
پاسخ را به نكاتى كه در اول كامنت آوردم يعنى بلاهت و دلائل آن رجوع مى دهم.

در رابطه با نكته ديگر " کجا هستند بنیانگذاران مجاهدین، کجا هستند رضا رضایی و .... تا ببینند مسعود رجوی مجاهدین را به چه حضیض و فلاکتی کشانده که افتخارشان این است که «مجاهدين از حمايتهاى گسترده سياسى سياستمداران، نظاميان و مديران سابق سازمانهاى أمنيتى آمريكا»"
جواب ساده مى باشد، در زمانى كه تضاد اصلى جامعه غول فاشيسم مذهبى است،روح بنيانگزاران سازمان از بينش مسعود در تشخيص أولويت مبارزه با فاشيسم مذهبى و ترسيم نقاط وحدت و تضاد با ديگر كشورها منجمله آمريكا غرق در شادى مى باشد به كورى چشم دشمن قدار عمامه بسر و اراذل و اوباش رأست در پوش چپ. صد آفرين به مسعود و سالار سرداران او مريم.

در رابطه با اين نكته خود شيفته " شرم بر شما باد که افتخارتان در مقابل منتقدان تان برخورداری از حمایت «مدیران سازمان های امنیتی» و «نظامیان» آمریکایی است. "
باز جواب ساده مى باشد، شما منتقد نيستيد، اهرمها و بازوان دشمن هستيد و اگر با اين دليل از افشاگريها از سازمانهاى امنيتى كشورهاى مقيم مى ترسيد به مجاهدين ربطى ندارد، بر مى گردد به ارتباطات آلوده با فاشيسم مذهبى و ربط آن با منافع امنيتى كشور ميزبان. حمايت شخصيتهاى خارجى از مقاومت هم در عدم چنين ارتباطاتى و مبارزه اصولى آنها با فاشيسم مذهبى مى توان
با همين تراز فهم كرد.
در رابطه با اين نكته " در رابطه باز هم تاکید می کنم شما متهم به کلاهبرداری و شیادی هستید سعی نکنید آدرس غلط بدهید".
لطف كرده مانند انسانهى متمدن با مدارك حقوقى به دادسراى محل زندگى خود مراجعه كنيد. فكر مى كنم در جهان متمدن بيگناه هستيد تا خلاف آن ثابت شود. البته فهم مى كنم كه تو با فرهنگ تو گناهكارى تا به من متهم كننده، دادستان و قاضى ثابت كنى كه بيگناهى ، همخوانى بيشترى دارى. اين از عوارض شكستن در زندان است و همكارى با دادستانى. براى من قابل فهم اين فرهنگ ذهن خلاق تو.
كانال هوا شناسى

رضا مولائی نژاد گفت...

Reza Molaynejad۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش.، ساعت ۱۴:۴۶

دوستان عزیز.
این فقط یک پیشنهاد و خواهش است وبس -اسماعیل وفا موضوعی را به میان کشیده که تا کنون بیش از دویست نفر از دوستان در این باره اظهار نظر کرده اند بنظر می رسد از این موقعیت بدست آمده بهتر می شد استفاده کرد و آن انیکه بسیاری از ما در مقاطعی با تشکیلات رابطه داشته و هر کدام به سهم خود بها پرداخته ایم و اگر امروز زنده ایم دست سر نوشت و یا شانس بما فرصت دیگری برای زندگی داده است.می خواهم نتیجه بگیرم که باحتمال زیاد بسیاری از ما یگدیگر را می شناسیم و شاید با هم نیزکار کرده ایم ولی دست روزگار ما را به اطراف پراکنده است لذا موقعیتی مناسب بوجود آمده که نظرات خود را با نام واقعی مکتوب کنیم به دو دلیل 1-انیکه یاران گذشته این شانس را خواهند داشت که یکدیگر را پیدا کنند و دیگر انیکه راه را بر کسانی که در صدداند مسئله بانو بلنیدا مکنزی را کتمان کنند خواهیم بست.اتفاقی که در این ماجرا برای من افتاد این بود که پس از سالها از سلامت خانم منیژه حبشی مطلع شدم و بیاد روزگاری افتادم که ایشان با همسرشان و من با خانواده ام مدتی در هتلی محقر در استابول زندگی می کردیم و بیاد روزهای بعد از فروغ افتادم که ایشان با صورتی مجروح ازعملیات باز گشته بود و امروز سلامت هستند.

محمود هلند گفت...

درگذشت ملک عبدالله را به تمام اسلامدوستان تسلیت عرض میکنم و امیدوارم راه ان مرحوم توسط ملک سلمان دنبال شود مرگ ایشان را به آقا و خانم رجوی نیز تسلیت میکویم

احمد رضا.ص گفت...

سارا معذرت میخام تو ادمی یا الاغ چون رفسنجانی پولای مردمو خورده اینام بایس پول مردمو بخورن حیف که خانومی وگرنه حرفامو میزدم برو شش مرتبه فعلا سرتو بزن به دیوار خلا شاید عقلت درس شه

محمود گفت...

رضا مولایی گرامی
نظر شما در رابطه با انتشار نام واقعی خیلی درست است ولی متاسفانه خود ما طی سالهای گذشته برخورد مناسبی با جداشدگانی که افشاگری کردند نداشتیم و بدون مدرک و سند، هر کسی که علیه مجاهدین افشاگری کرد را به طبعیت از اطلاعیه ها و داستان سازی های سازمان، اطلاعاتی کردیم و تعداد زیادی از جداشگان صادق را با دلی شکسته به کنج تنهایی تبعید کردیم. و یا برخی از ما خود را "جداشده" یقه سفید دانستیم و دیگر جداشدگان را یقه چرکو و مبنای این کار نیز نه سند و مدرک بلکه صرفا جنگ روانی سنگین سازمان علیه افراد بوده. اگر مطالبی که امروز علیه مصداقی عزیز می نویسند پنج سال قبل (و نه حتی ده سال قبل) می نوشتند مطمئن باش خود من و خودت تردیدی در اطلاعاتی بودن ایرج نمیکردیم. ولی امروز تشت رسوایی سازمان از بام افتاده و کسی برای این داستان سرایی ها تره خرد نمیکند.
وقتی که جداشدگان درد کشیده، مرعوب روشهای کثیف سازمان برای خانه نشین کردن منتقدینشان شدند و همسوی جنگ روانی سازمان، خود را تافته جدابافته و جداشده تمیز دانستند و بقیه را نجس دیگر جایی برای اعتمادی که جداشده با نام واقعی خود را معرفی کنند نمی ماند. آیا منتقدین امروزی که این ستم را در حق جداشدگان کرده اند حاضرند به گذشته خود و این تنظیم رابطه غلط انتقاد کنند تا فضا برای چنین همدلی باز شود. آنوقت بطور واقعی بین جدا شدگان شرافتمندی که علیرغم زخم و خیانتی که سازمان به آنها کرد ولی عمله مافیای فاسد آخوندی نیز نشدند و هر دو سیستم را فاسد و جنایتکار خواندند و کسانی که خود را در خدمت آنان قرار دادند مرزهای روشنی کشیده خواهد شد.
ولی من با اطلاع و شناختی که دارم به شما اطمینان میدهم بیش از 90 درصد کسانی که تحت تبلیغات مجاهدین و حتی بطور ضمنی و موزیانه از طرف رژیم اخوندی به عنوان نفر وزارت اطلاعات (برای قدرت نمایی کاذب و مخدوش کردن مرزها و بستن راهها برای اینکه موضع مستقل بگیرند) شناسانده شده اند جداشده های شرافتمندی هستند و تنها جرمشان افشای اسرار مگو بوده که برخی دیگر فکر میکردند افشای آنها خیایت به خون شهدا است.
در حالی که بزرگترین خائن به شهدا خود رجوی و مسئولین درجه اول سازمان بوده اند که دانسته به این خیانت های بی مرز و بی حساب میدان دادند.

ناشناس گفت...

آقای کانال هواشناسی که کاربران دریچه زرد اسم با مسمای کانال فاضلاب را برای شما انتخاب کرده اند. قبلا گفتم یکی از نشانه های سقوط دستگاه مسعود رجوی و «آلترناتیو دمکراتیک» اش این است که بالاترین مسئولانش صبح تا شب همچون ارتش سایبری رژیم که تشکیل یافته از مشتی عناصر به خدمت گرفته شده و بسیجی های درب و داغون و .... است به لجن پراکنی در سطح اینترنت مشغولند.
آن جا عناصر دون پایه هستند و این جا بالاترین عناصر مجاهدین و نشاندهنده سطح بیکاری و بی عاری رهبران مجاهدین. و حضیضی که این سازمان توسط مسعود رجوی و بانو به آن دچار شده است.
شما با بلاهت ذاتی که از آن برخوردارید یک خط در میان خود را «هوادار دور» مجاهدین معرفی می کنی و پشت آن ها پنهان می شوید. رو شدن ماهیت شما برای هواداران مجاهدین به پی بردن آن ها به ماهیت عقب مانده شما و دستگاهی که نمایندگی می کنید منجر می شود.
در ثانی شما شهامت رو در رو شدن و پذیرش غلط های زیادی که می کنید را ندارید. عدم پذیرش مسئولیت آن چه می گویی به معنای غلط کردن گفتن است.
فریبکاری ، حقه بازی و شارلاتانیسم یکی از ویژگی های مسعود رجوی است که متاسفانه در مجاهدین جاری و ساری شده است و در نتیجه ی آن خون و رنج سه نسل به لوث وجود چنین رهبر شیادی آلوده شده است.
برای معرفی سرکار که گاه پشت نام کانال هواشناسی و گاه ناظم کلاس و گاه .... پنهان می شوی بایستی بگویم. این دستگاه گوبلزی که تحت عنوان ستاد «جنگ سیاسی» یا «جی اس» اداره می شود مسئولیت اش با تو محسن رضایی است که من به خوبی نسبت به کودنی و عقب ماندگی ات یقین دارم اداره می شود. شرکا و تحت مسئولین تو عبارتند از محمود اثمی (محسن عباسی کذایی) ، محمود احمدی ( رضوان) و مشتی عقب مانده و تو سری خورده دیگر که وبال گردن رهبر عقیدتی هستند
سطح سواد و شعور سیاسی شما از کامنت های بی سر و ته و گاه بدون فعل و فاعلی که می نویسید و غلط های فاحش املایی دارید پیداست. بیچاره مردمی که پیشتازانش شما ها باشید.
آقای کانال هواشناسی و شرکاء که بوی تعفن اورسورواز می دهید. شرم کنید خجالت بکشید.
آقای محسن رضایی و شرکاء این شما هستید که دست تان رو شده و دیوانه وار خود را به در و دیوار می زنید.
ایرج مصداقی

ناشناس گفت...

کانال سوخته و جلز و ولز شده و شرکای کلاش و کلاهبردار، کانال سوخته میگه من یک هوادار دور هستم. بعدش هم تاکید داره که مجاهدین رابطه مالی با کامبیز نام تو یعنی من (فرزاد) ندارند، راستی کانال سوخته که مدعی هواداری دور مجاهدین هستی از کجا از رابطه مالی امثال کامبیز با مجاهدین اطلاع داری. مرتیکه دروغگو و شارلاتان قسم حضرت عباست رو باور کنیم یا دم خروس کلاشی های مالی تان را.
میگن کافر همه را به کیش خود پندارد. کانال سوخته میگه من عصبی هستم، در حالی که از عصبانیت و غیظ حیوانی ، یک متنی رو نوشته بعدش با سراسیمگی و چه بسا با توسری خوردن از مسئولیش در جی اس «متن تصحیح شده را » با افسارگسیختگی نوشته.
کانال فاضلاب عجب تو خال کلاشی و کلاهبرداری ات زدم، آقا جون وراجی و قلم فرسایی نکن. ایلدرم یلدروم نکن، خانم بلیندا و اسماعیل وفا و عثمان را ول کن پول این خانم مظلوم و قربانی را پس بدید.
کانال سوخته اگر شهامت و جربزه داری به نام خودت بنویس. این رو تو کله پوکت بکن. دکان فرصت طلبی ، نامردمی ، کلاشی و کلاهبرداری با خمینی و خامنه ای بسته شد. به همین دلیل دکان چند نبش تو و جی اس تان هم مثل آب خوردن بسته شد.
تو که هوادار دور و کودن هستی، برو گنده هاتون رو بفرست. ببین چطوری سکه یک پول خواهند شد.
کانال افسار پاره کرده و ابله به دنبال نام کامل امثال کامبیز می گرده. خودت که طبق گفته قبلی اسم سگ و گربه روشون گذاشته بودی. پس به همین قناعت کن.
در ضمن کانال ابله ده ها امثال او در کانال های فاضلاب شما ها جولان می دهند و تو نامرد بهتر از همه نه تنها نام و نام خانوادگی آن ها را می دانی بلکه از خصوصی ترین روابط مالی و اجتماعی آن ها روزانه کسب خبر می کنی. بنا بر این جفنگیات صدتا یک غاز به هم نباف و زرنگ بازی های ابلهانه را برای آن هایی نگه دار که روزانه با کلاشی و کلاهبرداری سرکیسه شون می کنید یا سرشون رو شیره می مالید.

فرزاد

ناشناس گفت...

کانال هواشناسی تو که هوادار دور مجاهدین هستی، قبوله. اما فلان به فلان آدم دروغگو. اگر غیرت داشتی از خواندن همین کامنت می رفتی زیر زمین.
رافی

ناشناس گفت...

کانال بزدل و سوخته تو هر اسمی دل تنگت می خواد روی من بگذار. مثلا بهروز و امثالهم، سوزش ات رو می فهمم. قیافه برافروخته ، عصبانی، به هم ریخته ات در هنگام تایپ کردن لجن پراکنی هایت را که به یاد می آورم از خنده روده بر میشم. به خصوص می دونم یکی داره تو سرت می زنه و بهت میگه چرا گذاشتی کار به اینجاها بکشه. اونقدر داری تلو تلو می خوری که به پرت و پلا گویی افتادی. هم خود را مکرر «هوادار دور» جا می زنی هم این که دقیقا اطلاع داری که به قول خود کودن ات «در مجاهدین کور وجود دارد» هر چند که با شرافت و صداقت بیگانه ای اما همانطور که نوشتی «پرده های آخر کانال هواشناسی» را بالا بزن با تمامی کلاهبرداری ها ، کلاشی ها و شارلاتان بازی ها. یک خواهش کوچک هم ازت دارم. این دعواها را برای چند روز بگذارید کنار. برید با شیوه های معقول و معمول (اگر می دونید چی هستن) و نه با کلاشی و حقه بازی ، بدهی مالی تان را به این خانم بلیندا مکنزی بدید. بعد از آن هرچه می خواهید به این و اون پارس کنید.
کانال سوخته و جلز و ولزشده برای شناخت عنصر مزدور یک نگاه کوتاه به ده پانزده سال گذشته خودتان بیاندازید. ببینید چند صد مزدور تحویل آخوندها داده اید. چه بسا با پتانسیل بالایی که امثال تو دارید تو و اعضای ستاد جنگ سیاسی تان در نوبت بعدی مزدوری باشید. با توجه به پتانسیل بالای مزدوری در گوهران بی بدیل امکان مزدور شدن تو و امثال تو بیش از همه است.

فرزاد

محمود گفت...

دوستان اینکه هر کدام از کامنت نویسان مجاهدین مسئولیت تشکیلاتی خاصی دارند کاملا معلوم شد. به مطالب منتقدین بخصوص مطالب آقای مصداقی مراجعه کنید تقریبا یک کامنت در میان و بعضا پشت سر هم جناب "نظام آبادی" صفحات کامنت را "آباد" کرده اند!
در این صفحات از جناب "آباد کننده نظام" خبری نیست. گویا ایشان فقط آقای مصداقی تحت مسئولیت کامنتشان است و مسئول فحاشی و ردیه نویسی علیه ایشان هستند.
بقیه هم بدون نام و نشان هستند و اینجا فقط سوت می زنند که "کی بود کی بود؟" و یا فحاشی میکنند.
"نظام" آبادی جان!؟ دلمان برای نام بامسمای شما با مطالب مستندتان!! تنگ شده. لطف کنید با کامنتتان این صفحه را مزین و آبروی نداشته ولی عقیدتی تان را ببرید. اگر هم هنوز خط تشکیلاتی نیامده یک جوری وقت تلف کنید تا خط برسد. شما که در پشت هم اندازی ید طولایی دارید. خوهشا بفرمائید صفحه خودتان است تعارف نکنید.

ناشناس گفت...

سلام آقای یغمایی
پیام تسلیت خانم رئیس جمهور خود خوانده به ارباب سابق غیر عادی نیسب .
مفت و مجانی که نمیشود حاجی شد.
شیر همیشه خفته قبل از حاجی شدن مراطب
بندگی را به شیوخ و استخبارات اعلام فرموده بودند.

ناشناس گفت...

اسمال اقاسلام!!
1-این جمله درنوشته شما بنظر میرسد نیاز به تصحیح دارد{ سالهای گذشته منجمله هدیه30000 سیصد هزار پوند(پولی که بعنوان هدیه و نه قرض}
2-شمادوبار بدون انکه نظرم راانتشار بدهی من رابه دشنام گویی متهم کرده ای این بدور ازانصاف وامانت داریست!
3-شمابیست خط نوشته ای وده بار این کلمات رابکاربردهای{ناجوانمردیءسفلگیءکلاشانءحماقتءکلاشانءناجوانمردیءبی صفتیءکلاشیهاءبامبولءاحمقء}
اسمال اقا!! انصاف داشته باش این درافشانیها که مثل نقل ونبات نثار دیگرانی که هنوز نه به دار است ونه به بارکرده ای دشنام است یا کلمه خوشیفته!!!
شیربرنج

ناشناس گفت...

اسمال اقاسلام!!
1-این جمله درنوشته شما بنظر میرسد نیاز به تصحیح دارد{ سالهای گذشته منجمله هدیه30000 سیصد هزار پوند(پولی که بعنوان هدیه و نه قرض}
2-شمادوبار بدون انکه نظرم راانتشار بدهی من رابه دشنام گویی متهم کرده ای این بدور ازانصاف وامانت داریست!
3-شمابیست خط نوشته ای وده بار این کلمات رابکاربردهای{ناجوانمردیءسفلگیءکلاشانءحماقتءکلاشانءناجوانمردیءبی صفتیءکلاشیهاءبامبولءاحمقء}
اسمال اقا!! انصاف داشته باش این درافشانیها که مثل نقل ونبات نثار دیگرانی که هنوز نه به دار است ونه به بارکرده ای دشنام است یا کلمه خوشیفته!!!
شیربرنج

ناشناس گفت...

این خانم گوی دروغگوی را از شوهرش ربوده گیریم که مبلغ ادعایی خرج درمان شده باشد شرم آور است که مخارج درمان کسانی را که تمام جوانی و هستی آنها را غارت کرده دست مایه تبلیغات شود.آن زمان که برای منفجر کردن محممات خودتان پالت برای امریکایها تولید میکردید و هر عدد 15 دلار دریافت میکردید را بیاد بیاورید که همین بندگان خدا سه شیفت در شبانه روز استثمار میکردید شرم ندارید .

ناشناس گفت...

يغمايي بهتر است اسم وبلاگت راتغيير بدهي وبدون رودر بايستي بنويسي وبلاگ « دريچه اي به سوي وزات اطلاعات وسربازان گمنان امام » چون ..باوركن فاضلابي بهتر از اين پيدا نكردند كه همه.... خودشان را درآن وارد كنند . كاربرباايده

ناشناس گفت...

احمد رضا ص چر از حرفهاي من اينقدر برآشفته شدي و فقط به رفسنجاني توپيدي و بقيه ازجمله خامنه اي (منظورم همان مرگ براصل ولايت فقيه )و احمدي نژاد و روحاني و خاتمي را جا انداختي ،
ضمن اينكه چه ربطي دارد، من خانم هستم يا آقا ، به جنسيت من چكار كردي ؟ حرف مرا بشنو وگوش هايت را بازكن ، توكه مثل امامت تا حرف از جانب يك زن باشد ، مثل چارپايان پاهايت را بلند ميكني وشيهه مي كشي ، مگر بد گفتم ؟ گفتم دزدها وغارتگران اصلي مملكت ما ملاهاي عمامه بسر بوزينه و دايناسورهاي عقب افتاده جماران وقم هستند ، نه يك عده اي كه درخارج كشور با بدبختي پول مي درمي آورند . اين ماهيت عقب افتاده ات هم نشان دهنده اين است كه چقدر با زن جماعت دشمني داري ، دهن كه باز كني ماهيتت قلپ قلپ بيرون مي زنه ! وفقط از توالت وچاه خلا وفاضلاب و ... كه لايق خودت وامامت گوربگور شده است ، حرف مي زني - سارا

ناشناس گفت...

آفرین آفرین به بعدالاآخر الشعرا
هر چند برداشت از شعر مولانا کرده ای ولی خیلی خوب است و مغلوم است که تلاش برای پیشرفت کرده ای و با هم اینکه این آب یخ حوض است که هر روز بیشتر تاثیر خودش را نشان می دهد.

گر که هر باری چنین زیبا سرایی شاعری .

نمره ات 18

آقای معلم

ناشناس گفت...

اقای یغمایی کامنت ما در باره فزیبکاری مریم قجر قبیله ای بود یا خوشایند شما نبود . شما هنوز مهر رهبرتان را در دل دارید. چه میشود کرد شعرا دل نازک هستند .

ناشناس گفت...

مایه خجالت است و شرم، محمد رضا شاه مترقی تر بود یا ملک عبداللّه؟ خانم مهرتابان شما دیگر به کجا رسیدید؟ ملک عبدالله مرتجع وهابی و عقب مانده که دشمن ایران و ایرانی است و زنان کشورش هنوز حق رانندگی ندارند لیاقت تسلیت گفتن داره؟؟ به کجا رسیدید؟ شرم آور است که امثال شما نام ایران و مردم ایران و خلق ایران را به زبان آورند!!
داوود

ستاره شناس گفت...

وافعا عجب دیوثی است این ممداعشی ادمی به این پفیوزی فقط در این دستکاه دیده میشود

ناشناس گفت...

فرزاد يا بهروز و شركا
شارلاتان حد و مرز ندارد. سعى نكن أفكار را منحرف كنى، جواب ندارد. تيغ سانسور هم داده شده به نگهبان آزادى بيان يعنى پژواك تواب كه تمرين كند نقش خود را در وزارت ارشاد جديد. اما چند نكته انحرافى تو براى أفكار عمومى:
١- منظور از كامبيز نام تو، تو فرزاد يا بهروز نمى باشد چون شما آن ور خط هستيد، منظور همان كامبيز - ز بود كه خود تو او را وسيله مجاهدين براى پول بدست آوردن و دادن پول به بليندا معرفى كردى.
٢- اراجيف نباف و شهامت داشته باش اسم كامل كامبيز ز را بيان كن و مداركت را رو كن. ترس دارى از اقدامات بعدى حقوقى كامبيز در صورت اسم بردن از او؟ بزدل ترسو.
٣- دست تو رو شده و هنوز اين از نتايج سحر است. خود را به خريت زدى. باز تكرار مى كنم جفنگ نگو و هر مدركى دارى رو كن. دستت خالى است.
پژواك فعلا يك متن مرا كه به ضرر او بوده نشر نداده، اين را هم نهدد مهم نيست چون مى دانم آنرا براى تو حقه باز إرسال مى كند.
منتظر آغاز طوفان در خارج از اين دريچه باش.

كانال هواشناسى

ج مسعودی گفت...

با سلام، شنیده ام که خانم بلیندا این مبالغ را به شرط سرنگونی داده است...یعنی چون فکر می کرده است که رژیم حداکثر تا 5 سال دیگر سرنگون می شه داده است. اگر اینگونه است دیگر باید به پای خربزه ای که خورده شده، لرزید! اینها از خیلی های دیگر به همین شرط پول گرفتند که یک نوع اخاذی انقلابی ست! بیست سی سال پیش از خیلی از ایرانی ها پولی را که دولت هلند برای خرید وسایل خانه داده بود به همین شرط گرفتند...می گفتند الان تلویزیون نخرید که ما پول را احتیاج داریم و بعد از سرنگونی(یک سال دیگر) چند برابر به شما می دهیم. و مدرکشان همه اش شفاهی بود. اخاذی ی انقلابی رهبر بر همه مبارک باد

ناشناس گفت...

اوست پایدار گفت: انا لله و انا اليه راجعون ... بدینوسیله رحلت پادشاه عربستان و همینطور پرزیدان مغفور صدام حسین راحل و علی الخصوص پرزیدان رونالد ریگان از پیشتازان نیوکانها و از سردسته های خاص الخاص "هارترین و دست راستی ترین جناحهای امپریالیسم جهانخوار آمریکا" را به رهبر و خانمشان و خانواده های سعودی، ، تکریتی، ریگان و بوش و خانواده های وابسته تسلیت عرض می کنیم و علی الخصوص برای آقا و خانم و برادر حبیب صبر جلیل از درگاه ایزد منّان مسالت داریم. صبر بسیار بباید بابای پیر فلک را تا دگر مامان گیتی چون این سه فرزند بزاید

ناشناس گفت...

این جریان از درون گندیده و مقصر و مسئل همه این فساد سیاسی و ایدئولوژیک شیر بیدار ست. واقعا شرم به شما مهر تابان. خجالت نمی کشید که با این مزخرف گویی ها خودتان را وارث خون شهیدان راه آزادی هم می نامید؟ جدا خالم بهم خورد از خواندن پیام این خانم به پادشاه عربستان. ح ن

ناشناس گفت...


‏یکی دیگر از موارد سقوط مجاهدین و دستگاه جنگ سیاسی آن این است که افرادی را استخدام می کنند تا در توئیتر بصورت مداوم و به عنوان یک شغل و وظیفه نشسته و روی اسم مهر تابان کلیک کنند تا بالا بیایید. همین کار را در بالاترین و دیگر جاها انجام می دهند. افرادی که نام بردم هرکدام مسئولیت شان این است که مثلا خط و خطوط مجاهدین را در فیس بوک و از طریق کسانی که به خدمت در آورده اند پیش ببرند. این مبارزه حضرات با رژیم جنایتکار است. همه چی تقلبی و جعلی است. این عده بیکار و بی عار دیگران را به مبارزه اینترنتی با رژیم متهم می کنند در حالی که خودشان در بالاترین سطح به چنین کاری مشغولند. ایرج مصداقی

esmail گفت...

ح مسعودی خانم مکنزی این مبالغ را به شرط سرنکونی نداده بود بلکه مساله سر رسید داشت موفق باشید

ناشناس گفت...

خط وخطوط سربازان گمنام پشت ميز نشين دراتاق گرم وجلو كامپيوتر ، آنقدر روشن ولو رفته است كه نياز به توضيح ندارد . درمورد اين مقوله يعني قرض ازيك فرد ، مشخص نيست به چه دليل اين همه انسان طرفدار حقوق بشر !!! وارد شده و دايه مهربان تر از مادر شده اند .اگر راست ميگوييد ، برويد جواب ميلياردها دلار پول بي زبان كشورمان را ازملاهاي خونخوار بگيريد كه درلبنان و سوريه وعراق و .... توسط قاسم سليماني و مغينه ملعون به درك واصل شده ، براي جنگ هاي خانمانسوز و بي حاصل در كشورها هزينه شده وهزاران شهروند اين كشورها راكشته ومجروح كرده(علاوه برهزينه ميلياردي جنگ خانمانسوز ايران وعراق )واينقدر به پروپاچه كساني كه جلوي گشتاپوهاي ايراني ايستاده اند ، نپيچيد.وزارت كفگيرش به ته ديگ خورده است ودنبال كارهاي تكراري افتاده است .. سيماكاشاني

ناشناس گفت...

پیشگو
منجمین و ستاره شناسان و پیشگویان در میان افلاک و کهکشانها به اطلاعیه ای برخوردند که گفته شده قصیم و روحانی 2 میلیون و دویست هزار دلار گرفته اند و باید پس بدهند وهمینطور یغمائی هم هزاران دلار گرفته و باید پس بدهد تا ما هم پول مکنزی را پس بدهیم
پیشگویان کمی قاطی کردند که این وسط کی بدهکار است و کی طلبکار و خلاصه اینکه بنظر می اید که این وسط کلاهبرداران حرفه ای طلبکار هم شده اند که شما بیشتر از ما برده اید و طلب بدهی شان را کرده اند یعنی بنظر می اید که صحنه عوض شده و این کلاهبرداران هستند که طلبکار هستند
پیشگویان و منجمین به سختی توانستند با دفتر شیطان تماس گرفته و از طریق ارواح خبیثه با او گفتگوی کوتاهی داشتند که شیطان بطور خلاصه گفت
گفته های شیطان
================
من از زمان پیدایش انسان تا به امروز چنین پدیده ای ندیده بودم اگر هم دیده بودم خودم به انها اموزش داده بودم اما این مدل را هرگز نه دیده بودم و نه اموزش داده بودم بلکه این برایم بسیار اموزش دهنده بود مخصوصا ان قسمتی از اطلاعیه که گفته است
تاکید از پیشگویان است
=======================
مخصوصا ان قسمت از اطلاعیه که گفته این دعوا هیچ ارتباط حقوقی و قضائی نه با شورای ملی مقاومت دارد و نه ارتباطی با مجاهدین
=================================
شیطان ادامه داد که من که شیطان هستم و خدای تمام حقه بازان و دروغ گویان و شارلاطان ها تا بحال به این نکته توجه نکرده بودم که این موضوع ربطی به مجاهدین ندارد و نه شورای ملی مقاومت
پایان گفتگوی شیطان
============ ============== =========================
نتیجه گیری منطقی پیشگویان
ما پدیده ای روبرو هستیم که دست شیطان را هم از پشت بسته است و این باعث شده که همه پیشگویان به این بیاندیشند که نام این کلاهبرداران حرفه ای را سوپر شیطان بگذارند

ناشناس گفت...

كلاهبرداران اصلي سران نظام حاكميت آخوندي هستند كه با عجله و بدون لحظه اي درنگ « مه آفريد» را درچند ساعت بالاي دار فرستادند تا گند وكثافت فسادمالي وچاپيدنهايشان رو نشود ،اينها حتي حاضرند به خاطر چندرغاز پول، نفرات خودي را بدون محاكمه ويك شبه بالاي چوبه دار بفرستند . كه كل جماعت ايران هم متوجه موضوع شد .حالا نوچه هاي دست چندم آنها روي اين وبلاگ، گريه وزاري براي سرنوشت يك خانم انگليسي راه انداخته اند !!!! جل الخالق ، كدام راباور كنيم ؟؟؟ آن وحشي گري و يا اين دلسوزي وعطوفت را؟؟؟؟ بهروز محمديان

ناشناس گفت...

بدبخت شير وعيال شير فرارى ابروئى براشون نمونده فكر كنم همين روزهاست يا خودشون را اتش ميزنن يا خودكشى ميكنن اين تنها راه در رفتن ازاين بى ابروئى است البته از نظر من ابروئى نداشتن كه رفته باشه. ولى فكر مى كنم ايندفعه دست خودشون وجيره خوارانشون خيلى خالى است . تا حالا نه جواب مثبت دادن نه منفى و شايد در حال مذاكره هستند . خواهش من وخيلى از ايرانيان از اقاى يغمائى اين است كه همه را در جريان عاقبت اين كلاه بردارى بكذارند . و در خاتمه براى برادر اقاى فيلابى ارزوى صبر ميكنم زيرا قهرمان فيلابى قبل از ايشون از دنيا رفتند از زمانى كه خفه خون كرفتند وبراى امرار معاش مشغول خيانت به ملت وبندكى شير هميشه بيمار هستند . وبه خانم به خيال خودش رئيس جمهور هم بابت همه اونها ئى كه فوت شدند وانهائى كه در ليست انتظار هستند تسليت عرض ميكنم خداوند به ايشان وشوهر سابقشون ششششششريف وشوهر فعلى وبعدى صبر ايوب عنايت فرمايد امين يا مسعود العالمين

ناشناس گفت...

خطاب به پادوهاي سربازان گمنام : برويد درجاي ديگري به دنبال رزق وروزي خودتان باشيد ، زمستان خواهد رفت وروسياهي به تمام زغالان جهان باقي خواهد ماند . عباراتي مثل «بالا كشيدن » ،«كلاهبرداري » ،«شارلاتان» و« كلاش » و ........ همه وهمه جزو ذات ملاها و پادوهاي آنهاست . پدر وپدربزرگهاي ما مي گفتند آخوند جماعت يعني مفتخور ، كلاش ، دو دوزه باز و ... تعجب هم نميكنم كه پادوهاي آنها هم مثل خودشان باشند و بافرافكني ، القابي را به ديگران مصادره ميكنند خامنه اي سردژخيم استاد كلاشي ودودزه بازي است . سلطاني

ناشناس گفت...

خاک بر سر رهبرو نماینده هاش بکنن. از قدیم می گفتن بگو دوستات کی ها هستن تا بگم خودت کی هستی. بدبخت ها حالا به دوستی با نظامیان و مدیران دستگاه های اطلاعاتی و آمنیتی آمریکا می نازید. تف بر شماها . برای مردم پاپوش درست می کنید که با سرویس های امنیتی ساختن. تف بر شما. وطنپرست

ناشناس گفت...

جناب یغمائی گرامی پیشنهاد من به سر کار خانم مکنزی این می باشد که حول و حوش این دزدان جان و مال مردم حتا برای حل و فصل مالیش نره وکیل یا نماینده بفرسته ! این دله و دزد و اراذل اوباش بدوی ادم از چهره دروغشون چندش و احساس خوبی نمی کند ! با ند رهبر روی دیگر سکه خمینی بوده که باید اقرار کنیم شعور و تجربه کافی در همراهی با این جریان تبهکار نداشتیم ! محمد سعید

ناشناس گفت...


ناشناس

در 1/22/15

‏وقاحت و بی شرمی مسعود ی همانا وقتی که به لیبرتی و اشرف حمله می کنند و در واقع زمینه سازش خودش هست میگه استعفای قصیم و روحانی و گزارش مصداقی زمینه سازش بود. وقتی پول خانم مکنزی رو بالا می کشن میگه تقصیر اسماعیل وفا یغمایی است که با ما ضد شده و برای همین زمینه ساز کلاهبرداری ما شده. از روی همین استدلال پی به رذالت این زوج تبهکار برده میشه. میرزایی

ناشناس گفت...

آقای ن.ح ! یغمایی از همسرش دفاع کردە است . اگر غیر از این می کرد باید جواب وجدانش را می داد . آدم اگر از همسرش دفاع نکند ، پس از چە کسی می خواهد دفاع کند؟ دفاع از انسانیت ، از دفاع از نزدیک ترین انسان آغاز می شود . شاملو آیدا را می پرستید . اشکالی دارد؟ او با افتخار آیدا را می پرستید .این خانم همسر آقای یغمایی است . اهل هر کجا کە هست باشد .انسان شریف و درستکاریست و دفاع از او عین افتخار است . اما بندە یکی را می شناسم کە مثل لکاتە ها ، بە دم این و آن پارلمانتر حرامزاده و دست راستی ترین جناح های بە قول شما استعمار آویزان می شود و دست آخر هم او را مثل دستمال چند بار مصرف داخل آشغال دانی می اندازند . تمام چاپلوسی و مزدوری و کاسە لیسی را می کند و دست آخر بە انگلیس راهش نمی دهند .اگر ذرە ای شرافت و شرم در وجود شما باقی ماندە بود ، هرگز نام مصدق را بر زبان نمی آوردید . لقمان

ناشناس گفت...

دوستان کانال هواشناسی پیشگویی طوفان کرده "منتظر آغاز طوفان در خارج از اين دريچه باش". اجرای حکم "وصیت میکنم وصیت میکنیم" رهبر در "بند از بند جدا کردن" منتقدین و مخالفین (و نه جمهوری اسلامی)به مرحله اجرایی نزدیک میشود.

آریوبرزن

منیژه حبشی گفت...

یکی از ثمرات رو کردن نمونه ای از سوء استفاده های بی حد و مرز سازمان از هرآنکس که به آنها اعتماد کرده بود همین است که میبینیم.
اینها با نظردادنهایشان آنقدر کثافتکاریهای سازمان را رو میکنند که برای مردد ها هم هیچ شکی باقی نمیماند!
آقای مصداقی عزیز، از این گرد و خاگ کردنهای «هواداران» با خبر از همه روابط سازمان! غباری به دامان امثال شما و یغمائي و همنشین بهار نمینشیند.
اینها چندین سال است که با افزایش تبادل اطلاعات ، با سرعتی شگرف و با سقوط آزاد، تتمه حرمت و اعتبارشان را هم از دست داده و میدهند. امثال محسن رضائی که فاقد هرنوع پرنسیپ اخلاقی و شخصیت انسانیست و به روشهای لمپنی و با خوردن نان شهرت برادرانش و مانند خمیری در دست رجوی درخدمت اوست لایق صرف انرژی از جانب امثال شما نیست. افشاگریهای مستدل شما پایه های قدرت پوشالی رجوی را بلرزه انداخته و این فحاشیها و اتهام زدنها برای ممانعت از شنیده شدن صدای ریزش این ستونهاست.

ناشناس گفت...

تواب شكسته شكارچى
تو و فرزاد با فاصله ١٨ دقيقه از هم كامنت مى گذاريد، مطالب قبلى هم همينطورى بود. چه هماهنگى شما داريد در جواب دادن. پيشنهاد مى كنم فاصله بندازيد براى رد گم كردن. آن لوچ كه دو سوم روز روى تلفن مشغول دلالى و خبر كشيدن و خبر چينى مى باشد. تو هم كه مشغول مناظره با من و در ذهن خود مناظره با حبيب و غيره. فعلا علاف من باش تا بعد. به هم استراحت بدهيد.
كانال هوا شناسى

ناشناس گفت...

ايهاالناس، يغمايي راست وپوست كنده وبه صراحت به قول ما « لر»ها درمقاله اي كه درديدارش با صادق هدايت دركافه اي درپاريس داشته !! گفته ، قاطي كرده است .
ازكسي كه قاطي كرده كه انتظاري جز اين نمي رود كه به لانه گرگها پناهنده شود و گرگهاي وحشي مثل ملاها را دوست خودش بداند البته دوست جون جوني اش ، مصداقي هم كم از او ندارد و خيلي وقتها جلوي آينه ايستاده و با خودش صحبت مي كند وبه خودش دسته گل مي دهد !!!....دوستدار

ناشناس گفت...

بنازم به اين ايستادگي ياران دربرابر ديو جماران كه ازخرناسه هاي او ودنبالچه هايش مثل خامنه اي ضحاك و روحاني روباه بنفش و احمدي نژاد لات ولمپن وفاسد روزگار و .... نهراسيدند و كاري كردند ،كه ملاها ، همه مار و مور وملخ هايشان رااز لانه هاي زير زميني اشان كه حتي سالهاي سال دربرخي اززيرزمين ها ، مدفون بودند و....بيرون آورده و وارد معركه كرده است .به نظر مي رسد كه همه قوايش راجمع كرده و به نظر ميرسد كه بدجوري كفگيرش به ته ديگ خورده است !!!! طوري شده كه يكي ازاينها روي وبلاگ مي نويسد خوب شد فلاني را پيداكردم كه30سال قبل درتركيه باهم بوديم . وعجب ايستادگي برسر اصول وپيمان ، هرچه اينها بيشتر جمع شوند وهرچه به ظاهر بيشتر لوش وكثافت برسركساني كه براصول خود ايستاده اند ، مي ريزند بيشتر برايم ، مشخص مي شود كه دارند به مقصد نزديك مي شوند وهراس گرگ و روباه و كفتاران جماران هم از همين است . ترس وترس و ترس . ونه هيچ چيز ديگر . . صلح جو

ناشناس گفت...

اگر به اميد اين نشسته ايد كه با اين سفسطه بازيها و بااين خس وخاشاكها ما برعليه ملاهاي شكم باره و .... كاري نكنيم و يقه آنها را ول كنيم ، كور خوانده ايد . هيچوقت وهيچوقت وهيچوقت به اين آرزويتان نخواهيد رسيد، .... اين را به اربابانتان هم رله كنيد.بي پول ، با پول ، در سلامتي در بيماري ، درجواني ، درپيري ، و درهرحال يقه ملاهاي فاسد الاخلاق و بي ريشه وبته و درضمن بسياربسيارخونخوار و قاتل و عقب افتاده را رها نخواهيم كرد .
يك خواننده وفادار به سرنگوني ملا

ناشناس گفت...

كل كامنت هاي اين مطلب را بخوانيد ، اكثركامنت گذاران كه اسامي ومشخصات آنها هم براي خوانندگان مشخص است ، مطلقا به ملاهاي دايناسورووضعيت زار ونزار آنها درايران كاري ندارند ... وبالكل يك پديده فراموش شده اي از نظراين اينهاست البته فراموش نشده بلكه آگاهانه آن را كنار گذاشته اند . اين نتيجه بلافصل خنجر زدن به دوستان قديمي است كه مجازات آن را درهمين دنيا به طور اتومات هم گرفته اند كه تبديل به افرادي افسرده و دپرس و نااميد و درضمن فحاش شده اند - صوفي

ناشناس گفت...

دوستان محترم آقای کانال هواشناسی همچنان مدعی است که هوادار دور مجاهدین است که غیرت ایدئولوژیکش گل کرده. من هم خطاب به ایشان می گویم بله حق با شماست شما هوادار دور مجاهدین هستی. اما فلان به فلان آدم دروغگو. مرتیکه وقیح

رافی

ناشناس گفت...

دوستان فریب دستگاه جنگ سیاسی شیر تو شیر را نخورید. دوستدار& صلح جو، یک خواننده وفا داربه سرنگونی ملا، صوفی گماشتگان شیر تو شیر هستند و محتوای اعلامیه کمیسیون ضد امنیت و ترور پراکنی شیر تو شیر را غرغره می کنند.

جنگجو

ناشناس گفت...

به جاي 270 كامنت ، 270 ميليون كامنت بگذاريد .......فعلا كه مثل خر توي گل گير كرده ايد .. همه طرفداران كفتاران وروباهان درجماران دور هم كه جمع شوند ، همين چند نفري است كه هستيد ....
ملاهاي كثيف و ريزه خواران ومواجب بگيران كثيف تر از آنها ، بسيار كوچكتر وذليل تر وبي جربزه تر از آن هستند كه كاري ازدستشان بربيايد ضمنا خوشبختانه ديگر نميتوانيد خودتان را درنقش معترض ومنتقد جا بزنيد ! چهره شما وكليه دوستانتان به عنوان نجاستي هاي وزارت اطلاعات معرفي شد. بايگاني

‏«قدیمی ترین ‏‹قدیمی تر   ‏201 – 276 از 276   ‏جدیدتر› ‏جدیدترین»