دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ تیر ۳۰, چهارشنبه

درگذشت مهدی نکوگویان

مهدی نکوگویان پس از گذران سی و چند سال غربت و تبعید در پاریس درگذشت. نکوگویان از هواداران مجاهدین [وفارغ از تعریف و تمجید های بی بار و بری که نه در زندگی بل درمرگ از جانب صدر نشینانی که بلندای دیوارهای فلک رفعت جسدهای سوراخ سوراخ و پیکرهای سرد در غربت مردگان  توجیه گر وسایه بان خطاها و تاج و تخت پوشالی آنانست نثار  میشود و پشیزی ارزش ندارد]، مردی مهربان و پرکار و ساده و صمیمی  و دوستدار صلح و آزادی و دموکراسی بود که حدود سی و چند سال درپاریس و در کارهای سخت صنفی  مشغول به کار بود. درگذشت او را به همسر و خانواده و دوستانش تسلیت میگویم. باشد که جهان را سامانی و جانی نهان باشد و بر این همه رنج نهان ارج نهد.اسماعیل وفا یغمائی

۳ نظر:

molaynejad گفت...

یاد مهدی نکوگویان انساانی پاک وبی آلایش گرامی باد .مهدی شخصیتی بود که در راه رسیدن به آزادی بی ریا گام بر می داشت او جوانی

و طراوت زندگی را در این راه گذاشت وکوچکترین توقعی از ارباب بی مروت دنیا نداشت .به خانواده محترم نکوگویان و تمام دوستان تسلیت می گویم روحش شاد ویادش گرامی باد.

jahandid گفت...

با درود به ازاديخواهان،
ادمى نيكو از ميان ما به جاودانگى گام نهاد. نامش نيكو و يادش، ياداور نيكى ها باد.
روحش شاد و ارامشش جاودانه

ناشناس گفت...

فكر نمي كنم آقاي مهدي نكو گويان و خانواده اش از تسليت گويي شما چندان شاد باشند
اين را احساس من ميگويد ، چون مهدي عاشق اين راه ومسير بود و طبعا با كساني كه اين مسير و راه رانيمه كاره گذاشته اند، چندان ميانه اي نداشت .
البته خدا رحمتش كند ، او ازميان ما رفته ولي شك ندارم اگر خودش جان مي داشت و مي توانست حرفي بزند ، ميگفت : اگر مي خواهيد ارزش هاي مرا پاس داريد ، به رهروان اين مسير دشنام ندهيد .
افتخار اين نيست كه رفتگان را پاس بداريم و زنده ها را بكوبيم !