دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۵ مرداد ۲۶, سه‌شنبه

http://campaignliberty3.blogspot.co.انتقال شماره 35 - اسامی صد نفر از انتقالی های ماه.مرداد..

۱ نظر:

ناشناس گفت...


مرضیه
آنگونه که از قرائن بر می آید، زحمات خانم اقبال یه ثمر نشسته و ما شاهد فاز پایانی انتقال این اسیران به آلبانی هستیم. در همین ارتباط از خانم اقبال به خاطر زحماتش و در عین حال به خاطر پوست کلفنتی اش در مقابل لجن پراکنی های این فزقه باید تشکر کرد و به وی دورد فرستاد.
باید خاطر نشان کرد که این انتقال ها به بهای گزافی حاصل شد، چقدر کشته و معلول باید تا این خط و استراتژی غلط ، بر همه افشاء شود؟ به کدامین گناه کشته شدند؟
چرا رهبری بی مسئولیت مجاهدین خود را پشت زن و بچه ای دیگران پنهان کردند؟
روی دیگر این تراژدی، این است که ، با پایان یافتن انتقال افراد از عراق به کشور ثالث، استراتژی نا داشته مجاهدین نیز به پابان خود رسیده است؛ یادمان نرود که اقای رجوی هنگام خروج از فرانسه گفت فرانسه برای ما پایگاه تاکتیکی بود و من برای اینکه آتش ها افکنم بر کوهستانها به سوی پایگاه استراتژیک در پرواز هستم.
حال که فرقه ای رجوی، هم استراتژی و هم تاکتیک را باحته است برای حفظ حیات خوارو خفیفانه خود، راه خروج را مزدروی برای بیگانه ؛ آنهم برای مرتجع ترین و عقب مانده ترین کشورها نظیر عربستان سعودی و شیح نیشن های حاشیه خلیج فارس می یابد.
درود به روان پاک انسانهایی که مورد استفاده ابزاری رجوی قرار گرفتند، و جان خود را در این راه باختند.
نکته ای آخر اما مربوط می شود به اهضای شورای ملی مقاومت،
آقایان و خانمها
پرده ها یکی بعد از دیگری درارتباط با این فرقه افتاد ، و شما شاهد بودید و هستید که شعارها و طرحهای ارائه داده شده جز برای چیدین ویترین خارجی ، حاصل دیگری نداشته و شما نیز الت دست این فرقه ای ارتجاعی شده اید.
بدانید که دست شما آلود به خون تک تک افرادی که توسط این فرقه کشته اند.
امروز تصمیم بگیرید فردا خیلی دیر است