دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۲۸, پنجشنبه

پیش به سوی زباله دان تاریخ


۶ نظر:

ناشناس گفت...

یعنی واقعا روزی میرسه که ما همه اینارو بار بزنیم بفرستیم برای معادن زعال سنگ ؟ مطمئنم اون روز دیر نیست و البته اگر الترناتیوهای خودخوانده تفرقه افکن انحصارطلب با کمک وزارت اطلاعات مانع نشوند .

ناشناس گفت...

دوستی میگفت با مقبره امام ! چکار کنیم ؟! تخریب یا موزه جنایات ؟

ناشناس گفت...

اگر الان قصد حمله داشتند صحبت از به صفر رسیدن صادرات نفت با زمانبندی ۴ ماهه نمیکردند . احتمالا در تنش هاط مربوط به خلیج فارس بهانه حمله وجود خواهد داشت و از سوی دیگر گسترش جنبش اعتراضی خود مکمل حمله برای هزینه کمتر از سوی امریکا خواهد بود .

خاکزاد

ناشناس گفت...

همه مردم از ظلم و جور و تبعیض و فریبکاری و دزدی و غارت حکومت همه چیز میدانند حتی برخی از مسئولین در چارچوب تضادهای داخلی شان چنان غارتگری یکدیگر را رسوا میکنند که اپوزوسیون لاستیک میترکاند ! اکثریت قاطع مردم همه چیز را درباره ماهئیت ضد بشری جمهوری اسلامی میدانند بنابراین چیز تازه ای برای گفتن وجود ندارد ، رژیم دیگر قادر به فریب مردم نیست اما تنها امیدش به جلوگیری از اتحاد نیروهاست و تا کنون در این امر موفق بوده است . با وجود اینکه نیروها میدانند تفرق انها در مسیر بقای رژیم است چرا به سمت اتحاد نمیروند ؟ چرا نیروها با هم متحد نمیشوند و هریک قصد دارند با بایکوت نیروی دیگر به جلو برود ؟ کدام نیروها سرچشمه انحصار طلبی هستند و چرا ؟ من بخوبی میدانم انچه مانع اتحاد نیروهاست فقط و فقط رهبری طلبی است و این پاشنه اشیل به عنوان بهترین گزینه توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی همواره مورد حفظ و حراست و تقویت قرار گرفته است و نیروهایی که بر این پاشنه اشیل اصرار دارند قطعا در مسیر راهبردی وزارت اطلاعات قرار گرفته اند ولاغیر .
این بحث را بعدا میتوان به زبان امار ادانه داد .

ناشناس گفت...

والا ماکه تو ایران هستیم و تظاهرات مردم را از نزدیک دیدیم و شاهدیم نام و شعاری از مجاهدین نیست . اگر بود حتما متوجه میشدیم . از سال ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۷ کلی تظاهرات تو کشور بوجود امده که ۸۸ بسیار خونین بود و از دی ماه ۹۶ تا امروز نیز بیش از ۱۴۰ شهر شاهد اعتراضات ضد رژیمی نسل جوان عاصی بوده اند و هزاران نفر از انان مورد ضرب و شتم قرارگرفته و بازداشت و زندان رفته اند و بعضا نیز در خیابان گلوله خورده و یا در زندان کشته شده اند ... اما در بین همه انها حتی برای نمونه یک مجاهد هم نبوده و اصلن نسلی که در کانون مبارزات قرارگرفته نه تنها مجاهدین را نمیشناسد که علاقه ای به ان ندارد ولی وزارت اطلاعات دقیقا با شناخت از خصیصه انحصارطلبی و خودبزرگ بینی و خصوصا ویژگی ضد وحدت اینان چنداز گاهی شیشه شیری تهیه میکند و در حلق مجاهدین میگذارد و تا مدتی خوراک تبلیغاتی انان را در مسیر ضد جنبش رصد میکند و جالب اینکه محاهدین از پستان وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی مسلط به جنگ روانی خوراک میگیرند و برای مردم گرسنه و عاصی اروغ میزند و مریم مریم میکنند ! جالبتر انکه چاپلوسان قلم به مزد در مجاهدین مقاله تحلیلی مینویسند و خودرا در کانون قیام تصور میکنند ! کدام کانون ؟ معلوم نیست ! شاید منظورشان کانون مزدبگیران در کنار رود اروپایی سن یا تایمز ویا رن ! باشد . اخر مگرنه اینکه تو جیب ریزی بخشی از پرنسیب انقلابی مجاهدین پس از ۵۷ میباشد ؟ یادتان نیست چگونه امام امام میکردند ؟ یادتان نیست امام را پدر بزرگوار و رهبر ضد امپریالیست خلق خطاب میکردند ؟ یادتان نیست که چگونه امام خمینی را سمبل شرف ملی و رهبر سازش ناپذیر معرفی میکردند ؟ و صدها القاب دیگر .
امروز نام هرگروهی را که میشنویم سریعا خصوصیاتی در ذهن ما متبادر میشود مثلا اسم فدایی خلق که میاید ادم یاد حزب توده و اکثریت و همکاری شان با رژیم و رهبر شان فرخ نگهدار و مصاحبه های کشک بی بی سی اش میافتد ! وقتی نام محاهد خلق را میشنویم سریعا یاد تو جیب ریزی و رده طلبی و گنده گویی و شعارهای پوشالی میافتد ! وقتی اسم سکولار دموکراتهای فرنگ را میشنویم سریع یاد دسته جاتی میافتیم که تلاش دارند با نوربالا ! در جاده تاریک رژیم را حفظ کنند ! وقتز اسم اصلاح طلب را میشنویم یاد خندق اصولگراها یا سوپاپ اطمینلن نظام میافتیم ! وقتی نام کمونیست کارگری میاید سریعا یاد چهارتا مدعی رهبری طبقه کارگر که تو خارجه نشسته اند و از جیب خالی و شکم گرسنه کارگران داخل کشور خبر ندارند و تنها هنرشون این هست که در محافل چندنفره شان سخنرانی اتشین توخالی سر دهند میافتیم همه اینها یکطرف و جوانان مبارز داخل کشور یکطرف . راهشان پردوام و عزمشان محکمتر باد . هیچکدام از گروه های های فوق را با هر ادعایی که دارند نمیشناسند اما رژیم را به ستوه اورده اند . بیاییم تک به تک در خدمت اینان باشیم تا در رسیدن به نتیجه سرنگونی در فردای پیروزی نزد وجدان خود خجالت زده نشویم .
رضا سالک منش

ناشناس گفت...

نمیدانم این مطلب منتشر میشود یانه ولی جایی از گاتدی خوانده ام که خایه مالها نمیگذارند حقیقت روشن بشود ! در مناسبات کنونی مجاهدین خایه مالی و چاپلوسی و مجیز گویی یک پرنسیب است و لاغیر .
رضا سالک منش