دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۲۲, جمعه

انتخاب بین آلترناتیو بد و بدتر؟ از سازمان مجاهدین تا حکومت اسلامی. مانی. بهرام چوبینه. دکترآثار .یغمائی

۳۹ نظر:

کوچک مصدقی گفت...

اینها خیالات شماهاست اقایان روشنفکرهای خارجه نشین تنها الترناتیو شوراست و مجاهدین و بزودی میبینید اینها چطور رزیم کثیف را نابود میکنند و آزادی برمیگردد بعد نوبت خجالت شماها میان مردم است درود بر مجاهدین

ناشناس گفت...

جناب اقای کوچک مصدقی عزیز
خارجه نشین !!! نکنه واقعا کارت از توهم به جنون کشیده ؟ بابا جان ! این شورا و مجاهدین مورد نظر جنابعالی ادرسش در فرانسه و البانی است و فرانسه و البانی در اروپا یعنی خارجه میباشد ( لطفا رجوع کنید به نقشه تا متوجه بشوید فرانسه و البانی در اروپاست یعنی خارجه )
در مورد ادعای دیگرتان که فرموده اید مجاهدین رژیم کثیف را نابود میکنند ! این فقط یک خواسته است مثل اینکه من بگویم : حالا ببین چطوری یه تریلی را با انگشت کوچکم سوت میکنم هوا !
این فرمایشات شما کاملا ذهنی و تبلیغاتی است و به درد ذوب شدگان ولایت عقیدتی میخوره . در عالم واقع الان مبارزات پراکنده در داخل کشور وجود داره و پدیده دختران خیابان انقلاب و نظائر ان شکلی از مبارزه زنان در جهت ازادی است که متاسفانه گروههایی که خمیرمایه ایده الوژیک دارند و یکی دوتا قهرمان ! سخت از این مدیده ها وحشت دارند چون از نظر مردم ایران قهرمان واقعی همان کسانی هستند که در حال حاضر میروند روی سکو و روسری خودرا سرچوب میکنند یعنی جسم و روح اخوندرا به اتش میکشند .
کمی فکر کن عزیز من .
ضمنا دوباره متذکر میشوم که فراتسه و البانی در خارجه است عزیز من .

ناشناس گفت...

گرفتار شدن در بین الترناتیو بدوبدتر همان وجه تسمیه گرفتارشدن بین اصلاح طلب و اصولگراست و جز به تداوم جمهوری اسلامی نمیانجامد . یک الترناتیو بیشتر نداریم و ان جوانان کف خیابانهای وطن هستند . خارجه نشینان با هر سبقه و صبغه لاشخورهای بزدل توجیب ریزی بیش نیستند ... لاشخورهایی که در گرداب روابط پنهان و گونی های دلار و کیش شخصیت و گردهم ایی های اشرافی ژست میگیرند ! و برای خودشان رهبربازی و سازمان بازی میکنند ! رهبر عقیدتی ! مسئول اول ! مسئول دوم ! نوکر سوم ! کنیز چهارم ! و یکسری از این عناوین کشک و دعاوی پوشال و لاغیر .
الترناتیو اصلی همین جوانانی هستند که کف خیابان بر علیه جمهوری اسلامی میرزمند و به هیچ گروه ایده الوژیک هم باج نمیدهند چون شیر هستند و شیر به شغال باج نمیده .

ناشناس گفت...

جناب يغمايي، ميخواستم خواهش كنم كه اگر امكان داشته باشد اين برنامه ها را بصورت راديويي يا پود ضبط و پخش كنيد كه ما فقط صداي شما رابشنويم، شما صداي نسبتا گرمي داريد ولي با عرض معذرت بايد بگويم كه چهره تان خيلي كريه است و موجب ميشود كه گيرايي كلامتان از بين برود و دافعه چهره شما موجب ميشود كه بيننده ديگر اصلا نتواند به گفتار شما گوش بدهد. البته خدا همه محاسن را به همه نداده است بعضي ها زيبا رو هستند ولي هوش و استعداد ندارند، شما ولي باهوش و با استعداد هستيد ولي كريه المنظر هستيد، در هر صورت فكر ميكنم كه صداي شما بدون تصوير موثرتر باشد و طرفداران شما بيشتر و بهتر استفاده كنند.
ميترا

esmail گفت...

میترای عزیز
با درود
من با خود مشکلی ندارم متاسفم که شما را میازارم.قیافه بنده ساخته طبیعت است و پروردگار طبیعت من خود نقشی در آن نداشته ام اگر چهره بنده شما را می آزاد میتوانید با چشم بسته حرفهای مرا بشنوید
ارزو میکنم شما زیبا باشید و زیبا بمانید
با درود

کوچک مصدقی گفت...

خانم میترا شما بحث را کج میکنید مساله اصلی زشتی در محتوای این صحبتهاست که میایند تنها الترناتیو را نادرست انتقاد میکنند و توجه نمی کنند این سرمایه ایران و ایرانی است این زشت است نه قیافه های افراد

ناشناس گفت...

به این میترا خانم و یا کوچک مصدقی عرض میکنم که بروید اول قیافه رهبر خودشیفته تان را در سن ۶۵ سالگی با ان موهای رنگ کرده ببینید بعد با یغمایی در سن ۶۵ سالگی مقایسه کنید اگر هزاردفعه به نیت هزار اشرف نگفتید گوه خوردم ! انوقت حق با شماست .
بعدشم ببینید این جماعت رجوی به چه سقوطی گرفتارشدند که با عنصر قیافه میخوان به مبارزه بروند ! خاک بر سرتان . میمون خودشو زیباترین موجود میبینه ! ( الیته دورازحان میمون ) در حالیکه هزاران پرنده زیبا در کنارش در حال اوازند ... اما او فقط خودش را میبیند چون خودشیفته گیکه شاخ و دم نداره . وقتی میگم اینا درکشون از مبارزه در حد فیلم های فردین و فروزانه بیراه نگفتم اخه روانشناسی اینا کف دستمه ....

خوش تیپ در جستجوی همسر گفت...

خانوم میترا خانوم تو دنبال بحث سیاسی میگردی یا هم خوشهیکل شوور اگه شوور میخای خودم نوکرتم هم خوش تیپم هم حوشصدا میل و تلفنتو بذار همین جا تا بیام غلامت شم

م. تبریزی پور گفت...

بحث بسیار جالبی بود دست همه درد نکنه واقعا استفاده کردم سلام و احترام خودم را خدمت شما ابلاغ میکنم

ناشناس گفت...

مشکل کوچک مصدقی اینه که :
اولا جماعت توجیب ریز رجوی را الترناتیو میبینه
دوما ان را تنها الترناتیو میبینه
واما :
در کجای دنیا و در کدام مقطع از تاریخ سراغ دارید که رژیم و به اصطلاح الترناتیوش در مهمترین مسائل ایده الوژیک با هم از یک اخور درحال تغذیه باشن ؟ و کجا سراغ دارین که حکومت و الترناتیوش دارای مشترکات عقیدتی روی مهمترین مسائل ایده الوژی باشن ؟ اگه سراغ دارید به ماهم لطفا اطلاع بدهید .
واما الترناتیو به نیرویب گفته میشود که در داخل کشور در تمام ابعاد در حال جنگ و رودررویی با نظام حاکم باشه مانند میلیونها جوان مبارز ایرلن ... ونه یک گروه خارج از کشوری در اروپا در کنار رود سن با اون تشریفات و مهمون بازی ها و انهم با دشمنان تاریخی مصدق ! به عمقش برو بعد نطق بفرما . الترناتیوی که جرات و شهامت حمایت مستقیم از دختران خیایان انقلاب و هشتک برقص تا برقصیم نداره که ابترناتیو نیست ... یعنی باور کن کشک هم نیست و حتی ابترناتیو کشکی هم حساب نمیشه ومگر به قورباغه بگی عقاب میتونه پرواز کنه ؟ حالا برو دلت خوش باشه به خودتون بگین ابترناتیو !
شمایان در بهترین حالت به سیاستهای دولت امریکا سنجاق شدید و اگر او به سازش با اخوند برسه شما هم دنبالچه ارتحاع ... حالا برو هی برای خودت سرود پخش کن و برو تو عالم هپروت غیرواقعی ... واقعا کجای کاری دوست من ؟ کمی فکر کن ضرر ندلره ...

ناشناس گفت...

فک کنم فشار طلاق اجباری جماعت رجوی را داره کم کم میبره به سمت قیافه و هیکل !
وای خدا مرگم بده !!!

ناشناس گفت...

با قاطعیت و زدن هزار و یک مثال میتونم بگویم که ور حال حاضر مجاهدین خارجه نشین در تحکیم رژیم جمهوری اسلامی نقش غیر مستقیم دارن ایفا میکنن و به گفته خود هیچ شک و شبهه ای ندارم . کافی است از مبارزات دی ماه ۹۶ مردم در ایران کنش و واکنش این جماعت را با نظام بررسی منصفانه کنید .

ناشناس گفت...

درحال حاضر جمهوری اسلامی بیشارین سود را در ضربه زدن به مبارزات مردم در داخل کشور از مجاهدین خارجه نشین میبرد و فقط کافی است به دور از حب و بغض و مدارجاذبه و دافعه به بررسی دقیق بنشینید .

ناشناس گفت...

بهبهانی سیاه میکنه شنونده را . من صدها بار متوجه این قضیه شده ام بعد میاد جمعش میکنه ولی دوباره در جایی دیگر میزنه بیرون ! ایشون خط داره و هدفی را دنبال میکنه و به نظر مت تطهیر اقازاده های حکومتی است .

ناشناس گفت...

صداو سیمای مجاهدین جدیدا یک برنامه ساخته اند بنام سرداران ایران . از ارش کمانگیر شروع میکنند بعد به بابک میرسند بعد به ستارخان بعد به میرزاکوچک خان بعد به مصدق و بعد به رجوی ! این اخریش اصلا مقایسه خوبی نیست چون همه ان بزرگواران پیشاپیش یاران خود تا اخرین قطره خون ایستادند و جنگیدند اما این اخری ۱۵ ساله که در غیبت هست و قبل از ان هم در پیشاپیش یارانش هرگز در جنگ نبوده است . ضمن انکه ان بزرگواران هرگز خارجه نشین کشک نبودند بلکه در خاک میهن خودشون با دشمن متجاوز تا اخرین قطره خون جنگیدند . ولی این جماعت تو جیب ریز نمیدونم چرا اصرار دارن رهبر بزدل خودشونو بچسبونن به سرداران سلحشور و ازادیخواه ایران . واقعا با یه من ایده الوژی و بند و تبصره و کلی چاپلوس و خدم و حشم خجالت نمیکشند ؟ بابک خرمدین کی و کحا به امام ! نامه دادند و خواستار اعدام امیرانتظام ها شدند ؟ ارش کمانگیر کی و کجا امام خمینی را پدر بزرگوار و مجاهد اعظم خطاب میکرد ؟ مصدق کی و کجا افتخار نوکری فرماندهان ارتش عراق و یا نوکری ژنرالهای امریکایی را داشت ؟ میرزا کوچک خان کی و کجا در خارجه شعار پوشالی میداد ؟
خواهشا ذوب شدگان و فردیت باختگان در ولایت عقیدتی مسعود تو جیب ریز کمی اندیشه کنند بهتر است تا ارجیف قیاس کنند و ابروی سرداران واقعی ایران را ببرند .

ناشناس گفت...

میترا خانم باسلام !
نمیدونم چندسالته ولی متاسفم از نوع نگاهت .
اخه اینهمه ادمو ول کردی گیردادی به یغمایی چرا ؟
بقول شاعر :
اگر با دیگرانش بود میلی
چرا ظرف تورا بشکست لیلی ؟
نکنه چشمت یغمایی رو گرفتع و کلامت از تناقض درونیت میاد بیرون !
البته منم اگه خانم بودم و قیافه مورنگ کرده رهبران ۷۰ ساله خودشیفته را میدیدم طبعا چچشمم یغمایی را میگرفت ! خصوصا که بقول خودت صدای گرم و البته نرمی هم داره !
حالا نمیشه بدون اینکه ظرف ایشونو بشکنی و یه مارک به قیافه ایشون بچسبونی ، ابراز محبتتو با زبون خوش و عاشقانه ابراز کنی ؟ اخه تو کتم نمیره خانمی که صدای گرم یک مرد را بپسنده حتما قیافه قبلا براش حل شده ! باورنداری ؟ از دلت امار بگیر .
اگر با دیگرانت بود میلی
چرا به قیافه گیر میدی خیلی ؟!!!

ناشناس گفت...

واما کوچک مصدقی !
از میاراخانم شاکیه که جرا به قیافه گیرداده و به محتوای حرفهای زشت و کریه یغمایی گیرنداده ! به لحاظ روانشناسی این برادر کوچک مصدقی به هیزی خواهر میترایش غیر مستقیم حمله کرده ! خوب اقای کوچک مصدقی ! تو که به رگ غیرتت برمیخوره نزار خواهرت از صدای گرم و نرم مرد غریبه تو فضای مجازی تعریف کنه ! خوب برو جلو خواهرتو بگیر به یغمایی چکارداری ؟! ولی قضیه از پایه خرابه ! اصولا در جماعت رجوی این چهره سازی بصورت غیرعلنی خیلی تبلیغ میشه و برای نمونه به عکسهای مریم خانم توجه کنید ! به انتخاب عکسها توجه کنید ... دقیقا دروغ های دوربینو برای تبلیغات انتخاب میکنن چون مفهوم مبارزه در نظر اینا رنگ باخته و بیشتر با مدلی از فردین و فروزان بازی روی خدم و حشم خود سوار هستن . من روانشناسی اینا کف دستمه و میدونم چی دارم میگم . چرا در خدم و حشمی که دارای اسم و رسم در شورای رهبری هستن چهره زیبا تمیبینید ؟ چون مریم خانم حتی از نزدیک کردن جهره های زیبا به خودش وحشت داره ... من روانشناسی اینا رو خوب حالیمه و بیخودی حرف نمیزنم . این میترا خانم هم پرورش یافته چنین دستگاهی بوده و اگر مسئله اش فقط قیافه است بخاطر اینکه نگاعشون اینطوری شده ... بیخودی تمیگم فردین فروزانی میبینند . من یه چیزی میدونم که میگم . حتی اینا در نهان خود واقعا فکر میکنند رهبر خودشیفته شون خوش قیافه است و نصف بیشترشون ذهنشون با همین چیزهای مزخرف شکل گرفته و حالبه که همشونم میدونت ولی لام تا کام دراین باره جیزی نمیگن ! برای اینکه ته دلشون میدونن چه حس های الکی پلکی تو مغزشون رفته . من روانشناسی اینا کف دستمه . شما رفتار مریم را در نشست ها توجه کنید خودتون متوجه این موضوع میشوید . چنان قربون صدقه هم میروند که انگار نه انگار ۴۰۰۰ طلاق اجباری داده مقابلشون نشسته اند ! این حرف ها شاید زیاد جالب نبلشه ولی واقعیتی است که نمیشه از روش پرید .
بررسی همه جانبه بخشی هم به همین موضوع مربوطه ... مردک خودشیفته اسفند دور سر زن خودش میچرخونه بعد خیلی راحت زنان طلاق داده را با دست خالی و شعار بیابیا میفرسته جلوی ادمخوران مسلح عراقی ! که بعدا از تلفات ان به یک هدف ! برسه . یکی نیست بگه خوب مردک بزدل ! خودتم میرفتی جلو و عزیزدوردانه ات را هم میفرستادی جلو !
بگذریم ...
دزد که یکی دوتا نیس . واقعا اینه ابترناتیو ؟ یک گروه فردیت باختع و ذوب شده در ولایت عقیدتی و انهن بصورت خدم و حشم و انهم بیش از ۳۵ سال در خارجه و انهم بدون سلاح و انهم متکی به ژنرالهای امریکایی که هران ممکنه با جمهوری اسلامی چلوکباب ! بخورن و انهم با سوابق مک فارلین ها و نظائر ان ... و توجیب ریزی قیام مردم با ریموت ! آش نذری گرفتن از رائفی پور و امثال امامان جمعه و خوردن ان و صدها اشتیاه دیگر ...
واقعا ابرو هرجی الترناتیوه برده اند این جماعت توجیب ریز رجوی ...
بحث منخرف شد ... بهرحال میترا خانم حق داره که واله و شیدای صدای گرم و البته نرم یغمایی بشه ... و برادر کوچک مصدقی شم حق داره که غیرتی بشه !
چه گرفتاری شدیم والا ...

ناشناس گفت...

واما کوچک مصدقی !
از میاراخانم شاکیه که جرا به قیافه گیرداده و به محتوای حرفهای زشت و کریه یغمایی گیرنداده ! به لحاظ روانشناسی این برادر کوچک مصدقی به هیزی خواهر میترایش غیر مستقیم حمله کرده ! خوب اقای کوچک مصدقی ! تو که به رگ غیرتت برمیخوره نزار خواهرت از صدای گرم و نرم مرد غریبه تو فضای مجازی تعریف کنه ! خوب برو جلو خواهرتو بگیر به یغمایی چکارداری ؟! ولی قضیه از پایه خرابه ! اصولا در جماعت رجوی این چهره سازی بصورت غیرعلنی خیلی تبلیغ میشه و برای نمونه به عکسهای مریم خانم توجه کنید ! به انتخاب عکسها توجه کنید ... دقیقا دروغ های دوربینو برای تبلیغات انتخاب میکنن چون مفهوم مبارزه در نظر اینا رنگ باخته و بیشتر با مدلی از فردین و فروزان بازی روی خدم و حشم خود سوار هستن . من روانشناسی اینا کف دستمه و میدونم چی دارم میگم . چرا در خدم و حشمی که دارای اسم و رسم در شورای رهبری هستن چهره زیبا تمیبینید ؟ چون مریم خانم حتی از نزدیک کردن جهره های زیبا به خودش وحشت داره ... من روانشناسی اینا رو خوب حالیمه و بیخودی حرف نمیزنم . این میترا خانم هم پرورش یافته چنین دستگاهی بوده و اگر مسئله اش فقط قیافه است بخاطر اینکه نگاعشون اینطوری شده ... بیخودی تمیگم فردین فروزانی میبینند . من یه چیزی میدونم که میگم . حتی اینا در نهان خود واقعا فکر میکنند رهبر خودشیفته شون خوش قیافه است و نصف بیشترشون ذهنشون با همین چیزهای مزخرف شکل گرفته و حالبه که همشونم میدونت ولی لام تا کام دراین باره جیزی نمیگن ! برای اینکه ته دلشون میدونن چه حس های الکی پلکی تو مغزشون رفته . من روانشناسی اینا کف دستمه . شما رفتار مریم را در نشست ها توجه کنید خودتون متوجه این موضوع میشوید . چنان قربون صدقه هم میروند که انگار نه انگار ۴۰۰۰ طلاق اجباری داده مقابلشون نشسته اند ! این حرف ها شاید زیاد جالب نبلشه ولی واقعیتی است که نمیشه از روش پرید .
بررسی همه جانبه بخشی هم به همین موضوع مربوطه ... مردک خودشیفته اسفند دور سر زن خودش میچرخونه بعد خیلی راحت زنان طلاق داده را با دست خالی و شعار بیابیا میفرسته جلوی ادمخوران مسلح عراقی ! که بعدا از تلفات ان به یک هدف ! برسه . یکی نیست بگه خوب مردک بزدل ! خودتم میرفتی جلو و عزیزدوردانه ات را هم میفرستادی جلو !
بگذریم ...
دزد که یکی دوتا نیس . واقعا اینه ابترناتیو ؟ یک گروه فردیت باختع و ذوب شده در ولایت عقیدتی و انهن بصورت خدم و حشم و انهم بیش از ۳۵ سال در خارجه و انهم بدون سلاح و انهم متکی به ژنرالهای امریکایی که هران ممکنه با جمهوری اسلامی چلوکباب ! بخورن و انهم با سوابق مک فارلین ها و نظائر ان ... و توجیب ریزی قیام مردم با ریموت ! آش نذری گرفتن از رائفی پور و امثال امامان جمعه و خوردن ان و صدها اشتیاه دیگر ...
واقعا ابرو هرجی الترناتیوه برده اند این جماعت توجیب ریز رجوی ...
بحث منخرف شد ... بهرحال میترا خانم حق داره که واله و شیدای صدای گرم و البته نرم یغمایی بشه ... و برادر کوچک مصدقی شم حق داره که غیرتی بشه !
چه گرفتاری شدیم والا ...

ناشناس گفت...

گزوه اقای رجوی حامی فاشیزم دینی !

۶۵ سال قبل کودتای امریکایی بر علیه دولت ملی دکتر مصدق با حمایت مرتجعین مذهبی انجام شد و امروز پس از گذشت ۶۵ سال سازمان مجاهدینی که در غیاب بزرگان سازمان با رهبری جدید درسال ۵۷ فعالیت خودرا اغاز کردند امروز در اتحاد با دولتمردان امریکایی ساده لوحانه خودرا در میدان مبارزه فرض نموده اند . تجربه تاریخی برای رهبران فاقد صلاحیت این سازمان فانوس هدایت در تاریکی قرار نگرفته و نمیدانند که اتحاد با دولتمردان امریکا اولا به معنی لگدمال کردن ارمان مصدق است و دوما عیر مستقیم خدمت به فاشیزم دینی ! مگر نه اینکه کودتای امریکایی با حمایت ایت اله کاشانی و مرتجعین مذهبی بر علیه دولت ملی مصدق صورت گرفت ؟ اگر اری ... پس وادادگی و واگذاری خود به ارباب مرتجعین چه معنی میتواند داشته باشد ؟ سازمان مجاهدین امروز جا پای ابشخور سیاسی یعنی حزب توده گذاشته است و به لحاظ ایده الوژیک نیز سر در اخور اخوند ها دارد و مگرنه اینست که انها در مهمترین موازین ایده الوژی مانند الله ، قران ، رسول ، امامان ، امام غایب ! ، زیارتنامه ها و عاشورا و گریه اسب ابوالفضل و نظائر ان دارای تفکر مشترک با اخوندها هستند ؟

تو جیب ریزی قیام مردم یکی از فرصت طلبی های میوه چینانه محاهدین فعلی است که سالها در خارجه در کنار رودسن بدان مشغولند . قیام دزدی و شهید مالکی ! این جماعت تو جیب ریز خودرا مالک ! خون جانباختگان دهه ۶۰ میدانند در حالیکه اگر جانباختگان فرضا زنده شوند به صورت فرصت طلب انان تف خواهند انداخت . سرکوچه کمینه ..‌ امریکایی خونت روی زمینه کجا و در کنار امریکایی عکس گرفتن و خوش و بش کردن کجا !؟ برای همین میگویم اگر فرضا جانباختگان زنده شوند تف به صورت رهبری بزدل و فرصت طلب توجیب ریز خواخند انداخت .

ناشناس گفت...

دوستی به من گفت چرا میگی مسعود تو جیب ریز ؟ وقتی یه صد دوجین براش مثال مستند و ارشیوی زدم گفت جدا که این لقب براش خیلی کمه ! گفتم منم بهش با تخفیف لقب دادم که مشتریم بشه .
بنابراین به بخشی از توجیب ریزی های ایشون اشاره میکنم که متوجه بشوید اگر از مدار جاذبه خلاص بشوید خیلی راحت میتوانید معایب را ببینید .
تو جیب ریزی کل مبارزات مسلحانه مجاهدین مارکسیست در غیاب انها و بسیار فریبکارانه و فرصت طلبانه .
تو جیب ریزی کلیه خون جانباختگان دهه ۶۰ .
تو جیب ریزی مبارزات نخبه های شورای ملی مقاومت قبل از انشعاب و استعفای انان از روش های پست ایشون .
تو جیب ریزی قیام ۸۸
تو جیب ریزی قیام دی ماه ۹۶
توجیب ریزی ندا اقا سلطان ( با روسری سر مجسمه او کردن )
تو جیب ریزی ستار بهشتی .
تو جیب ریزی کلیه اعدام شدگان .
فریبکاری در زن گرفتن و حقه بازی و سرکارگذاشتن خدم و حشم .
فریبکاری شکست سنگین فروغ و پنهان کردن فریبکارانه فرماندهی خودش ! .
فریبکاری شکست فروغ و مقصر جلوه دادن بقیه تحت عنوان جنسی ! .
فریبکاری دم از استقلال مالی زدن و پشت پرده دارای روابط پنهان مزدوری با حبوش ها !و گرفتن کارتن کارتن دینارودلار .
انگ زدن به نیروها برای خفه کردن انها .
اتهام جنسی زدن به مشتی جان برکف .
تبدیل مبارز به چاپلوس !
سرم درد گرفت خداییش .
کجایی حنیف ؟ کجابی بهرام ؟ کجایید ای جانباختگان دهه ۶۰ ؟

ناشناس گفت...

در حال حاضر چگونه میتوانیم به زبان امار وضعیت نیروهای مدعی را در جامعه بصورت واقعی مشخص کنیم ؟ امکان اجتماعی که وجود نداره اما من در فامیل یک اماری گرفته ام که خدمتتان ارائه میکنم .
اوبا بیش از ۹۵ درصد از فامیل جمهوری اسلامی را نمیخواهند و برای رفتنش عجله دارند پس مارک رژیمی بهشون نمیچسبه .
اصولگرا و اصلاح طلب را یکی میدانند و خیلی هم جالب هردورا رسوا میکنن .
بیشترشان ته دلشون به رضا پهلوی فکر میکنن اما میگن عرضه اگه داشت مردم پشتش وامیستادن !
مجاهدین اصلا مورد اقبال نیستند و بیشتر انها را خائن در زمان جنگ و همکار صدام میدانند !
عده ای هم مجاهدین را لنگه اخوندها میدانند و خیلی راحت میگن مرتیکه اینهمه جوون را ول کرد رفت خارج دنبال زن گرفتنش ! بهرحال این طرز فکر انهاست .
عده ای هم تک و توک اصلاح طلبند و میگن اگه اقا بزاره خاتمی درست میکنه ! پسری این ادعا را کرد و مادرشم بهش گفت تو هنوز بچه ای ! دست اینا تو دست همه ! خواهرشم به جانبداری مادر زد تو پوز برادر !
مسن ترها که میگن هرموقع لازم باشه اینارو میبرن و هنوز موقعش نشده ! و شدیدا دنبال اخبار بی بی سی هستند !
هیچکدامشونم ضد کرد و ضد لر و ضد بلوچ و ضد عرب و ضد فارس نیستن و اصلا این حرفهارو بلد نیستن و همه را ایرانی و هموطن میدونن .
نتیجه اینکه : اگه رضا پهلوی عرضه داشت میتونست مردم را بدست بیاره .
از صبح تا شب هم این فامیل عین ریگ به نظام فحش میدن و نفرین میکنن .
۹۵ درصد جامعه رسما نظام را نمیخوان و برای رفتنش عجله دارن . البته بیشترشونم کامریکارا قبول دارن به زبان و درک خودشون .

ناشناس گفت...

راستش به هرکی هم گفتم مجاهدین ادعا دارن که قیام را راه انداختند ! بدون استثناء گفتند گوه خوردن که میگن !
نقل قول بود بدون ذره ای تغییر .

ناشناس گفت...

اخیرا جماعت رجوی اطهار کرده اند که چرا صنعت الترناتیو سازی و لیدر سازی مد شده است ؟ و بعد سوال میکنند که اینها تا حالا کجا بوده اند ؟ و بعد خودشان به خودشان جواب میدهند که به خاطر پایان عمر رژیم اینها سربرون اورده اند ! اما هرگز نمیگویند که این خودشان بودند که الترناتیو بازی و لیدر بازی را باب کردند ! و این واقعیت را نمیگویند که با افزایش مبارزات در داخل کشور و نزدیک شدن پایان عمر رژیم این مجاهدین بودند که هول هولکی خودرا تنها الترناتیو جا میزنند و قیام مردم را با استفاده از کثیفترین و فرصت طلبانه ترین روشهای اپورتونیستی به جیب خود میریزند ! یکی تیست به انها بگوید وقتی خودتان اینکاره اید دیگر جرا به بقیه ایراد میگیرید ! والا تا اونجایی که من خبردارم محاهدین در همان زمانی هم که امام بزرگوارشان را تحت عنوان محاهد اعظم میستودند و برای خصلت ضد امپریالیستی ایشان صلوات ختم میکردند در همان واحد خودرا برترین میدانستند ! اینو دیگه واقعا درک نمیکنم ... یعنی عمق اپورتونیستی مواضع این جماعت تو جیب ریز را واقعا درک نمیکنم و مهم هم نیست .‌اما نمیدونم چرا به الترناتیوهای دیگر حسادت میکنند ؟! نکنه واقعا خیال کردند تنها الترناتیوند ؟!

ناشناس گفت...

گاف بزرگ مجاهدین !
انها در مقاله الترناتیو تراشی خود میگویند خمینی از همان روز اول بر امواج قیام مردم برای ایجاد رژیم سلطنای ولایت فقیه سوار شد . ( تا اینجا درست و من هم قبول دارم ) ولی سوال من از جماعت توجیب ریز رجوی این است که اگر خمینی از روز اول چنین بود پس چرا شماها به شهادت صدها افلامیه و اطلاعیه و مقاله و نشریه و غیره تا دوسال از ایشان به انحای مختلف حمایت کردید ؟ !!! بنابراین ایا امثال شماها پا به پای خمینی در بسط این نظام سلطنتی فقاهتی نیامدید ؟ الیته که امدید اما قبول دارم که نق هم میزدید اما نق زدن ارزش نیست بلکه توهم است که متاسفانه داشتید و نتیجه اش دهها هزار کشته بود که در کمال پررویی مالک خون انها هم شده اید . عین خنینی که کشته شدگان جنگ ارتجاعی را شهید اسلام مینامید ! درثانی الان که خودرا به ژنرالهای امریکایی و سیاستمداران هفت خط امریکایی منگنه کرده اید اگر کارشان به مذاکره با جمهوری اسلامی بکشد چکار میکنید ؟ ایا دوباره وارد یک دوره تناقضات دیگر خواهید شد و زرپ و زرپ نشست های پوشالی و حرفهای صدمن یه غاز رهبر عقیدتی ؟؟؟!!!
بابا اگه نیخوای عیب دیگرانو ببیتی اول برو جلو اینه خودتو ببین ! خمینی از روز اول فلان و فلان بوده ... پس چراتو تا دوسال از او قهرمان و پدربزگوار ساختی ؟؟؟ خجالتم خوب جیزیه .
حتی اگر یک قطره خون مشهورترین و سرشناس ترین و مقاوم ترین زندانی سیاسی امثال امیرانتظام را در خون خود داشتید حداقل میتونستی ادعا کنی که خمینی از روز اول فلان و فلان بود . امیرانتظام هرچی روز اول گفت تا بیش از ۳۰ سال زندان و ازارو اذیت و شکنجه و تحقیر پای حرف خود ایستاد اما شماها که هزارجور حرف زده اید پس لطفا بکشید ان زیپ پلاستیکی را ! چرا پلاستیکی ؟ برای اینکه زیپ پلاستیکی سریعتر کشیده میشه .

ناشناس گفت...

مجاهدین امروز بی جهت دارن نام سازمان مجاهدین را با خود یدک میکشن و این یک تقلب و از جنس تو جیب ریزی است . هیچ چیز اینها با مجاهدین مطابقت نداره . بیشتر شبیه احزاب بسته دست راستی هستن که از منابع مالی مشکوک شارژ میشن ولی برای بازارگرمی یه ارم مجاهدین چسبوندن بالا سرشون و دوتا عکس هم بهش اضافه کردن . درست مثل اینه که یه نزول خور حرفه ای بازار که در مغازه خود یه تابلو بچسبونه که ربا حرام است ! بعد کارشم نزول خوری باشه عین مقبره چندهزار میلیاردی "پدربزرگوار امام خمینی" و اون شعارهای حمایت از مستضعفینش ! اره مجاهدین امروز یه چیزی تو مایه هایی که گفتم هستند . یک مشت چاپلوس دوروبر دوتا ثروتمند که هنوزم دلشون خوشه با ارم سازمان حال میکنن ! بسوزه پدر نوستالژی ! بسوزه پدر استحاله ! یاد یه جوک افتادم میگن طرف جلو اربابش دولا میشدو تعظیم میکرد ولی وقتی دوستان اورا هنگام تعظیم و دولا شدن میدیدند دستی به کمرش میکشید و میگفت کمردرد نمیزاره جلو ارباب سینه سپر کنم ! الانم محاهدین یه چیزی تو همین مایه هان ... سازمانی که رقص اخوند افکن یه دختربجه را توطئه میبینه و نمیخواد اونو به اضداد نظام داخل کنه دقیقا جای پای وزارت اطلاعات اخوندی گذاشته و ایده الوژیک - استراتژیک به اصل خود چراغ میزنه . اونوقت یه مشت چاپلوس قلم بدست روشنفکرمآب از صبح تا شب مجیز ولی فقیه خودرا میگویند و عین لاشخورها با چندتا کاسه دنبال آش نذری بیت اقا و ائمه جمه و چهارتا لش و لوش در تلاشند در حالیکه جامعه در داخل به سمت انفجار میرود این جماعت لاشخور در خارجه و در کنار رود سن بدنبال آش نذری هستند ! تا ان را سریعا به صمع و نظر شیوخ و سناتور برسانتد .. خاک بر سرتان ... جوانان در داخل با شکم گرسنه در میدان مبارزه خون میدهند و اینها در اوج رفاه لاشخورگونه دنبال چه هستند ! خاک بر سرتان با ان سازمان قلابی ترکی الفیصلی تان !

ناشناس گفت...

متاسفانه دسترسی به منابع تئوریک درباره تعریف کلاسیک از مقوله الترناتیو ندارم ولی به پشتوانه حافظه و درکم و معنی ریشه ای خود مقوله اینو میدونم که الترناتیو یعنی پدیده جایگزین پدیده قبلی در همه ابعاد . خوب تناقض من از اینجا شروع میشه که وقتی نظام و مثلا الترناتیوش دارای ابشخور ایده الوژیک مشترک هستند و حتی در نگاه و روش های تبلیغاتی شانه به شانه هم میسایند چگونه میتوان از جماعت رجوی به عنوان الترناتیو نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه نام برد ؟ ومگر نه اینکه همین الترناتیو گزینه جمهوری اسلانی دموکراتیک را ارائه کرده است ؟ و البته که با اتوریته رهبر عقیدتی در فردای استقرارش !( شتر درخواب بیند پنبه دانه ) اخه هرچیزی یه تعریفی داره و همینطوری اله بختکی و دل بخواهی نیس که . خوشبختانه مردم اصلن جمهوری اسلامی نمیخوان ! الیته که قشر دانشجو و پیشروی جامعه که مستقیم در صف مبارزات داخلی حضوردارند دموکراتیک مورد نظر این بندگان خدارا معنی اش را میدانند ( یعنی شما ازادی تا عکس مسعود و مریم را از یمین و یسار به خودت اویزون کنی !) واز صبح تا شب مجیز انها را بگویی !
نه اقاجان ! مشکل اینجاست که اصلن مردم جمهوری اسلانی نمیخوان و اگر روزی خوستند حتما یه پیامی یه شعاری در تظاهرات خود برای خارج نشینان کشک رودسن میفرستند ... خلاصه یه ندایی میدهند نگران نباشید و فعلا در اروپا استراحت کنید والیته گاهی اوقات هم چهارتا عکس به خودتون اویزون کنید و مانند بسیجی های خامنه ای رهبر رهبر کنید تا ببینیم چی میشه .

ناشناس گفت...

برادرجان که همش از تو جیب ریزی حرف میزنی مگر مجاهدین اولیه چه تحفه ای بودن که امروزی هاش نیستند. همشون از جنس اسلامن که نهایتن به حسن و حسین و خمینی جماعت ختم میشن. دیروزی ها نادان و بی تجربه و کوته بین و امروزی ها احمق و آلت دست و تنگ نظر.

ناشناس گفت...

ببین فرق قدیمیاش با جدیدی هاش در همان تو جیب ریزیه . قدیمیاش یعنی قبل از ۵۷ تی هاش تو جیب ریز نبودن ولی بعد از ۵۷ تی هاش تو جیب ریز بودن . ضمنا قدیمیاش از جنس دیگری بودند . شعار پوشال در کنار روابط پنهان نمیدادن و هرگز مزدور نبودند .

ناشناس گفت...

بله درسته ... کلا اگه نادان نبودیم که دنبال بقول شما حسن و حسین و خمینی نمیرفتند . بحث من تو جیب ریزیه که قدیمیاش تو جیب ریز نبودن و اتفاقا تو جیب نریز بودن ! ولی بعد از ۵۷ تو جیب ریزاش اومدن .
منظورم فقط همینه عزیز .

ناشناس گفت...

مجاهدین قدیمی یعنی مجاهدین قبل از ۵۷ ( درست یا غلط فکر کردنشونو کاری ندارم اون بحثش جداست ) اما مبارزات دیگرلن را تو جیب خودشون نمی ریختند و از سازمان امنیت خوراک ننیگرفتند و اروغشو برای دیگران نمیزدنند اما مجاهدین بعد از ۵۷ مدام میارزات و سوابق دیگران را تو جیب خودشون میریزند و اخیرا هم وزارت اطلاعات مدام خوراک تو حلقشون میکنه و انها هم با ولع قورت میدن و هضم میکنند و اروغش را هم تو صورت مبارزین جان برکف داخلی میزنند و حتی بوی گند اروغشون تو فضای خارجه هم پیچیده و انگار به لاشخوری و تو حیب ریزی حسابی عادت کردند . اخه فکرشو بکن سخنران گردهم ایی شون فلان ژنرال امریکایی هست فرمانده بمب باران پایگاه اشرف در جریان سقوط صدام بوده ! بعد اینها تمام تیروتفنگ اهدایی رئیس السادات را بدون شلیک یه تیر هوایی تو سینی طلایی تقدیم کردن به فرمانده مهاجم امریکایی و حالا هم شدن ملیجک ایشون ! و اروغشو برای بقیه میزنن ! نگاه کنید به مواضع مشترک اخیر اینها با وزارت اطلاعات رژیم در رابطه با دختران خیابان انقلاب و یا رقص اخوند بربادده دختر ۱۷ ساله ! نگاه کنید به اینکه چگونه روی انحصارطلبی باعث تفرقه در اتحاد نیروهای ضد رژیمی میشوند و جالبه که همه این خوش خدمای ها تحت شعارهای پوشال ضد رژیمی صورت میگیره !
توجه کنید که جانباختگان دهه ۶۰ که با سرودهای سرکوچه کمینه و سرودهای ضد امریکایی چگونه به استقبال مرگ رفتند و نگاه کنید به وضعیت امروزین ذلیل اینها و اربابان امریکایی شان ! نگاه کنید به وجود چاپلوسان در اطرافشان که جز چاپلوسی و مجیز گویی هیچ هنر دیگری ندارند . نگاه کنید به نوشته ها و مقالاتشان و سایتشان و هزار تناقض تحلیلی و کیش شخصیت پروری شان ... راستی چه فرقی محتوایی بین انها با خامنه ای است ؟ هردو شعار موشالی میدهند و هردو به پامنبری های کله پوک خود اموزش ذوب شدن در ولایت رهبری میدهند و هزار تشابه دیگر و مگر در دنیا حکومتی با الترناتیوش ! را سراغ دارید که اینهمه نقاط مشترک داشته باشند ؟ الان این الترناتیو خودخوانده ممکن است با معامله و مماشات بین امریکا و خامنه ای همه شیرازه اش از هم بگسلد ! چون متکی به روابط پنهان است ونه مبارزات مردم . گروهی که ۳۸ سال بیرون باشه و ۴۸۰۰۰ بار مرتکب تناقض شده باشه و ۴۸۰۰۰ تا پشتک و وارو زده باشه و با تو جیب ریزی ادامه حیات بده چه انتظاری ازش هست ؟!

ناشناس گفت...

بهرحال تو جیب ریزی مهمترین مشخصه مجاهدین عفلی است و دقیقا این خصلت از رهبریشون نشات میگیره . کرسی طلبی و رهبری طلبی و رده طلبی چنان در نسوج این فرد رسوخ داره که حتی برای مطرح کردن خود حتی تاریخچه سازمان را وارونه کردت تو مخ خدم و خشم و انقدر این وارونه گویی و تو جیب ریزی را ادامه دادن که شده ملکه ذهن خدم و حشم . من خودم مثال زنده ام ... باور کنید من تا ۱۵ سال پیش فکر میکردم اقای رجوی در مبارزات مسلحانه محاهدین قبل از ۵۷ نقش کلیدی داشته ( حالا ببینید تو جیب ریزی در چه حدی بوده و بیوگرافی سازی در چه حدی بوده ) وقتی فهمیدم که این بزرگوار حتی یک دقیقه سابقه سیاسی نظامی هم نداشته تا مدتی مات و مبهوت و حیران بودم و خودم از خودم واقعا خجالت میکشیدم . پیش خودم میگفتم اخه فرصت طلبی تا چه حد ؟! روی همین حساب رفتم تاریخچه واقعی را جستجو کردم و متوجه شدم این بزرگوار حتی درباره تحولات دهه ۵۰ هم دروغ و تحریف سرهم میکنه و واقعا متوجه شدم تحولات دهه ۵۰ دقیقا بر ضد راست سنتی بوده در حالیکه ایشون چو انداخته بود که در جهت راست سنتی بوده ! ( حالا چرا ؟ برای اینکه از موضع مثلا چپ حسادت خودشو بپوشونه ) این بزرگوار صدها دروغ از خاطرات زندان تو نشستها تعریف میکرد و بدون شاهد ! شنیدم که اقای پرویز یعقوبی از افراد بالای سازمان که در حال حاضر از سازمان جدا شده میگفت : اصلا مسعود رجوی اطلاعی از رهبران سازمان نداشت و اصلا در حدی نبوده که هرجا میرسه از خاطرات خودشو بنیانگذاران میگه ! مرحوم تراب حق شناس نماینده سازمان در امور فلسطین ان ایام وکه از مویسین اولیه بوده و قبل از اینها با حنیف نژاد فعالیت میکرده تو یه مثاحبه گفته بود که اصلا رضا رضایی و بدیع زادگان رجوی را به لحاظ عقیدتی قبول نداشتند و مناقد ایشون بودند و رجوی شدیدا به بدیع زادگان رشک میورزید و پشت سرش صفحه میزاشت وقتی فهمید با اطو پشت بدیع زادگانو داغ کردن و مقاومت کرده از خجالت جلو بقیه اب شده بود . بعدا خیلی چیزهارو درباره این فرصت طلب تحقیق کردم و متوجه شدم فرصت طلبی و حسادت و رده طلبی از خصوصیات ایشونه همراه با دروغ عین اب خوردن !
شما ببینید ۴۰ هزار نفر بدست خمینی تیرباران و دار زده شدند ولی ایشون دنبال ازدواج سوم بوده ! تحت عنوان ضرورت مبارزه ! اگر مبارزه حتما با ازدواج انجام شدنی است پس چرا برای بقیه طلاق ؟ مگه قرار نبوده بقیه مبارزه کنن ؟ ایشون بنابر قدرت مالی که در دست خودش بوده و هست ( دریافت میلیونها دلار در روابط پنهان ) اتوریته خودشو داره پیش میبره .

ناشناس گفت...

اخه درد که یکی دوتا نیست ... مگه قراره هرکی دلار داشته باشه و مهمونی چندمیلیون دلاری بگیره ، مبارزه دیگرانی را که در نهایت تنگدستی جان برکف تا اخرین قطره خونشون به مبارزه برخاستند را بریزه تو جیب خودش ؟ و در پشت نقاب باسمه ای ضد بورژوایی تلاش یک مشت رنجدیده و زجر کشیده ای که از مال دنیا یک ساک بیشتر نداشتند را بریزه تو جیب خودش ؟ اخه مگه میشه ؟ سازمانی که نام فاطمه امینی را که زیر شکنجه تمام بدنشو سوزوندن اویزون کنه به گردن خانمی که تو عمرش یک چک از مامور کلانتری نخورده ؟ اخه مگه میشه ساکت بود ؟ امحبوبه متحدین و صدیقه رضایی از اعضای شاخص سازمان در قبل از ۵۷ بودن و هردو در درگیری مسلحلنه با ساواک کشته شدند ... ایا رهبران توجیب ریز فعلی نامی تا کنون از انها برده اند ؟ خیر نبرده اند . از کجایش بگویم که درد و نکبت نباشه ... دردش برای من و نکبتش برای اینان .
بهرحال من این طایفه توجیب ریز را خوب خوب میشناسم و تا خرتناق بیوگرافی سازمان را از تاسیس تا ۵۷ میشناسم ... این بوزینگان فعلی یعنی رهبری توجیب ریز فرصت طلب به همراه چاپلوسان مزد بگیرش هیچکدام در مبارزات خونین دهه ۵۰ شرکت مسلحانه نداشتند به جز یکی دونفر که در حد مطرح کردن نیستند و نقش شاخصی نداشتند .
اگر امکانات داشتم حتما تاریخچه سازمان را ریز به ریز مکتوب میکردم تا فرصت طلبان تو جیب ریز میوه چین و چاپلوسان مزد بگیر گاله دهان گشاد خودرا بکشند .

ناشناس گفت...

یکی از مصادیق بسته شدن و تنگ کردن خفقان در جامعه اینست که مردم تجربه مبارزه برای دموکراسی ندارند ولی اخوندا بیش از صد هزار روایت و حدیث و ایه برای سرکوب شرعی ! دارند .

ناشناس گفت...

کسی بهتر از پوران بازرگان همسر حنیف نژاد که این تازه به دوران رسیده های فرصت طلب را نمیشناخت ... او هرگز با جماعت محاهد پس از ۵۷ همکاری نکرد چون انها را مذهبی فرصت طلب میدانست و با وجودی که تا دوسال قبل در فرنسه در یک زندگی معمولی فوت کرد هرگز با جماعت اپورتونیست و تو جیب ریز رجوی همکاری نکرد و اصولا اینان را ادامه دهندگان راه مجاهدین بنیانگذار نمیدانست . او برای تامین زندگی خود در شیرینی پزی کارمیکرد اما هرگز وجود خودرا به همکاری با جماعت رجوی الوده نکرد . او بارها از جماعت رجوی به عنوان جریان راست مذهبی نام میبرد . رجوع کنید به منابع معتبر . وقتی همسر بنیانگذار ا جماعت رجوی به عنوان حریان راست مذهبی نام میبرد حساب این فرصت طلبان توحیب ریز روشن تر میشود .
این حریان راست مذهبی دنائت را بدانجا رساند که به ماک ترین عناصر منتقد در درون تشکیلات کثیف ترین اتهامات را روا داشت گویی اتهام تنها سلاح این جماعت توحیب ریز محسوب میشود و چه سخیف و درد اور است که مشتی خدم و حشم و چاپلوس لافردیت مزد بگیر مانند ناجوانمردان چماقدار تکفیرگویان لجن پراکتی اربابان فرصت طلب خودرا بر علیه جوانمردان مظلوم وقیحانه تکرار میکنند .
سگ رید تو این تشکیلات با صاحبش با ایده الوژی اش با خدن و حشمش با چاپلوسان مزد بگیرش ( البته دور از جان سگ ) که امروز زیر پستان وزارت اطلاعات شیر مینوشد و پنیر بالا میاورد !

ناشناس گفت...

اگر بداتید چه حقه بازی هایی در رابطه با ازدواح مسعود و مریم در سطح مسئولین صورت گرفت و جه فیلم ها و سناریوهای از پیش برنلمه ریزی شده تحت عتوان موافق و مخالف تحت سیاه کاری ابریشمچی این دون ترین چاپلوس صورت گرفت شاخ در سر نبارک در میاورید و سر به بیابان میگذارید . اول و اخر این ازدواج عشق بود و بس و اگر شهامت میداشتند و حقیقت را میگفتند خیلی بهتر بود تا تحت عنوان ضرورت مبارزه در رهبری !!! مگر بقیه قرارنبود مبارزه کنند ؟ پس چرا بین شان طلاق جاری شد ؟ اسن چه کثافتکاری بود که در سازمان انحام شد ؟ اگر بقیه اعضاء چاپلوس نبودند چرا با تیپا و پس گردنی مسعود و مریم و ابریشمجی را از تشکیلات اخراج نکردند ؟ ایا سازمان تا این حد در قدرت مالی مسعود بود ؟ ایا قواتین بورژوایی در واقع امر بر تشکیلات بواسطه قدرت مالی مسعود تا این حد عمل میکرد ؟ ایا نون مزدوری و روابط پتهان تا این حد میتوانست بر رگ و پی حیات تشکیلات تاثیر گذارد ؟ ایا تشکیلات به ملک طلق رهبر خودشیفته فرصت طلب تیدیل شده بود که در مقابل کارهای زَت رهبری سکوت کند و یا جاپلوسی و احسنت بگوید ؟ واقعا که ...

ناشناس گفت...

در حال حاضر خصوصا در بین دختران جوان میلیونی تحصیلکرده نرگس محمدی و نسرین ستوده حکم قهرمانانی را دارند که در قلبشان زندگی میکنند .

ناشناس گفت...

مجاهدین مدعی هستند که تنها الترناتیو موجود هستند و نادیده گرفتن انها توطئه رژیم است ! این موضع وجه تسمیه همان است که اعضای منتقد خودرا رژیمی میخوانند ! اصولا هر کس با اینها نیست رژیمی است ! حتی بسیاری از زنان و مردان ازادیخواهی که در سیاه چالهای نظام اسلامی هستند رژیمی هستند و خودشان خبر ندارند ! حتی جوانانی که کف خیابان گوله میخورند و کشته میشوند رژیمی هستن و خودشان خبر ندارند ! ولی خود مجاهدین که امروزه کل خوراک تبلیغاتی تفرقه طلبی شان و محور طلبی شان را مستقیم از وزارت اطلاعات دریافت میکنند ضد رژیمی اند !!! عجب !
از دی ماه ۹۶ به اینطرف بیش از ۱۲۰۰۰ جوان که در مرکز اعتراضات بوده اند بازداشت شده اند و حتی برای نمونه یک مجاهد هم در بین شان نیست و این چگونه الترناتیوی است که بصورت ذهنی خودش را محوری میداند و روی همان ذهنیت سقف میزند !
ایا مسیری را که مجاهدین در حال حاضر در تبلیغات ضد وحدت خود میپیماید یک سرش در برنامه ریزی های وزارت اطلاعات نیست ؟ ایا وزارت اطلاعات با رهبری مجاهدین بازی نمیکند ؟
همه میدانیم تنها عامل پیروزی جنبش اتحاد است و این مجاهدین هستند که با شراب تبلیغاتی رژیم مست میشود و بصورت سکت و محورطلبانه به اتحاد در جنبش لطمه میزند . کافی است مقالات انها را در سایت هایشان مرور کنید ... سکت و برتری طلبی همراه با شعارهای پوشالی و سرمست از اقوال رژیم میتازد !
بهرحال من شخصا فکر میکنم وزارت اطلاعات رژیم در ورز دادن خمیر مواضع مجاهدین برای پراکندن جنبش تا حدودی موفق بوده است . رژیم دقیقا به خصیصه خودنمایی رهبری محاهدین پی برده و در این راستا به انان خوراک میدهد .

بهروز شانه چی گفت...

جناب یغمایی کامنت "سگ رید تو این تشکیلات و صاحبش" که حضرت ناشناس در ۲۶ تیر ارسال کرده و حنابعالی بازنشر داده اید دو اشکال دارد یکی که رکیک و زشت و فحش و بدوبیراه است دوم اینکه نویسنده ناشناس باقی مانده.

نه ایمیل مرا چاپ فرمودید و نه جوابی به اعتراضم دادیید.

بقول آقای ناشناس سگ ...

بهروز شانه چی

بهروز شانه چی گفت...

جناب یغمایی کامنت "سگ رید تو این تشکیلات و صاحبش" که حضرت ناشناس در ۲۶ تیر ارسال کرده و حنابعالی بازنشر داده اید دو اشکال دارد یکی که رکیک و زشت و فحش و بدوبیراه است دوم اینکه نویسنده ناشناس باقی مانده.

نه ایمیل مرا چاپ فرمودید و نه جوابی به اعتراضم دادیید.

بقول آقای ناشناس سگ ...

بهروز شانه چی