دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

من باب اطلاع. دو یاداشت

دو تن از دوستدارن رهبری عقیدتی و انقلابیون مکتبی و توحیدی تراز قرن بیست و یکم  یاداشتهائی در مورد فقیر نوشته اند که من باب اطلاع  و بخاطر احترام به آزادی قلم!اگر حوصله دارید بخوانید . در ضمن آقای علیرضا تبریزی هر وقت بنده چیزی را فراموش کردم درج کنم تذکر بدهند! و جناب آبادانی از ساعت یک تا هفت صبح مرا تکان ندهد چون در این ساعات معمولا در خوابم. و یغما را هم با غین مینویسند نه قاف!قاف ها را نگه دارید  بکار می آید. ممنون.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

ناصر آبادانی
چه سبزه و مامانی
می روم پای بندر
می شینم تا بیایی

ننه مرتضی

ناشناس گفت...

جناب یغما
شما هم ملا لغتی شدی. حال یغما چه با غین یا قاف.
در ضمن بد نیست سری هم به نوشته‌های خود بزنید برای مثال شما در رابطه با بیستمین سالگرد سفر کمال رفعت صفایی نوشته اید امسال بیست سال از ............. پپری میشود. استاد زبان فارسی! "پپری" درست نیست "سپری" درست است.


منمشتعلعشقعلیمچهکنم

ناشناس گفت...

مهم نیست که شرف چگونه به یغما رفته باشد، چه با قاف باشد و یا به غین، مهم شرف است که دیگر نمانده است.

ملا نقطی

ناشناس گفت...

تحریف و تخفیف جنایت قتل و عام سال شصت و هفت چه عمدی باشد و چه سهوی تحت هیچ شرایطی قابل بخشش نیست، بلاخره بعد از نوشتن مقاله علیرضا تبریزی در سایت آفتابکاران به صرافت افتادید که با تأخیر یاداشت نوریزاد را در وبلاگتان انتشار دهید. اما هنوز جوابی برای آمار سال شصت و هفت که ایرج مصداقی به عمد آنرا خیلی کمتر از ارقام واقعی نشان میدهد خود یک جنایت علیه بشریت بشمار میرود، نداده اید. آیا نوریزاد که خودش از دل رژیم کنده شده است به آماری که ارائه میدهد، یعنی همان آماری که مجاهدین گفته اند، نمیداند چه دارد میگوید؟
این لینک مصاحبه همنشین بهار با ایرج مصداقی در سایت خودش.
http://www.pezhvakeiran.com/maghaleh-9.html

کنجکاو

ناشناس گفت...

سلام
کفگیر به ته دیگ رسیده نوبت به ناصر رسیده، چقدر باید آدم حقیر باشه چشم خود را به روی واقعیت ها ببندد!ناصرجون ادامه بده انشاء نویسی ، که چند قدمی فرمانداری آبادان هستی که شاید بشی فرماندار همشهری!
شیرالخفته
رامشیر

ناشناس گفت...

سلام
ناصر شده سازمان جمعی را بیاره از همین بچه های که به تازگی به آلبانی و...... رسیدن و بگویند مطالبی که منتقدین عنوان میکنند نادرست است.
آیا رهبری سازمان جرات انتشار مطالب
سایت دریچه زرد در مناسبات درون تشکیلاتی را دارد؟ سایت دریچه زرد را
دریچه زهر میگه چرا؟
رامشیر