دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

من باب اطلاع.جنجال بر سرشهادت مریم رجوی در کنگره آمریکا (بیژن فرهودی ...

من باب اطلاع و نیز مجموعه نظرات جالب زیر این مقاله

جنجال بر سرشهادت مریم رجوی در کنگره آمریکا (بیژن فرهودی) 

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

اسماعیل
یعنی تو اینقدر دیگه از نظر سیاسی پس رفته ای که حالا دیگه بدون خجالت مطالب کیهان لندن بر علیه سازمان را لینک می دی توی دریچه ات؟
واقعا که هر دم از این باغ بری می رسد

حسین

داوود گفت...

حسین، خجالت را کسانی باید بکشند که هزاران جوان را با شعارهای ضّد امپریالیستی و ضّد آمریکایی به میدان کشاندند و آنها را قربانی نمودند و حالا سالهاست که به دریوزگی همان آمریکا و امپریالیسم افتاده اند و برای ملک عبدالله آمریکایی و فاسد پیام تسلیت می‌فرستند و او را مترقی و......میشناسند. چقدر وقیح!!

ناشناس گفت...

داوود
چقدر تکراری می نوسی
این کامنت ها را دو سال است که همینطور تکراری می نویسی
بالام جان
یک سخن تازه بگو تا که جهان تازه شود
حسین ع

داوود گفت...

حسین
این حرفها را بهتر است که رهبر عقیدتی و مهر تابانت بزنی که ۳۴ سال است حرفهای یکنواخت و تکراری میزنند و تبدیل به فسیل گشته اند! من که بفرمایش شما فقط دو سال حرفهای تکراری میزنم. ۳۴ سال با ۲ سال خیلی تفاوت داره.

ناشناس گفت...

داود جان کسی به تو گفته دنبال رو حرفهای تکراری رهبر عقیدتی باشی ؟ کسی ترا زور کرده یا کرده بوده که دنبال رو باشی؟ برو عامو دنبال کارت...

حسین

ناشناس گفت...

تهِ تهش حسادت است جناب یغمایی، باور کن خارج از همین هواداران مجاهدین کسی شما را به اسم و رسم نمیشناسد. چرا یکی هست که شما رو خیلی خوب میشناسد، همین داوود هست.دستمالچی، ببخشید آبدارچی سایت دریچه زرد.


زرشک

esmail گفت...

نازنین زرشک
مساله من نیست. باور کن.
فردا چو از این دیر کهن درگذریم
نامدار و بی نام یکسانند
ولی من اطمینان دارم ترا در تمام جهان میشناسند و با پلو میل میکنند . خوش بحالت زرشک جان
کاش من هم یک زرشک ساده بودم
امام خمینی
و یا علی....

ناشناس گفت...

در عرض این بیست سالی که خط خودتو سوا کردی چه گلی به سر مردم زدی؟ جلوی کدام دزدیها و اختلاس های کلان رژیمو گرفتی؟ شعر سرودی! خب مگه شعر سرودن با وجود آخوندها، اعدامها و دزدیها واسه مردم آزادی میشود؟ آعوووووو آنقدر که بلندگو دست شماهاست، دست مجاهدین نیست! راستی نگرانی شما چیست؟ میترسید که مجاهدین رژیم را سرنگون کند شاید چیزی به شما نماسد با این همه چماقهای ادبی که بر سر آنها کوبیدید؟ راستی وقتی معتقد هستید مجاهدین اشتباه میکنند و توان سرنگونی رژیم را ندارند پس نگران چی هستید؟ نمیشود که هم آنها را قبول نداشت و هم از دستشان عصبانی بود! آهان نکنه نظرتان مثل داوود است، دجالگری و ماندگاری آخوندها را به پای مجاهدین مینویسید؟ بارها گفته اید و نوشته اید که مجاهدین آزادی را دارند از آمریکایی ها گدایی میکنند؟ آهان، نیست که شما برای آزادی تان در پاریس با چنگ و دندان برای بدست آوردنش تلاش کردید و همان را هم برای مردم ارمغان آوردید! حالا مجاهدین بی عرضه برای بدست آوردنش دارند از آمریکایی ها التماس میکنند! عزیز دل برادر، همش بهانه است، با گوشت و پوست و خونم بهش اعتقاد دارم که همش بهانه است و تهِ تهش حسادت موج میزند. راست میگویید خمینی یک زرشک پیچیده بود، برای همین آرزو میکرد که ساده باشد!

زرشک

esmail گفت...

حضرت زرشک العلما
سلام علیکم و رحمت الله
سئوالاتت زیاد است. راست میگوئی ما هم چندان کاری نمی کنیم علتش ولی خرابکاریها و افتضاحات دیگری است!ما هیچ کار که نکنیم ایا حق داریم حکایت روزگار خود را براستی و درستی برای ثبت و برای ایندگان بازگو کنیم؟ امیدوارم اجازه بدهی .
مجاهدین هم اگر میتوانند گدائی بکنند بکنند عزیز.به حکومت هم رسیدند برسند.من اینطور میفهمم اگر روزی فهمیدم اشتباه میکنم عذر میخواهم و سرکار را به یک زرشک پلو دعوت میکنم یعنی با هم شما را خواهیم خورد
یا علی

ناشناس گفت...

وافعا که دلم برایتان میسوزد! آخی...دلت برای زرشک پلو تنگ شده است؟ حتما شام « شما» را با هم خواهیم خورد بشرط اینکه از کرده خودتان پشیمان شده باشید. و به این نتیجه رسیده باشید که آنچه را که درباره مجاهدین مینوشتید اشتباه بوده است.

زرشک پلو

esmail گفت...

قربانت گردم ای زرشک
شما کمی هم به دردهای بنده بذل عنایت بفرمائید. ایا دروغ است؟به امید صلح و خوردن سرکار با پلوی مفصل که از بس حاضری صرف شد خسته شدیم
باقی بقایت