دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ خرداد ۳, چهارشنبه

آقای عالی پیام ، شوربختانه خودتان! جدی نگرفتید مهرداد زبردست

آقای عالی پیام ،سلام
قبل از هر چیز باید بگویم که سالها تقریبا تمامی اشعار زیبایتان را شنیده ام و مواضع دلیرانه تان را در داخل ایران همیشه تحسین نموده ام.
بسیار خوشحال شدم که رژیم کثیف خامنه ای نتوانست در هنگام جنبش خیره کننده اخیر شما را دستگیر نماید.وقتی نیز که شنیدم که مجبور به ترک وطن گشته اید باز شادمان گشتم.هر چند می دانم که دوری از وطن بسیار برایتان درد اور است ولی برای ما ایرانیان بسیار درد اورتر بود اگر دوباره به زندان می افتادید و جانتان در خطر می افتاد.
هر چند من نیز همچون میلیون ها نفر ایرانی در داخل و خارج از کشور تنها امیدم به شاهزاده رضا پهلویست و هر چند می دانم
*آقای عالی پیام ، شوربختانه خودتان! جدی نگرفتید [2023

۳ نظر:

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

💚 زن
🤍 زندگی
❤️ آزادی

۳ خرداد ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۲۴ مه ۲۰۲۳ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس / ۱

...... گذری بر موضع گیری های آقای محمدرضا هالوپیام

ای دیو سپید پای در بند ... من بند دهانت برگشایم، ور بگشایند بندم از بند

نادان بودن قابل گذشت است، نادان ماندن، نه !

من چندین بار خواستم اینها رو بنویسم اما صرف نظر کردم چون بیش و پیش از هرچیز فکر میکردم به زیان جنبش خواهد بود. اشتباه می فرمودم. جبران مافات می فرمایم. اما این بابا از خط قرمز رد شده.
فرانسوی ها مزه پرونی جالبی دارند : ... وقتی کسی منو خر حساب میکنه زیاد به ام بر نمیخوره، اما وقتی کسی منو خرتر از اونی که هستم حساب میکنه، اینجا دیگه حسابی به ام برمیخوره.
اشکال عالی پیام اینجاست که ما مردم رو خیلی بی شعور فرض کرده. عمو ! سال ۵۷ چهار قرن پیش بود. کجای کاری ؟

چند وقت پیش این بابا به آقای ایرج مصداقی لیچار پروند. هیچکس مقدس نیست اما ایرج مصداقی بزرگوار چندین و چند بار به گردن مردم و میهن ما حق داره. میشه به ایشون هم انتقاد کرد، اگر اشتباهی کرده گفت اما پیش از اون باید چندین بار زبان رو در دهان چرخاند تا مزخرف گویی نشه.
بعدش عالی پیام بامبولی در آورد برای حمله به شاهزاده رضا پهلوی که گویا اینها تظاهرات رو به هم میزنند. آقای مصداقی با سند و مدرک ثابت کرد که این کار زیر سر مجاهدین بوده.
اگــــر کــــســــی ســــر ســــوزنــــی شــــرف و پــــرنــــســــیــــپ داشــــت پوزش مــــیــــخــــواســــت، از مردم، از شاهزاده و تمام کسانی که متهم شان کرد.
آقای عالی پیام (شاید هم خودش) این کار رو نکرد. آقای مصداقی هربار که اشتباهی کرده هرچند کوچک، اینرا گفته و با فروتنی پوزش خواسته.
ویدیوی ادعایی این بابا رو نگاه کنید، از سرتا ته سناریو نویسی شده است. به بی پرنسیپی این فرد باید بی عرضگی حرفه ای رو هم اضافه کرد که خودش رو فیلمساز و سناریو نویس میدونه اما چنان این سناریو نخ نماست که نشان از فردی داره بسیار مبتذل. من برخلاف چپ ها و آخوندها که دستهاشون از دست دختر ۱۴ ساله نرم تره خیلی کار کارگری کردم. اینها اکثرا آدمهای کم سوادی اند اما الزاما مبتذل نیستند. به جرئت میگم که عالی پیام آدمی است با شخصیتی بسیار مبتذل. اون فردی که آمده ایشون رو ... آزار دستی ... داده، همدست خودشه. توی صحنه هم دوسه تایی همدست خودش اند که متهم اش کنند که عامل سپاه پاسدارانه.

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

۳ خرداد ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۲۴ مه ۲۰۲۳ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس / ۲

جناب هالو، ما دیگه انقدر هم که تو فکر کردی خر نیستیم که نفهمیم که تو داری چه بازی ای میکنی. وانمود میکنی و میگی که متهم ات کنند که عامل سپاهی و حتا اگه بشه از اونور هم چندتا خطی که بهت میدن تو این ... جدی بگیریم ها .... ت جا میزنی که کسی نفهمه که در اصل کاری که میکنی به نفع شخص رجوی است.
من با بابام هم رودرواسی ندارم. خودتی و جدوآبائت (تا نگی که ما فارسی مون نم کشیده)، خودتی و جد و آبادت !
در ضمن اگه فکر میکنی که یه روزی رجوی تو ایران به قدرت برسه چیزی به تو می ماسه، حاشا و کلا که نه رجوی رو شناختی نه دارودسته اش رو. رجوی نه به ابریشمچی رحم کرد، نه به علی زرکش، نه به فرمانده فتح الله، نه به رفیق قهرمانشان س. ش. (یعنی سعید شاهسوندی)، و نه به هزاران هزار دیگر. به تو هم رحم نخواهد کرد و اگه روزی به نزدیکی قدرت برسه، تو جزو اولی کسانی خواهی بود که سرش رو زیر آب خواهد کرد.

یکبار آقای ایرج مصداقی دوستانه بهت گفت ... برو دنبال شعر گفتن و طنز، آدم این کارها نیستی..... حق داشت.
هالو جون، مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه. تو آدم اینکار نیستی. جمع کن بساطت رو، دستت رو شد. دوره ی این جور کلک زدن ها تاریخا گذشته.
میدونی اولین منبع اطلاعاتی سازمان سیا با اون ید و بیضا چیه ؟ ان ... تر ... نت ... انترنت ! به همین سادگی. ماهواره های جاسوسی داره، آدم این ور اونور داره. کوماندو داره، بهترین لوازم و تجهیزات رو داره. میتونه سر کاپوت میکروفن کار بذاره جاسازی کنه اونجاها و هزارویک چیز دیگه اما ..... اولین منبع اطلاعات سیا (و بقیه نیز) انترنته. تو فیلم (Spy Game) از رابرت ردفورد که مال سال ۲۰۰۲ است نشون میده که بازیگری که عامل سیاست گوشی تو گوششه و با کمک ماهواره کوچه پس کوچه هارو رد میکنه با دقت ده متر. این چیزی که اون زمان فقط تو دست سیا بود + برنامه ی شناخت صوتی + شناسایی تصویری + صد تا دیگه امروز مجانی تو موبایل همه هست، دقت اش هم رسیده زیر یک متر، بهتر از سازمان سیا تو سال ۲۰۰۰ ! از قرار معلوم بهش میگن جی پی اس !
امروز همه نود درصد قدرت اطلاعاتی سیا رو دارند. دوره ی این جنگلک بازی ها به سر اومده. تو سه سوت مچت وا میشه عمو. دست وردار خودت رو بیشتر از اینی که هستی پایین نیار.
این رو هم بدون که اگه شاهزاده رضا پهلوی نباشه (که برای سعادت مردم و میهن امیدوارم که پیش نیاد)، رجوی و دارودسته اش چنان مورد انزجار مردم اند که هیچ هیچ هیچ شانسی ندارند.
هالو پیام، دوستانه میگم. برای من تو اون بالا بالا ها بودی، دیگه نیستی ! لیاقتش رو نداشتی که دوستت داشته باشیم. خودت رو بیش از این پایین تر نیار. تو نه مامور رژیمی، نه عامل سپاه. اما .... آدم مبتذلی هستی و بسیار دور از زمانه.
دستت رو شد. ... دست وردار !

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

۳ خرداد ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۲۴ مه ۲۰۲۳ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس / ۳

... این را هم اضافه بفرمایم ** :

این کارهایی که دارودسته ی پست فطرت رجوی پست فطرت می کنند دست خودشون نیست، اینها این جوری اند.
نیش عقرب نه از ره کین is
اقتضای طبیعتش thi is

----------------------------------------

** نوشتم ... میفرمایم ... تا این دارودسته ی پست فطرت فیوزشون بپره. اینها چون آدمهای مبتذل و بسیار بسیار حقیری اند، کارشون تهمت و تحقیر و توسری است تا به خیال خام شون تو رابطه اجتماعی خودشون رو بالاتر بکشند. اگه مایه ای داشتند میتونستند. اما چون مبتذل و حقیرند تنها چاره شون پایین کشیدن طرف مقابله. نوشتم ... میفرمایم ... تا اینها بفهمند چقدر پایین تر از بقیه اند و نیز پایین تر از مــــــــــــن !

فهمیدی رجوی ؟ فرمودم، میفرمایم، خواهم فرمود !